RACING CODE - Tuning, Engineering & Motorsport.
- fastcarjunkie
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm
Pentru detalii legate de resoftare (pret, operatiuni incluse,...etc.) o sa iti trimit un PM.
Perioada de proba din pacate nu exista. Si nu pentru ca nu ne-am dori. Dar nu exista doua softuri la fel. Nu putem lua un soft de la un Evo X si sa il punem pe alt Evo X chiar daca masinile sunt stock.
Fiecare masina este pusa pe stand si urmeaza o munca de cateva ore (sau poate chiar zile la o masina de raliu).
L.E.:
Chiar azi a venit la setari un Evo X cu doua seturi de biele.
Cele stock in portbagaj
Perioada de proba din pacate nu exista. Si nu pentru ca nu ne-am dori. Dar nu exista doua softuri la fel. Nu putem lua un soft de la un Evo X si sa il punem pe alt Evo X chiar daca masinile sunt stock.
Fiecare masina este pusa pe stand si urmeaza o munca de cateva ore (sau poate chiar zile la o masina de raliu).
L.E.:
Chiar azi a venit la setari un Evo X cu doua seturi de biele.
Cele stock in portbagaj
Pentru un motor puternic este nevoie de o cutie pe masura.
http://www.stevehillmotorsport.com/ sectiunea Motorsport Transmisions
Uploaded with ImageShack.us
http://www.stevehillmotorsport.com/ sectiunea Motorsport Transmisions
Uploaded with ImageShack.us
Pentru ca sezonul 2011 sta sa inceapa competitorii incep sa scoata masinile de la iernat...
EVO9 cu motor stock, admisie stock, evacuare stock (no CAT).
Se pot observa clar urmatoarele add-on-uri pe langa tuningul de motor:
- ALS
- Flat foot shifting (explicat foarte clar in filmuletz)
- Launch control
Cel mai important lucru este ca toate aceste gadget-uri sunt implementate pe ECU de serie!
EVO9 cu motor stock, admisie stock, evacuare stock (no CAT).
Se pot observa clar urmatoarele add-on-uri pe langa tuningul de motor:
- ALS
- Flat foot shifting (explicat foarte clar in filmuletz)
- Launch control
Cel mai important lucru este ca toate aceste gadget-uri sunt implementate pe ECU de serie!
A mea sotie mi-a facut un cadou (pe bune) ... cadoul a fost.... a fost... a fost... o vizita la RACING CODE!!!
Ea a fost cea care a achitat nebunia mea si munca lui Sebastian si a partenerilor sai (il voi numi doar pe Andrei... ceilalti se doresc a ramane anonimi).
Sincer... am avut niste emotii... Cred ca e normal sa ai... iti lasi masina pe mana unui/unor necunoscuti (totusi asta erau pana acum pentru mine, in ciuda a tot ceea ce citisem).
Gratie GPS-ului am ajuns usor in zona, si cu Sebastian in telefon am gasit usor locul.
Sebastian... mai modest si mai primitor decat ma asteptam.
L-am intrebat cat crede ca are masina... "mult sub 98 cp la motor".
Ce setari recomanda sa ii facem? "maximum din ce permite masina fara a afecta buna functionare"
Cat crede ca o sa scoata totusi din ea? Concret? "10 - max 15 cai"
Hala intr-o curte (nu tocmai frumoasa, dar ok) a unei intreprinderi , este foarte ingrijita, ordonata si curata.
Dyno??? Mustang... arata foarte bine ce se vede din el, si cat ma pricep eu...
Mi-a zis ca Dyno al lui, masoara puterea la roata, si prin calcule, rezulta puterea la motor. Rezultatul la motor mai mic cu 3-4 cp decat realitatea.
Am bagat masina in hala, Sebastian a ancorat-o, m-a certat pentru filtrul de aer MAN, si a inceput citirile.
Cand s-a suit prima oara in masina ... i-am vazut fata... si ... era cum sa zic? Ingrijorat e mult spus. Probabil, nestiind nimic despre masina, se intreba ce va gasi in "farasul" meu. Dar fata si ochii erau foarte expresivi. M-am relaxat cand dupa cateva teste/citiri, a inceput sa zambeasca. Parea multumit.
Dupa citire, s-a dat jos zambind si mi-a zis ca masina este intr-o stare foarte buna, "ca noua", ca se vede ca am avut grija de ea.
Rezultatul ... Stock, cu filtru de aer MAN, .... 80 CP la roata, calculul pentru motor 91,78 cp la motor (pe hartie acum e tiparit 91)
+ 3-4 km "eroarea de calcul" => 92+3/4 = 95-96 cp la motor .
Iar m-a certat pentru filtru de aer MAN, zicandu-mi ca daca era cel original avea sanse sa scoata 98 cat da producatorul. Era foarte incantat, pentru ca imi zisese inainte de teste ca se asteapta sa aiba muuult mai putin de 98 cp.
Dupa citiri, a inceput etapa 2, modificarea softului. (de mentionat ca benzina era EVO de 99 de la MOL)
S-a ocupat partenerul lui Sebastian, care a dorit sa ramana anonim si nepozat. Se respecta!
In periada asta a aparut pe firmament si alt prieten, existent aici pe forum sub nick-ul "Directorul" (Lancer clasic 2.0).
Chiar de la primele modificari ale softului (se face pas cu pas, cativa cai cu cativa cai, succesiv) motorul meu a inceput sa sune mai... "rotund" parca nu mai depunea asa efort in turatii.
Dupa ceva munca, dupa ceva km pe stand (vreo 25-30), dupa aproape un sfert de rezervor de benzina, a venit verdictul!
GATA!!!
Rezultatul... castig de 17 CP, de 19nM!!!
Restul (ca sa nu poluam) ... http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=...pid=89801&#
Multumesc Racing Code, Sebastian, Andrei, etc
Ea a fost cea care a achitat nebunia mea si munca lui Sebastian si a partenerilor sai (il voi numi doar pe Andrei... ceilalti se doresc a ramane anonimi).
Sincer... am avut niste emotii... Cred ca e normal sa ai... iti lasi masina pe mana unui/unor necunoscuti (totusi asta erau pana acum pentru mine, in ciuda a tot ceea ce citisem).
Gratie GPS-ului am ajuns usor in zona, si cu Sebastian in telefon am gasit usor locul.
Sebastian... mai modest si mai primitor decat ma asteptam.
L-am intrebat cat crede ca are masina... "mult sub 98 cp la motor".
Ce setari recomanda sa ii facem? "maximum din ce permite masina fara a afecta buna functionare"
Cat crede ca o sa scoata totusi din ea? Concret? "10 - max 15 cai"
Hala intr-o curte (nu tocmai frumoasa, dar ok) a unei intreprinderi , este foarte ingrijita, ordonata si curata.
Dyno??? Mustang... arata foarte bine ce se vede din el, si cat ma pricep eu...
Mi-a zis ca Dyno al lui, masoara puterea la roata, si prin calcule, rezulta puterea la motor. Rezultatul la motor mai mic cu 3-4 cp decat realitatea.
Am bagat masina in hala, Sebastian a ancorat-o, m-a certat pentru filtrul de aer MAN, si a inceput citirile.
Cand s-a suit prima oara in masina ... i-am vazut fata... si ... era cum sa zic? Ingrijorat e mult spus. Probabil, nestiind nimic despre masina, se intreba ce va gasi in "farasul" meu. Dar fata si ochii erau foarte expresivi. M-am relaxat cand dupa cateva teste/citiri, a inceput sa zambeasca. Parea multumit.
Dupa citire, s-a dat jos zambind si mi-a zis ca masina este intr-o stare foarte buna, "ca noua", ca se vede ca am avut grija de ea.
Rezultatul ... Stock, cu filtru de aer MAN, .... 80 CP la roata, calculul pentru motor 91,78 cp la motor (pe hartie acum e tiparit 91)
+ 3-4 km "eroarea de calcul" => 92+3/4 = 95-96 cp la motor .
Iar m-a certat pentru filtru de aer MAN, zicandu-mi ca daca era cel original avea sanse sa scoata 98 cat da producatorul. Era foarte incantat, pentru ca imi zisese inainte de teste ca se asteapta sa aiba muuult mai putin de 98 cp.
Dupa citiri, a inceput etapa 2, modificarea softului. (de mentionat ca benzina era EVO de 99 de la MOL)
S-a ocupat partenerul lui Sebastian, care a dorit sa ramana anonim si nepozat. Se respecta!
In periada asta a aparut pe firmament si alt prieten, existent aici pe forum sub nick-ul "Directorul" (Lancer clasic 2.0).
Chiar de la primele modificari ale softului (se face pas cu pas, cativa cai cu cativa cai, succesiv) motorul meu a inceput sa sune mai... "rotund" parca nu mai depunea asa efort in turatii.
Dupa ceva munca, dupa ceva km pe stand (vreo 25-30), dupa aproape un sfert de rezervor de benzina, a venit verdictul!
GATA!!!
Rezultatul... castig de 17 CP, de 19nM!!!
Restul (ca sa nu poluam) ... http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=...pid=89801&#
Multumesc Racing Code, Sebastian, Andrei, etc
@ Andrei - consumul pare mai mic, desi e inutila vreo parere acum. Merg total aiurea... Pare mai mic chiar cu liniutele de ieri cu tot Vorbim cand fac un consum adevarat, plin pe plin.
De ex, eu cu un sfert de rezervor (dupa ceas) mergeam in oras cam 85 km daca ma dadeam la ea, max 100 mers cuminte. Acum am scos vreo 115 km mers in toate felurile posibil, inclusivvizita de pe aeroport... Dar ti-am zis... e irelevant inca, datorita "dereglajului" dintre scaun si volan!
De ex, eu cu un sfert de rezervor (dupa ceas) mergeam in oras cam 85 km daca ma dadeam la ea, max 100 mers cuminte. Acum am scos vreo 115 km mers in toate felurile posibil, inclusivvizita de pe aeroport... Dar ti-am zis... e irelevant inca, datorita "dereglajului" dintre scaun si volan!
Azi am facut 327,50 km pe ruta Craiova - Dr.Tr. Severin - Orsova - Mraconia - Retur
La dus am mers normal, in localitati 50-80 km/h in afara 90-130 km/h (predominant peste 100), cu peste 130 de f putine ori.
Acceleratii decente, AC - PERMANENT
In zona Orsova - Mraconia am mers 60-70% cu treapta 3, Acceleratii decente, AC - PERMANENT
La intoarcere am mers ca mai normal pana la Strehaia, apoi am alergat-o tare, aceleratii multe si puternice (pt 1,6 - nu confundati cu EVO) AC - PERMANENT
Buun, consum!
Benzina de la MOL - EVO. Consum facut plin pe plin, de la aceeasi pompa. Eu am facut plinul pt exactitate. Pana in buza.
La intoarcere am bagat fix 21,82 litri => 6,66l 6,67 l / 100 km AC - PERMANENT.
Mi se pare ok!
Voua?
La dus am mers normal, in localitati 50-80 km/h in afara 90-130 km/h (predominant peste 100), cu peste 130 de f putine ori.
Acceleratii decente, AC - PERMANENT
In zona Orsova - Mraconia am mers 60-70% cu treapta 3, Acceleratii decente, AC - PERMANENT
La intoarcere am mers ca mai normal pana la Strehaia, apoi am alergat-o tare, aceleratii multe si puternice (pt 1,6 - nu confundati cu EVO) AC - PERMANENT
Buun, consum!
Benzina de la MOL - EVO. Consum facut plin pe plin, de la aceeasi pompa. Eu am facut plinul pt exactitate. Pana in buza.
La intoarcere am bagat fix 21,82 litri => 6,66l 6,67 l / 100 km AC - PERMANENT.
Mi se pare ok!
Voua?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori