RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.
O poza "proaspata" cu masina setata de noi. (preluata de pe http://www.paulandronic.ro/)
Restul pozelor se pot gasi aici
Restul pozelor se pot gasi aici
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Si in acest an avem placerea de a va anunta ca masina din imaginea de mai sus beneficiind de setari custom pentru motor si cutia de viteze semnate de Racing Code a reusit sa castige locul 1 la H5.
http://www.facebook.com/photo.php?v=503 ... 974&type=3
De trei ani setam acest monstru si asa am reusit sa aducem un aport important la castigarea clasei respective consecutiv trei ani.
http://www.facebook.com/photo.php?v=314 ... 974&type=3
http://www.facebook.com/photo.php?v=247 ... 974&type=3
Totusi nu as vrea sa se creada ca aceasta este singura masina de curse din gama itsubishi setata de noi.
Lista este lunga si am sa imi permit sa va mai afisez cate ceva pe aceasta tema:
- o adresa unde puteti vedea cateva imagini cu unele din masinile setate de noi pentru curse, inar marea pondere este data de Mitsubishi http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
- ce se poate obtine dintr-un turbo stock de evo 9 http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
http://www.facebook.com/photo.php?v=503 ... 974&type=3
De trei ani setam acest monstru si asa am reusit sa aducem un aport important la castigarea clasei respective consecutiv trei ani.
http://www.facebook.com/photo.php?v=314 ... 974&type=3
http://www.facebook.com/photo.php?v=247 ... 974&type=3
Totusi nu as vrea sa se creada ca aceasta este singura masina de curse din gama itsubishi setata de noi.
Lista este lunga si am sa imi permit sa va mai afisez cate ceva pe aceasta tema:
- o adresa unde puteti vedea cateva imagini cu unele din masinile setate de noi pentru curse, inar marea pondere este data de Mitsubishi http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
- ce se poate obtine dintr-un turbo stock de evo 9 http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Doresc sa va arat ca se poate utiliza la curse si o masina cu ECU de serie, urmariti cu mare atentie filmuletul.
Detaliile fac diferenta!
http://www.youtube.com/watch?v=htzcjMl5UH8
Se pot observa clar urmatoarele add-on-uri pe langa tuningul de motor:
- ALS
- Flat foot shifting
- LC
Puterea - 380HP (Engine)
Cuplu - 490Nm (Engine)
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Cateva imagini cu masini care imbina strada cu motorsportul.
Am sa incep cu un grafic la lui Radu pentru un EVO9 echipat cu stand alone Vipec. 540HP la motor nu cred ca sunt o rusine.
Vipec ofera pentru multe din modelel EVO solutii plug-in. Adica scoti ecu stock din carcasa originala il introduci acolo pe cel nou si apoi il programezi cu mai multe programe si optiuni ca la curse, ALS, FFS, LC....
Am sa incep cu un grafic la lui Radu pentru un EVO9 echipat cu stand alone Vipec. 540HP la motor nu cred ca sunt o rusine.
Vipec ofera pentru multe din modelel EVO solutii plug-in. Adica scoti ecu stock din carcasa originala il introduci acolo pe cel nou si apoi il programezi cu mai multe programe si optiuni ca la curse, ALS, FFS, LC....
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Mitsubishi Lancer Evolution X 5MT
Masina a primit cateva modificari mecanice la partea de transmisie si motor:
- Ambreiaj bidisc Exedy
- galerie evacuare Invidia
- turbo back Invidia cu doua iesiri si diametrul tubului median de 76mm
- admisie HKS
Masina a fost modificata custom pe dyno iar castigul a fost unul destul de mare.
A plecat de la 237 si s-a oprit la 316WBHP.
70de cai putere la roata sunt un castig considerabil, iar ca totul sa fie si mai frumos masina are acum doua softuri interchimbabile de la bord.
Priviti cum arata la accelerare in timpul testelor galeria de evacuare:
Si desigur graficul comparativ intre ce a fost si ce este acum. Presupun ca diferentle sunt elocvente pentru a va putea gandi cum merge acum o astfel de masinuta.
Masina a primit cateva modificari mecanice la partea de transmisie si motor:
- Ambreiaj bidisc Exedy
- galerie evacuare Invidia
- turbo back Invidia cu doua iesiri si diametrul tubului median de 76mm
- admisie HKS
Masina a fost modificata custom pe dyno iar castigul a fost unul destul de mare.
A plecat de la 237 si s-a oprit la 316WBHP.
70de cai putere la roata sunt un castig considerabil, iar ca totul sa fie si mai frumos masina are acum doua softuri interchimbabile de la bord.
Priviti cum arata la accelerare in timpul testelor galeria de evacuare:
Si desigur graficul comparativ intre ce a fost si ce este acum. Presupun ca diferentle sunt elocvente pentru a va putea gandi cum merge acum o astfel de masinuta.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Si filmuletul cu un test de putere filmat ditr-o alta postura decat s-a obisnuit pana acum.
http://www.facebook.com/photo.php?v=541 ... 974&type=3
Poate ca aceste imagini va vor face sa intelegeti importanta tunerului si a modului de abordare. Setarea motorului nu este o joaca si nu este la indemna oricui.
http://www.facebook.com/photo.php?v=541 ... 974&type=3
Poate ca aceste imagini va vor face sa intelegeti importanta tunerului si a modului de abordare. Setarea motorului nu este o joaca si nu este la indemna oricui.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori