RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Ian 23, 2013 9:03 am

[attachment=18563:L18Wstock_modif.JPG]Un grafic cu un lancer 2.0 diesel in varianta stock si cea modificata optim. Puterea din grafic este la motor.

Al doilea grafic un EVO X puterea la roata stock si modificat.

Al treilea este un grafic de EVO X cu o modificare cuminte comparatie intre stock si modificat, avand valorile la motor.

Graficul 4 reprezinta si o noutate deoarece suntem singurii care modificam acest model. Castigul nu este mare dar este pe toata plaja iar aici aveti exemplul unei modificari usoare, in urma careia masina devine mai dinamica iar consumul scade. MODIFICAREA NU ESTE VIZIBILA LA GARANTIE!!!
Puterea afisata este la roata stock si versiunea modificata.
Fişiere ataşate
L18Wstock_modif.JPG
L18Wstock_modif.JPG (216.6 KiB) Vizualizat de 2497 ori
XP_SPS.JPG
XP_SPS.JPG (175.9 KiB) Vizualizat de 2498 ori
Xmodif_stockW.JPG
Xmodif_stockW.JPG (168.63 KiB) Vizualizat de 2493 ori
Lancer20dM_SPS.JPG
Lancer20dM_SPS.JPG (175.91 KiB) Vizualizat de 2496 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Ian 24, 2013 6:50 pm

Mitul cu admisia:














Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Ian 26, 2013 5:15 pm

Fişiere ataşate
DSCN9462.JPG
DSCN9462.JPG (370.63 KiB) Vizualizat de 2493 ori
548447_370074846406111_2023959848_n.jpg
548447_370074846406111_2023959848_n.jpg (23.95 KiB) Vizualizat de 2499 ori
192441_10151102614047087_812938503_o.jpg
192441_10151102614047087_812938503_o.jpg (320.97 KiB) Vizualizat de 2494 ori
171981_370069683073294_1705163498_o.jpg
171981_370069683073294_1705163498_o.jpg (247.13 KiB) Vizualizat de 2490 ori
194.88.148.41.jpeg
194.88.148.41.jpeg (5.05 MiB) Vizualizat de 2492 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Mar 06, 2013 7:46 pm

EVO 6 rally

Masina era configurata pentru VTM si a fost montat restrictor la admisia turbinei pentru a fi compatibila cu regulamentul rally. Beneficiaza de setare de asfalt.
Fişiere ataşate
20130306_140819.jpg
20130306_140819.jpg (3.31 MiB) Vizualizat de 2492 ori
20130306_140542.jpg
20130306_140542.jpg (2.94 MiB) Vizualizat de 2495 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Mar 07, 2013 7:18 am


Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Mar 09, 2013 7:30 am

Asa cum v-am obisnuit masinile speciale de de curse trec pe la noi.
Mai fac si altii poze insa "greul il ducem" noi.
Una din masinile speciale de curse aruncate in Lupta de Colina Motorsport, chiar cea pilotata de patronul acestei firme ne-a trecut ieri pragul pentru o setare de curse speciala.
Mitsubishi Lancer EVO 7 si ne vom rezuma doar a enumera cateva din modificarile si atuurile acestei masini:
- motor forjat de la nepotica mai tanara EVO9
- turbo de EVO9 upgradat fiins acum pe rulmenti
- cutie de viteze secventiala
- electronica MOTEC
- combustibil E85
Fiind o masina care urmeaza sa ia startul in campionat graficele si valorile de putere si cuplu sunt confidentiale.
Masina beneficiaza de doua setari, una de rally si alta de asfalt, mai exact cu si fara restrictor.

Aici puteti viziona un film de ieri cu ea pe dyno in timpul setarilor: http://www.facebook.com/photo.php?v=572 ... 974&type=3 .

In acest moment ne putem mandri cu faptul ca in materie de EVO cele mai puternice masini din campionatele nationale ne-au trecut pragul.
Cand spun asta ma refer la EVO6, EVO7, EVO8, EVO9, EVO X.
Fişiere ataşate
20130308_120702.jpg
20130308_120702.jpg (2.78 MiB) Vizualizat de 2494 ori
20130308_120359.jpg
20130308_120359.jpg (2.91 MiB) Vizualizat de 2492 ori
20130308_120435.jpg
20130308_120435.jpg (3.11 MiB) Vizualizat de 2498 ori

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Sâm Apr 13, 2013 8:20 am

Pentru ca sezonul de curse a incepus si acum este rally in scurt timp si coasta avem la dyno pentru testat si setat multe masini.
Unele mai vechi altele mai noi si bineinteles ca asa cum de la start nu lipseste Mitsubishi nu lipseste nici de la setat.
Zilele trecute am avut pe langa masini normale la tuning si masini de curse.
Motorsportul ne-a ocupat timpul cu o medie de o masina de curse pe zi.
Acum lucram la defintivarea unul Mitsubishi EVO 8 cu ecu Walbro TDD de EVO 7.
Acest model TDD este un ECU standalone care se monteaza in carcasa de ECU stock. Este un model asa numit plug in.
Nu mai foloseste MAF si trece pe MAP avand istalatia suplimentata ca la EVO RS cu sensor de presiune MAP.
Din pacate aceste ECU sunt modele mai vechi, au trecut de prima tinerete si sunt oarecum depasite tehnic de alte modele de ECU, insa nu aceasta e marea lor problema ci faptul ca in ele se intervine barbar. Cand spun asta ma refer la doua situati distincte, dar cu aceeasi marca de ECU "reparate" in aceea si Ungarie.
Reparatii sau asa zise reparatii de un barbarism de neimaginat intr-o lume a electronicii. Nu poti sa tai bolduri sa le lipesti pe placa, apoi sa faci lipituri cu ciocanul de lipt, sa umpli placa de ecu cu silicon de motor, sa montezi la carcasa de ecu ventilator de desck ... deoarece piesele pe care le-ai schimbat nu sunt adecvate si ecu se incinge atat de tare incat deformeaza carcasa si decupleaza alte circuite isind din plaja de lucru corecta...
Aici este o adresa unde doritorii pot sa-si delecteze privire cu asa ceva: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
Aceasta este ultima victima descoperita de noi cu astfe de ECU:

Urmeaza a se continua setarea cu noul ECU trimis din Ungaria, in speranta ca e mai putin agresat.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Apr 18, 2013 7:33 pm

De patru ani ne ocupam de gestiunea electronica a acestui motor.
De astazi este la noi din nou.
De maine dimineata ne apucam de treaba din nou.
Recunoasteti a cui este masina?
Imaginile sunt de astazi.

Recunoasteti masina?
Fişiere ataşate
20130418_143243.jpg
20130418_143243.jpg (2.79 MiB) Vizualizat de 2521 ori
20130418_143228.jpg
20130418_143228.jpg (2.99 MiB) Vizualizat de 2507 ori

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Joi Apr 18, 2013 9:32 pm

Dai un premiu ceva ? trebuia sa pui doar jantele si stiam

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Joi Apr 18, 2013 10:42 pm

Daca tot s-a aflat... mai punem cateva poze.
Fişiere ataşate
20130418_143215.jpg
20130418_143215.jpg (3.12 MiB) Vizualizat de 2506 ori
20130418_143201.jpg
20130418_143201.jpg (2.49 MiB) Vizualizat de 2502 ori
20130418_143152.jpg
20130418_143152.jpg (3.52 MiB) Vizualizat de 2520 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori