Turbina pe Lancer Clasic 1.6

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Dum Oct 05, 2008 12:13 pm

Am reusit sa fac in asa fel incat sa nu mai fiu nevoit sa o vand asa ca m-am decis sa o modific
Asadar - unde as putea gasi o turbina pentru masinuta asta ? Intreb aici pentru ca tot ce am gasit pana acum a fost fie pentru evo(I-X) fie pentru lancerul clasic de 2.0
Noi astia mai amarati care avem 1.6 chiar nimic asa ?)

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Oct 06, 2008 11:21 am

Donkey, singurul loc in care am gasit un kit turbo compatibil si cu motorul de 1,6l (4G18 ) este la Racing Performance Works.

http://www.rpw.com.au/shop/index.php?pa ... &Itemid=31

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Lun Oct 06, 2008 4:54 pm

hmm .. la stage one e pe la 11500 Roane fara transport + ca iti mai trebuie un upgrade la ecu! Sincer sa fiu nu e rau ( doar ca s-au scumpit dobanzile la banci ) )

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Oct 07, 2008 11:33 am

Cred eu, ca pe langa ECU mai e nevoie sa schimbi si kitul de ambreiaj poate chiar si cutia de viteze. Deasemeni, ceva modificari cred ca se impun si pe la sistemul de franare.

Am gasit inca un link cu un kit turbo propus de cei de la pureperformancemotorsport. Spun ca e pentru Mitsubishi Lancer & Mirage cu motoare 4G15/ 4G18 / 4G92 / 4G93 fabricate in perioada 95 - 02 dar cred ca motorul 4G18 din acea perioada e acelasi pe care-l avem si noi pe masini.
http://www.pureperformancemotorsport.co ... e034a6a66b

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Oct 07, 2008 4:51 pm

la ala stiu ca dadusem un mesaj sa ii intreb daca se potrivste si pe a mea dar nu au raspuns nimic ... neseriosi dom'le .
Zic baietii astia de la rpw ca la stage 1 nu e necesar un intercooler .. asa ca barem de asta am scapat .
Vorba ta .. esentiale ar fi in primul rand frane mai eficiente .. apoi pentru fiabilitate un "heavy duty clutch" . Oricum montarea unei turbine a fost si cred ca va ramane mereu o chestie strict pentru cei cu pasiune si cu bani la pusculitza .. dar sincer sa fiu ma cam tenteaza .
Saptamana viitoare cand trec la service pt revizie o sa intreb daca s-ar baga ei la un montaj de genul asta .

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Oct 09, 2008 12:22 pm

Donkey, am gasit pe un forum de pe afara o discutie pe tema turbo pe 4G18. Daca te intereseaza, ai link-ul mai jos.
http://forums.trinituner.com/forums/vie ... ac0f71df2b

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Apr 14, 2009 1:14 pm

Hai sa DEprafuiesc topicul asta ... http://www.rpw.com.au/shop/index.php?op ... uct_id=765

Asta si un intercooler am stat si am cautat pe acolo .. ala ajunge pe la 430 parca de dolarei.

Andrei_rc ce parere ai ?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mar Apr 14, 2009 2:31 pm

QUOTE (Donkey @ Apr 14 2009, 01:14 PM) Hai sa DEprafuiesc topicul asta ... http://www.rpw.com.au/shop/index.php?op ... uct_id=765

Asta si un intercooler am stat si am cautat pe acolo .. ala ajunge pe la 430 parca de dolarei.

Andrei_rc ce parere ai ?

Am sa ma uit. Dar ce ar fi sa pui un motor de 2.0 pe masina. Iei o dauna totala si pastrezi cutia de 1.6 si ii pui motor de 2.0. O sa vezi ca razi de orice 2.0 standard. (Cred ca e o solutie mai ieftina si in principiu trebuie sa se potriveasca ). Mai exista si modele de 1.3 la fel ca ale noastre. Dar mai repede gasesti un motor de 2.0 decat o cutie de 1.3


View Full-Size Image


Turbo Hardware Stage 1
( Racing Performance Works )
Price per Unit (piece): $4 095.45
$3 426.45
You Save: $669.00

Pai tu vrei sa dai 3500$ numai pe turbo???
eu cred ca exista si alte variante.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Apr 14, 2009 2:58 pm

Cat te costa sa adaptezi o cutie viteze de pe lancerul de 1,6 la un motor 2.0?
Ce sanse reale sunt sa o poti adapta si........ sa mai si functioneze corect?
Cat rezista, tinand cont de faptul ca motorul de 2.0l are un cuplu mai mare decat cel de 1.6l pentru care a fost proiectata ?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Apr 16, 2009 11:06 am

Donkey, uite un alt link unde spun ca au pus turbo pe Lancerul cu motor de 1,6 l.
http://www.autodesigns.com.sg/adm_turbo_kit.htm


si un alt articol tot pe aceiasi tema
http://emanage.blogspot.com/2007/11/mit ... arged.html

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori