Sunt membru nou al acestui forum asa ca vreau sa-mi cer scuze daca nu-mi iese din prima postarea corecta a noului topic .
Acum 3 zile mi-a fost livrat coltul meu cz3 1.3 si unul din regretele mele e ca nu mi l-au dat cu 1000 de km deja in bord...ca sa pot sa vad ce poate la 6000 de rpm. Alt regret ar fi ca nu am luat versiunea cu motor 1.5 pe benzina. Pot sa zic ca am cosmaruri noaptea din cauza asta...si acum mai ca imi vine sa plang cand ma gandesc ce zgarie branza prost am fost...puteam sa am o masina care ia suta sub 10 secunde .
Oricum acuma maslinutza e buna cumparata si ma intreb ce as putea sa ii fac ca sa fuga mai repede...banuiesc ca un chip la motor m-ar face sa pierd garantia???
Am mai auzit ceva de filtru sport...dar sincer nu prea ma pricep...daca exista cineva priceput care poate sami dea nishte indicatii, preturi, opinii...orice despre orice care nu duce la pierderea garantiei, as fi tare recunoscator.
Multumesc anticipat!
MUTAT IN CATEGORIA PERFORMANCE TUNING
crestere performante colt cz3 1.3
Nu stiu ce diferente sunt intr-un filtru sport in carcasa originala si unul standard. S-ar merita un kit de admisie directa cu filtru conic si tubulatura dar asta iese din discutie pt ca nu se mai ofera garantie.
Mai merge modificata evacuarea dupa catalizator si poate ai mai castiga 1-2 cai (maxim) dar castigul ar fi la sunet.
Modifocarile de genul asta se simt cat de cat la masinile puternice dar la cele pana in 150-200 cp nu stiu dc sunt sesizabile
Parca sunt colegi care au montat filtre sport pe Colt, sa zica ei ce au observat (in afara de consum).
Mai merge modificata evacuarea dupa catalizator si poate ai mai castiga 1-2 cai (maxim) dar castigul ar fi la sunet.
Modifocarile de genul asta se simt cat de cat la masinile puternice dar la cele pana in 150-200 cp nu stiu dc sunt sesizabile
Parca sunt colegi care au montat filtre sport pe Colt, sa zica ei ce au observat (in afara de consum).
- Andrei_Iasi
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin Noi 23, 2007 12:16 pm
salutare,
parerea mea este ca inainte de toate ar trebui sa iti faci ceva la suspensie sa se lipeasca de sosea , ca sa ai cum sa sustii si dpdv al stabilitatii putere in plus. nu puterea este totul. puterea mai mare te ajuta la o liniuta, dar pe un drum virajat , o suspensie buna te ajuta mult mai mult.
parerea mea este ca inainte de toate ar trebui sa iti faci ceva la suspensie sa se lipeasca de sosea , ca sa ai cum sa sustii si dpdv al stabilitatii putere in plus. nu puterea este totul. puterea mai mare te ajuta la o liniuta, dar pe un drum virajat , o suspensie buna te ajuta mult mai mult.
Multumesc frumos pentru raspunsuri! Sa inteleg ca data viitoare tre sa caut din prima ceva mai puternic...oricum la banii astia chiar nu era altceva...
"Parca sunt colegi care au montat filtre sport pe Colt, sa zica ei ce au observat (in afara de consum)."
La ce te referi? Creste sau scade consumul?
"Parca sunt colegi care au montat filtre sport pe Colt, sa zica ei ce au observat (in afara de consum)."
La ce te referi? Creste sau scade consumul?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori