CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
@mani07
Lancerul clasic 2.0 se face si iese foarte bine.
La cati cai ajunge? Inca nu este functional standul de masurare a puterii pentru a iti putea raspunde la aceasta intrebare. Din 10 august va fi functional si vom putea masura aceasta putere. Pana atunci poti vedea ce inseamna lancer 2.0 resoftat daca vii la sala polivalenta intalnire.
Legat de supraalimentarea masinii sunt multe de discutat. Compresor? turbo? pastrezi pistoanele, vrei sa le schimbi ? trebuie decomprimat motorul... etc.
De preturi vorbim pe pm sau la sectiunea Bursa.
Pentru contact 0723.691.731 Sebastian.
@body
Eu am lancer 1.6 resoftat. dupa ce se pune in functiune si se omologheaza standul (si dupa ce ma intorc din concediu) o sa fac un test cu masina mea. Atunci vei avea un raspuns la intrebarea cat castiga lancerul de 1.6 dupa soft.
Referitor la consum:
Consumul de vara la masina mea pe traseul: Obor - Arcul de Triumf - Bucurestii Noi - Chitila - Soseaua de centura - Chiajna (Langa Careffour Militari)
a fost la pe ultimele 2 plinuri 8.53 l/100km. Iar cu un plin inainte 9.02 l/100km.
Consumul scade dupa soft... DAR consumul scade si dupa ce se monteaza filtru K&N in cutia originala (adica nu filtru conic).
Este pacat sa faci softul la o masina si sa ii schimbi dupa aia filtrul. E ca si cum ai pune caruta inaintea cailor.
RacingCode inca nu a resoftat SX4 pentru ca nu au fost cereri in acest sens. Poti sa vii cu masina pentru a ii citi softul. Aceasta operatiune este gratuita.
P.S.: La mine consumul extraurban a crescut. In special cel de autostrada Dar nu din vina masinii ci a soferului.
Lancerul clasic 2.0 se face si iese foarte bine.
La cati cai ajunge? Inca nu este functional standul de masurare a puterii pentru a iti putea raspunde la aceasta intrebare. Din 10 august va fi functional si vom putea masura aceasta putere. Pana atunci poti vedea ce inseamna lancer 2.0 resoftat daca vii la sala polivalenta intalnire.
Legat de supraalimentarea masinii sunt multe de discutat. Compresor? turbo? pastrezi pistoanele, vrei sa le schimbi ? trebuie decomprimat motorul... etc.
De preturi vorbim pe pm sau la sectiunea Bursa.
Pentru contact 0723.691.731 Sebastian.
@body
Eu am lancer 1.6 resoftat. dupa ce se pune in functiune si se omologheaza standul (si dupa ce ma intorc din concediu) o sa fac un test cu masina mea. Atunci vei avea un raspuns la intrebarea cat castiga lancerul de 1.6 dupa soft.
Referitor la consum:
Consumul de vara la masina mea pe traseul: Obor - Arcul de Triumf - Bucurestii Noi - Chitila - Soseaua de centura - Chiajna (Langa Careffour Militari)
a fost la pe ultimele 2 plinuri 8.53 l/100km. Iar cu un plin inainte 9.02 l/100km.
Consumul scade dupa soft... DAR consumul scade si dupa ce se monteaza filtru K&N in cutia originala (adica nu filtru conic).
Este pacat sa faci softul la o masina si sa ii schimbi dupa aia filtrul. E ca si cum ai pune caruta inaintea cailor.
RacingCode inca nu a resoftat SX4 pentru ca nu au fost cereri in acest sens. Poti sa vii cu masina pentru a ii citi softul. Aceasta operatiune este gratuita.
P.S.: La mine consumul extraurban a crescut. In special cel de autostrada Dar nu din vina masinii ci a soferului.
Duminica vine la Bucuresti reprezentantul Mustang iar saptamana viitoare este dedicata punerii in functiune si omologarii standului.
Principala menire a standului va fi sa inlocuiasca (sau mai bine zis) iesirile pe autostrada in teste. Este destul de dificil sa iesi cu masina pe autostrada si fii atent la participantii la trafic, la setari, la politie (pentru ca atunci cand un Evo sau un Sti trebuie sa fie pus in sarcina sare cu mult peste limitele legale de viteza).
Alte utilizari vor fi:
- masurarea puterii si a cuplului (si a altor parametri)
- desfasurarea unor concursuri de drag-racing pe stand. (Exista si semafor de start si sistem de cronometrare)
O idee despre valoarea investitiei va puteti face aici.
Este tot un stand 4x4
Principala menire a standului va fi sa inlocuiasca (sau mai bine zis) iesirile pe autostrada in teste. Este destul de dificil sa iesi cu masina pe autostrada si fii atent la participantii la trafic, la setari, la politie (pentru ca atunci cand un Evo sau un Sti trebuie sa fie pus in sarcina sare cu mult peste limitele legale de viteza).
Alte utilizari vor fi:
- masurarea puterii si a cuplului (si a altor parametri)
- desfasurarea unor concursuri de drag-racing pe stand. (Exista si semafor de start si sistem de cronometrare)
O idee despre valoarea investitiei va puteti face aici.
Este tot un stand 4x4
Am preluat cu copy/paste un post al lui Sebastian.
Acestea sunt preturile de lista.
Testare putere:
2WD - 75 EURO - un test
-125 EURO - testare inante si dupa modificare
-175 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m
4WD - 100 EURO - un test
- 150 EURO - testare inainte si dupa modificare
- 200 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m
... - 50 EURO - test suplimentar
Inchiriere stand: - 300 EURO - 1h
- 400 EURO - 2h
- 500 EURO - 4h
- 800 EURO - 8h
Pentru inchiriere condiile sunt valabile pentru un automobil pus pe stand si conditile suplimentare sunt discutate in mod direct.
La aceste masuratori se pot adauga costuri de monitorizare si logare pentru o multitudine de parametrii:, presiune, temperaturi, timp de avans, ...
Verificare incadicator kilometraj:
- 50 EURO
Testele se fac de catre personal autorizat sau la cerere in baza unui instructaj de utilizare si a unei fise de utilizare pe propie raspundere, de catre proprietar sau reprezentantul acestuia.
Acestea sunt preturile de lista.
Testare putere:
2WD - 75 EURO - un test
-125 EURO - testare inante si dupa modificare
-175 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m
4WD - 100 EURO - un test
- 150 EURO - testare inainte si dupa modificare
- 200 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m
... - 50 EURO - test suplimentar
Inchiriere stand: - 300 EURO - 1h
- 400 EURO - 2h
- 500 EURO - 4h
- 800 EURO - 8h
Pentru inchiriere condiile sunt valabile pentru un automobil pus pe stand si conditile suplimentare sunt discutate in mod direct.
La aceste masuratori se pot adauga costuri de monitorizare si logare pentru o multitudine de parametrii:, presiune, temperaturi, timp de avans, ...
Verificare incadicator kilometraj:
- 50 EURO
Testele se fac de catre personal autorizat sau la cerere in baza unui instructaj de utilizare si a unei fise de utilizare pe propie raspundere, de catre proprietar sau reprezentantul acestuia.
Exista si ceva filmulete.
Din pacate camera de filmat nu facea fata din cauza zgomotului. Buffer overflow.
Masina lui Titi Aur nu mai are tobe. Zgomotul este infernal. Tot cartierul Metalurgiei a fost treaz pana dupa ora 12 noaptea cand s-au incheiat setarile la masina.
(Sediul RacingCode este situat vis-a-vis de M Car Distribution din Bd. Metalurgiei)
@Gabitzu. Am facut un test dar neconcludent. (Eu manuiam standul si nu cred ca am urmat chiar cum trebuie pasii. Am sa fac un test cu cineva de la RacingCode la butoane si cu mine la pedale si am sa postez aici graficul)
L.E.: Cam asta inseamna fara tobe
By andrei819, shot with NIKON D40 at 2009-09-03
Din pacate camera de filmat nu facea fata din cauza zgomotului. Buffer overflow.
Masina lui Titi Aur nu mai are tobe. Zgomotul este infernal. Tot cartierul Metalurgiei a fost treaz pana dupa ora 12 noaptea cand s-au incheiat setarile la masina.
(Sediul RacingCode este situat vis-a-vis de M Car Distribution din Bd. Metalurgiei)
@Gabitzu. Am facut un test dar neconcludent. (Eu manuiam standul si nu cred ca am urmat chiar cum trebuie pasii. Am sa fac un test cu cineva de la RacingCode la butoane si cu mine la pedale si am sa postez aici graficul)
L.E.: Cam asta inseamna fara tobe
By andrei819, shot with NIKON D40 at 2009-09-03
Un filmuletz din timpul setarilor
http://www.youtube.com/watch?v=DOX-cOjIvXM&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=DOX-cOjIvXM&NR=1
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator