LANCER 1.6 RACINGCODE

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Ian 10, 2008 8:11 pm

Andrei, macar un consum ai mai reusit sa-i faci dupa resoftare?

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Joi Ian 10, 2008 8:55 pm

QUOTE (marius_lancer)Pana la urma exista masuratoare pe dyno cu acel lancer 1.6 inainte si dupa ? Sau altceva concludent.

In afara de un 11.3sec, nu am gasit nimic concludent.

mercic anticipat de raspunsuri

Nu vreau sa fiu perceput ca vulgar sau altceva dar as vrea sa stiti ca un reglaj si o masuratoare adevarata nu se poate face pe stand.
Nu vreau sa fiu vulgar pt ca pot compara standul cu o papusa gonflabila.
dar de ce nu incercati cu alt model identic in paralel sau daca tot vreti mergeti cu ambele la stand.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Vin Ian 11, 2008 9:54 am

sebastian, nu contest in nici un fel calitatile tale sau echipei in care lucrezi. Insa mi se pare de bun simt sa stiu cumva in cifre pe intelesul meu ce se imbunatateste.

din pacate, omul este foarte subiectiv. sa discutat ori in acest topic, ori in altul, faptul ca daca motorul suna mai bine ai senzatie de putere.

cand am zis dyno, am cam limitat criteriile.

uite un citat de pe www.obdii.com
"
Power loaders can actually reprogram the performance parameters of the OBD-II system to accommodate performance options. At the current time the number of models they can service is limited, but the range is being extended. Be sure the person doing your reprogramming keeps the car in compliance with EPA emission standards. As aftermarket manufacturers develop additional solutions, we will add their information to our links.

"

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Ian 11, 2008 8:14 pm

Cifrele sunt un miraj!
Poti sa si scazi anumite zone de putere si masina sa mearga mai repede.
In general puterea creste considerabil la aceste modele dar nu spectaculos, sunt modele tunabile cu electronica destul de avansata, greu de lucrat si as vrea daca poti sa-mi mai dai un ex de tuner care face astfel de modificari.
nu e vorba de mine, echipa sau la modul general RacingCode ci doar de respectul pe care noi il avem pt fiecare exemplar in parte.
Masinile astea nu sunt identice desi ai putea jura asta, unele castiga mai mult altele mai putin iar daca ai vrea sa le arunci pe toate in aceeasi oala castigul ca sa nu fie probleme ar fi infim.
Putem dupa modificare sa estimam f precis puterea veche si cea noua.
Dar eu nu am vazut masina de care-mi spui ca sa pot da raspunsul corect, vrei sa mint?
Nu o voi face iubesc prea mult pasiunea pt automobil sa-mi permit luxul asta.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Vin Ian 11, 2008 9:10 pm

cand spui ca nu ai vazut masina, te referi la a mea in mod deosebit? sunt de acord ca la o masina obosita castigul de 10% nu va fi de la 98 la 108 ci de la 90 la 99. eu cred despre a mea ca nu e obosita inca - am doar 30.000 km la bord.

eu am inteles ca andrei_rc a avut masina resoftata de racing code. si zice ca nu a scazut consumul, dar ca merge mai tare...

ca date tehnice am gasit urmatoarele:
98->107 hp si 98->110
150->170Nm
11.8->11.2

momentan prospectez piata. Si comparatiile le pot face dupa urmatoarele criterii:
* feedback de la clienti
* cifre publicate
* pret (e destul de interesant faptul ca pretul variaza in functie de valoarea si popularitatea masinii)

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Ian 11, 2008 9:30 pm

Din nou iti spun ca eu cred ca tu ai inteles ceea ce facem noi.
Se cheama setare fina a masini un custom tuning, orice masina e alta indiferent ca este acelasi model sau nu.
noi facem modificarile in functie de acea masina de ex softul pt masina lui Andrei este doar pentru el - masina lui, pe alta identica se ia totul de la inceput.nu e un soft la care adaptezi partea de recunoastere achipului din cheie si gata .
In plus RacingCode lucreaza f mult in cercetare si acceseaza domenii noi in special pe zona auto ocupandu-se si de modificari extreme pt curse, motorsport..., pretul fiind modic daca comparam cu calificarea care se impune pt o astfel de modificare.
In ce priveste clientii si publicitatea la noi nu se prea face nu este un adevarat centru de profit altele sunt in acest moment intersele, fapt pt care nu ne-am aruncat la modificarea masinilor usoare de tip, VW sau reanault, isa si pe acestea le putem face in mare parte. Ce am vrut sa reflectez este ca nu latura comerciala primeaza ci calitatea.
Andrei -rc are un consum egal datorita faptului ca a inceput sa mearga cu masina de parca i-ar fi dusman, o bate nu alta si acum se misca ceva mai repede.
Consumul ade daca ramai la acelasi stil de condus, pe trasee similare dar daca vrei sportivitate ... automobilismul e un sport scump poate cel mai scump iar benzina e unul din costurile implicate.
Avem si oferta de ecotuning care scade emisile doar si consumul puterea crescand cu un max 5cp.

Avatar utilizator
Dan Petcu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 01, 2007 12:32 pm

Mesaj de Dan Petcu » Vin Ian 11, 2008 9:48 pm

Salutare Sebastian,

Ceva noutati despre resoftarea la noul Outlander?

Multumesc,

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Vin Ian 11, 2008 9:55 pm

Buna seara!
Despre ce motorizare vorbim?
Benzina sau diesel?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Ian 13, 2008 12:59 am

QUOTE (marius_lancer)Pana la urma exista masuratoare pe dyno cu acel lancer 1.6 inainte si dupa ? Sau altceva concludent.

In afara de un 11.3sec, nu am gasit nimic concludent.

mercic anticipat de raspunsuri

Salut. Nu am facut un test pe dyno inca. Am inteles ca testul e undeva sub 200 ron. Dar primii bani disponibili vreau sa ii investesc intr-un filtru K&N(in cutia originala, nu conic). Apoi cred ma duc din nou sa ajustez softul. Dupa toate astea ma duc si la dyno.
Consumul nu a scazut sub 10 litri in oras. Dar eu am facut modificarile in pragul iernii. Nu stiu daca a scazut sau nu.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Ian 13, 2008 3:01 pm

Nici nu e obligatoriu sa o resoftam daca schimbi filtrul dar daca vrei o vom face. Softul este autoadaptiv si isi adauga sau scade anumite valori prestabilite de noi in fucntie de ceea ce simte nou. Masina are un motor pe care noi il superprotejam din soft.
Diferenta de cost e mica nu mai costa ca la inceput iar daca mai vrei anumite ajustaje pe stilul tau de condus, in masura posibilitatilor le vom face.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator