Filtre K&N

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Vin Oct 03, 2008 12:40 pm

Salut,

Multumim Cristi pentru filmulete.
Cred ca te-am vazut marti seara in aeroport pe la 8, dar nu stiam de unde te cunosc... Tu erai?

Am intrebat la MCar daca pot sa schimb filtrul de aer cu unul K&N panel si mi-au spus ca pierd garantia... Voua v-au spus altceva?

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Oct 03, 2008 2:33 pm

Salut, salut,

Da, am fost marti in Otopeni...

Daca ii intrebi oficial, filtrul sport duce la pierderea garantiei, altfel, nu ai nici o treaba.

Masini mitsubishi, adn sportiv, super fiabilitate, japan style, performante peste performante...durereee ) ...dar nu ofera nimic "sport" pentru ele si nici nu esti incurajat sa o faci...de parca stock ar avea performante de top in clasele din care fac parte... ca sa nu mai simti nevoia sa-ti bagi nasu'...

Sunt de acord cu pierderea garantiei pentru schimbarea softului, samd....dar nu pentru un filtru K&N care e net superior din toate punctele de vedere comparativ cu kktul ala de hartie igienica prin care trece praful oricum.
Cu filtrul stock, dupa 2000 km, senzorul de oxigen e murdar la loc.

Iti iei panel K&N, il pui cand ai chef...cand mergi la garantie il pui la loc pe cel stock.
Chiar se merita!

Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Vin Oct 03, 2008 6:05 pm

Daca porti o discutie cu unul de la K&N iti va spune ca filtrele de la ei filtreaza mult mai bine decat " unul obisnuit", ca are garantie 1 mil km etc etc. Din experienta va spun ca nu mi-as mai pune asa ceva daca vreau sa tin mult masina. Am avut un renault megane de 1.6, la care ii spalam filtrul din 10 - 10.000 si nu la 40.000 cum spuneau ei, uleiul il schimbam la 10.000 si a crapat motorul la 120.000. Ce-i drept nu contest plusul de putere pe care-l castigi, dar daca pui in balanta nu prea cred ca merita.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Oct 03, 2008 6:45 pm

Plus de putere exista "teoretic" si la turatii mari. Eventual ai intr-adevar plus de putere din admisia sport atunci cand motorul a suferit niste modificari care il fac sa necesite undebit mai mare de aer.
Faptul ca a crapat motorul se datoreaza impuritatilor care au intrat pe admisie? Cine ti-a zis asta? eu sincer nu cred. Motorul crapa din cu totul alte motive.
Filtrul de aer sport curatat periodic asa cum trebuie si dat cu ulei recomandat de producator nu e cu nimci mai prejos la retinerea impuritatilor decat filtrul din cutie.

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Oct 03, 2008 8:50 pm

poate a crapat si din cauza marcii.eu am avut pe honda civic filtru coupe my93 1.6vtec k&n niciodata imbibat cu ulei, de la 100000 la 210000km cand am dat-o si nu a mai crapat.si mai mult de atat schimbam intr-un regim normal la 4000 iar 7200 vedea cel putin de 10 ori p zii.
la colt 1.1 se aude ok cu k&n dar parca nu mai am curajul sa o turez asa tare tot timpul(nici nu ajunge la 7200,doar 6800 de 34-5 ori p saptamana).mai frumos face daca ii scoateti tubul de admisie direct de la motor.parca ar fii o motocicleta mai ales dupa 4500.

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Vin Oct 03, 2008 9:07 pm


Avatar utilizator
Cristian Stancu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 22, 2008 5:55 pm

Mesaj de Cristian Stancu » Sâm Oct 04, 2008 10:03 am

Plus de putere exista, nu doar teoretic, puteti verifica doar scotzand filtrul de aer normal - de tot. Acelasi principiu au si filtrele sport - permit accesul mai rapid al aerului ....de aici si particule de praf care aduc o uzura in plus.

"poate a crapat si din cauza marcii" sunt cu totul de acord cu tine Renault nu va fi niciodata la fel ca Honda

"se datoreaza impuritatilor care au intrat pe admisie? Cine ti-a zis asta? eu sincer nu cred" - culmea am constatat cu ochii mei cilindrii 1 si 4 erau blocati, calamina ca la balamuc. Daca nu crezi ia o mana de praf si lasa motorul sa il absoarba in admisie

oricum sunt sigur ca parerile sunt impartite, eu unul raman la contra filtre sport....pe strada

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Oct 04, 2008 8:10 pm

un prieten a pus filtru ....a crescut consumul atat de mult incat dupa 2000km l-a dat jos ...ai zgomot frumos , dar nu si putere pentru cat va consuma masina ...parerea lui ca nu se merita .

Avatar utilizator
and3yu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 19, 2007 1:00 am

Mesaj de and3yu » Sâm Oct 04, 2008 9:12 pm

In Romania la praful care este nu se merita sa pui filtru sport.
In legatura cu consumul.DA creste.Dar nu din cauza filtrului,ci din cauza soferului.DE CE?Pai ca sa te bucuri de un zgomot sport adus de filtru trebuie sa apesi acceleratia tare ceea ce implica un consum mai mare....mult mai mare.
Dupa cum am spus am avut 100000km filtru conic pe masina si pot spune ca eram multumit de consum.10%intr-un oras mare (TORINO) si aglomerat nu cred ca e ceva iesit din comun.Consumul il faceam ca si acu....plin plin pt ca eu numai asa merg cu masina....prefer sa pun 150ron odata decat cu tzaraita.
In concluzie...filtrele sport din bumbac aduc un plus de acceleratie,scad consumul la un mers normal si il cresc destul de mult la un mers sport dar si dauneaza masinii daca se merge cu el pe drumuri rele pline de praf,asa cum sunt in orasele noastre.si inca ceva....e super daca si montezi un MUFLER.
La HONDA aveam si filtru conic si mufler...era super....se simtea mult mai bine cand intra la 5500 vtec si dadea niste rateuri super la decelerati lenta sau mentinerea vitezei constante la turatie mare(ex. treapta a 3-a la 5000).

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Dum Oct 05, 2008 1:40 pm

QUOTE (Cristian Stancu)Plus de putere exista, nu doar teoretic, puteti verifica doar scotzand filtrul de aer normal - de tot. Acelasi principiu au si filtrele sport - permit accesul mai rapid al aerului ....de aici si particule de praf care aduc o uzura in plus.

"poate a crapat si din cauza marcii" sunt cu totul de acord cu tine Renault nu va fi niciodata la fel ca Honda

"se datoreaza impuritatilor care au intrat pe admisie? Cine ti-a zis asta? eu sincer nu cred" - culmea am constatat cu ochii mei cilindrii 1 si 4 erau blocati, calamina ca la balamuc. Daca nu crezi ia o mana de praf si lasa motorul sa il absoarba in admisie

oricum sunt sigur ca parerile sunt impartite, eu unul raman la contra filtre sport....pe strada

Te contrazic. Nu ai crestere de putere decat daca motorul tau este "pregatit" sa utilizeze volumul de aer mai mare absorbit (soft, evacuare, etc.).
Ai un plus, mic oricum, de putere daca iti montezi un kit de admisie facut special pentru motorul respectiv. Daca in loc de kit o sa pui un filtru de aer pe care il adaptezi cumva la galeria ta de admisie si mai dai jos si debitmetrul o sa ai o crestere de consum nu de putere.
Deasemenea e foarte important si unde il pozitionezi. Daca trage aer cald de la motor o sa ia chiar un minus de putere.
Cat despre calamina ea nu se formeaza doar datorita prafului absorbit. Bujiile proaste sunt si ele o cauza a aparitiei calaminei, impuritatile din combustibil, ulei patruns in camera de ardere, regim de utilizare a motorului exclusiv subturat (mai sunt unii care conduc si asa ) etc.
La partea cu filtru aer sport "pe strada" eu sunt de parere ca un filtru normal, doar pentru ca a cesta e pus intr-o cutie in care oricum intra praf la greu, nu retine mai bine praful decat un filtru aer extern care e dat cu uleiul recomandat de producator si curatat la timp (sau asa sper )

QUOTE (santto)un prieten a pus filtru ....a crescut consumul atat de mult incat dupa 2000km l-a dat jos ...ai zgomot frumos , dar nu si putere pentru cat va consuma masina ...parerea lui ca nu se merita .

Asa cum am zis mai sus sa pui filtru e una sa iti schimbi admisia e alta. Daca a pus un filtru (fie el chiar cel mai scump de pe piata) "adaptat" cumva la admisia lui (dat jos cutie + debitmetru) a facut un mare rahat. Odata ce ai dat jos debitmetrul de pe masina sau ai pus alt filtru care nu e adaptat debitmetrului respectiv sa dus dracului consumul.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori