RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
[attachment=18563:L18Wstock_modif.JPG]Un grafic cu un lancer 2.0 diesel in varianta stock si cea modificata optim. Puterea din grafic este la motor.
Al doilea grafic un EVO X puterea la roata stock si modificat.
Al treilea este un grafic de EVO X cu o modificare cuminte comparatie intre stock si modificat, avand valorile la motor.
Graficul 4 reprezinta si o noutate deoarece suntem singurii care modificam acest model. Castigul nu este mare dar este pe toata plaja iar aici aveti exemplul unei modificari usoare, in urma careia masina devine mai dinamica iar consumul scade. MODIFICAREA NU ESTE VIZIBILA LA GARANTIE!!!
Puterea afisata este la roata stock si versiunea modificata.
Al doilea grafic un EVO X puterea la roata stock si modificat.
Al treilea este un grafic de EVO X cu o modificare cuminte comparatie intre stock si modificat, avand valorile la motor.
Graficul 4 reprezinta si o noutate deoarece suntem singurii care modificam acest model. Castigul nu este mare dar este pe toata plaja iar aici aveti exemplul unei modificari usoare, in urma careia masina devine mai dinamica iar consumul scade. MODIFICAREA NU ESTE VIZIBILA LA GARANTIE!!!
Puterea afisata este la roata stock si versiunea modificata.
- Fişiere ataşate
-
- L18Wstock_modif.JPG (216.6 KiB) Vizualizat de 2497 ori
-
- XP_SPS.JPG (175.9 KiB) Vizualizat de 2498 ori
-
- Xmodif_stockW.JPG (168.63 KiB) Vizualizat de 2493 ori
-
- Lancer20dM_SPS.JPG (175.91 KiB) Vizualizat de 2496 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- Fişiere ataşate
-
- DSCN9462.JPG (370.63 KiB) Vizualizat de 2493 ori
-
- 548447_370074846406111_2023959848_n.jpg (23.95 KiB) Vizualizat de 2499 ori
-
- 192441_10151102614047087_812938503_o.jpg (320.97 KiB) Vizualizat de 2494 ori
-
- 171981_370069683073294_1705163498_o.jpg (247.13 KiB) Vizualizat de 2490 ori
-
- 194.88.148.41.jpeg (5.05 MiB) Vizualizat de 2492 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Aici este filmuletul promis:
http://www.facebook.com/photo.php?v=571 ... 974&type=3
http://www.facebook.com/photo.php?v=571 ... 974&type=3
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Asa cum v-am obisnuit masinile speciale de de curse trec pe la noi.
Mai fac si altii poze insa "greul il ducem" noi.
Una din masinile speciale de curse aruncate in Lupta de Colina Motorsport, chiar cea pilotata de patronul acestei firme ne-a trecut ieri pragul pentru o setare de curse speciala.
Mitsubishi Lancer EVO 7 si ne vom rezuma doar a enumera cateva din modificarile si atuurile acestei masini:
- motor forjat de la nepotica mai tanara EVO9
- turbo de EVO9 upgradat fiins acum pe rulmenti
- cutie de viteze secventiala
- electronica MOTEC
- combustibil E85
Fiind o masina care urmeaza sa ia startul in campionat graficele si valorile de putere si cuplu sunt confidentiale.
Masina beneficiaza de doua setari, una de rally si alta de asfalt, mai exact cu si fara restrictor.
Aici puteti viziona un film de ieri cu ea pe dyno in timpul setarilor: http://www.facebook.com/photo.php?v=572 ... 974&type=3 .
In acest moment ne putem mandri cu faptul ca in materie de EVO cele mai puternice masini din campionatele nationale ne-au trecut pragul.
Cand spun asta ma refer la EVO6, EVO7, EVO8, EVO9, EVO X.
Mai fac si altii poze insa "greul il ducem" noi.
Una din masinile speciale de curse aruncate in Lupta de Colina Motorsport, chiar cea pilotata de patronul acestei firme ne-a trecut ieri pragul pentru o setare de curse speciala.
Mitsubishi Lancer EVO 7 si ne vom rezuma doar a enumera cateva din modificarile si atuurile acestei masini:
- motor forjat de la nepotica mai tanara EVO9
- turbo de EVO9 upgradat fiins acum pe rulmenti
- cutie de viteze secventiala
- electronica MOTEC
- combustibil E85
Fiind o masina care urmeaza sa ia startul in campionat graficele si valorile de putere si cuplu sunt confidentiale.
Masina beneficiaza de doua setari, una de rally si alta de asfalt, mai exact cu si fara restrictor.
Aici puteti viziona un film de ieri cu ea pe dyno in timpul setarilor: http://www.facebook.com/photo.php?v=572 ... 974&type=3 .
In acest moment ne putem mandri cu faptul ca in materie de EVO cele mai puternice masini din campionatele nationale ne-au trecut pragul.
Cand spun asta ma refer la EVO6, EVO7, EVO8, EVO9, EVO X.
- Fişiere ataşate
-
- 20130308_120702.jpg (2.78 MiB) Vizualizat de 2494 ori
-
- 20130308_120359.jpg (2.91 MiB) Vizualizat de 2492 ori
-
- 20130308_120435.jpg (3.11 MiB) Vizualizat de 2498 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Pentru ca sezonul de curse a incepus si acum este rally in scurt timp si coasta avem la dyno pentru testat si setat multe masini.
Unele mai vechi altele mai noi si bineinteles ca asa cum de la start nu lipseste Mitsubishi nu lipseste nici de la setat.
Zilele trecute am avut pe langa masini normale la tuning si masini de curse.
Motorsportul ne-a ocupat timpul cu o medie de o masina de curse pe zi.
Acum lucram la defintivarea unul Mitsubishi EVO 8 cu ecu Walbro TDD de EVO 7.
Acest model TDD este un ECU standalone care se monteaza in carcasa de ECU stock. Este un model asa numit plug in.
Nu mai foloseste MAF si trece pe MAP avand istalatia suplimentata ca la EVO RS cu sensor de presiune MAP.
Din pacate aceste ECU sunt modele mai vechi, au trecut de prima tinerete si sunt oarecum depasite tehnic de alte modele de ECU, insa nu aceasta e marea lor problema ci faptul ca in ele se intervine barbar. Cand spun asta ma refer la doua situati distincte, dar cu aceeasi marca de ECU "reparate" in aceea si Ungarie.
Reparatii sau asa zise reparatii de un barbarism de neimaginat intr-o lume a electronicii. Nu poti sa tai bolduri sa le lipesti pe placa, apoi sa faci lipituri cu ciocanul de lipt, sa umpli placa de ecu cu silicon de motor, sa montezi la carcasa de ecu ventilator de desck ... deoarece piesele pe care le-ai schimbat nu sunt adecvate si ecu se incinge atat de tare incat deformeaza carcasa si decupleaza alte circuite isind din plaja de lucru corecta...
Aici este o adresa unde doritorii pot sa-si delecteze privire cu asa ceva: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
Aceasta este ultima victima descoperita de noi cu astfe de ECU:
Urmeaza a se continua setarea cu noul ECU trimis din Ungaria, in speranta ca e mai putin agresat.
Unele mai vechi altele mai noi si bineinteles ca asa cum de la start nu lipseste Mitsubishi nu lipseste nici de la setat.
Zilele trecute am avut pe langa masini normale la tuning si masini de curse.
Motorsportul ne-a ocupat timpul cu o medie de o masina de curse pe zi.
Acum lucram la defintivarea unul Mitsubishi EVO 8 cu ecu Walbro TDD de EVO 7.
Acest model TDD este un ECU standalone care se monteaza in carcasa de ECU stock. Este un model asa numit plug in.
Nu mai foloseste MAF si trece pe MAP avand istalatia suplimentata ca la EVO RS cu sensor de presiune MAP.
Din pacate aceste ECU sunt modele mai vechi, au trecut de prima tinerete si sunt oarecum depasite tehnic de alte modele de ECU, insa nu aceasta e marea lor problema ci faptul ca in ele se intervine barbar. Cand spun asta ma refer la doua situati distincte, dar cu aceeasi marca de ECU "reparate" in aceea si Ungarie.
Reparatii sau asa zise reparatii de un barbarism de neimaginat intr-o lume a electronicii. Nu poti sa tai bolduri sa le lipesti pe placa, apoi sa faci lipituri cu ciocanul de lipt, sa umpli placa de ecu cu silicon de motor, sa montezi la carcasa de ecu ventilator de desck ... deoarece piesele pe care le-ai schimbat nu sunt adecvate si ecu se incinge atat de tare incat deformeaza carcasa si decupleaza alte circuite isind din plaja de lucru corecta...
Aici este o adresa unde doritorii pot sa-si delecteze privire cu asa ceva: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
Aceasta este ultima victima descoperita de noi cu astfe de ECU:
Urmeaza a se continua setarea cu noul ECU trimis din Ungaria, in speranta ca e mai putin agresat.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
De patru ani ne ocupam de gestiunea electronica a acestui motor.
De astazi este la noi din nou.
De maine dimineata ne apucam de treaba din nou.
Recunoasteti a cui este masina?
Imaginile sunt de astazi.
Recunoasteti masina?
De astazi este la noi din nou.
De maine dimineata ne apucam de treaba din nou.
Recunoasteti a cui este masina?
Imaginile sunt de astazi.
Recunoasteti masina?
- Fişiere ataşate
-
- 20130418_143243.jpg (2.79 MiB) Vizualizat de 2521 ori
-
- 20130418_143228.jpg (2.99 MiB) Vizualizat de 2507 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori