LANCER 1.6 RACINGCODE
QUOTE (Cristi)QUOTE (radu_lkv)eu mi-am sters f multe coduri de eroare (apareau inainte sa-mi fac o modificare la a doua sonda lambda, datorita faptului ca nu mai am catalizatoare) si nu au fost niciodata probleme, nimeni nu a detectat ca am soft, ba mai mult nu ma credeau ca am...mi-am aerisit (pe testerul de la reprezentanta mitsubishi, pt ca nu se poate altfel) de 10 ori pana acum diferentialele si calculatorul lor a comunicat perfect cu cel al masinii mele si cu pompa hidraulica de comanda la dif mele active...
hahhah tare...cei de la reprezentanta Mitsubishi din Craiova ?
Ti-am citit povestea pe forumul legalracing...incredibil, dar adevarat din pacate.
E ok daca nu apar incompatibilitati de genul celor discutate mai sus.
la "desteptii" (exprimarea este EXTREM de blanda) de aici nu am mai calcat de f mult timp (apropos unii retardati (ghici care) dupa ce ma faceau cu ou si cu otzet in fatza tuturor care stiau povestea masinii mele, se incredeau apoi la altii cu masina mea aparuta in reviste )) ), eu ma refeream la cei de la bucuresti
hahhah tare...cei de la reprezentanta Mitsubishi din Craiova ?
Ti-am citit povestea pe forumul legalracing...incredibil, dar adevarat din pacate.
E ok daca nu apar incompatibilitati de genul celor discutate mai sus.
la "desteptii" (exprimarea este EXTREM de blanda) de aici nu am mai calcat de f mult timp (apropos unii retardati (ghici care) dupa ce ma faceau cu ou si cu otzet in fatza tuturor care stiau povestea masinii mele, se incredeau apoi la altii cu masina mea aparuta in reviste )) ), eu ma refeream la cei de la bucuresti
QUOTE (Andrei_RC)Off topic: Radu ai putea sa scrii si la sectiunea service story si sa ne povestesti despre "Prietenii diferentialelor" din Craiova si cum nu mai pun ei ulei la loc dupa ce umbla in ele.(Si eventual cum ai descoperit).
imi cer scuze anticipat, dar MI-E SILA de acei oameni si chiar e mult de scris...oricum scrie acolo...
imi cer scuze anticipat, dar MI-E SILA de acei oameni si chiar e mult de scris...oricum scrie acolo...
QUOTE (radu_lkv)QUOTE (Andrei_RC)Off topic: Radu ai putea sa scrii si la sectiunea service story si sa ne povestesti despre "Prietenii diferentialelor" din Craiova si cum nu mai pun ei ulei la loc dupa ce umbla in ele.(Si eventual cum ai descoperit).
imi cer scuze anticipat, dar MI-E SILA de acei oameni si chiar e mult de scris...oricum scrie acolo...
copy + paste?
imi cer scuze anticipat, dar MI-E SILA de acei oameni si chiar e mult de scris...oricum scrie acolo...
copy + paste?
QUOTE (Cristi)QUOTE (goangaus)Si pe mine ma tenteaza sa apelez la RacingCode, dar am un mare semn de intrebare: cum se face ca o armata de ingineri si experti nu au fost in stare sa scoata ce e mai bun dintr-un motor(din fabrica), iar cativa baieti (foarte priceputi, nu zic nu) fac aici ce nu se poate face in Japonia. Oare motorul nu va avea de suferit in timp?
E ceva de citit dar se merita.
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
http://www.legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Eu aici am gasit raspunsuri la toate intrebarile....
Am mai gasit si eu niste raspunsuri intre timp. Dar care nu mi-au placut .
Si anume, primesc pe email notificare (fara sa o cer, trimisa la toti membrii forumului legalracing - adica spam) sa intru sa citesc urmatoarea poveste:
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
Pe scurt, Sebastian, admin-ul, ne spune o istorie abracadabranta cum un anume Dragos a luat teapa cu un tuning facut la o firma concurenta.
Se dau diverse nume, detalii tehnice, apar grecii.
Si da-i, si lupta, si combate.
Mi s-ar fi parut normal sa fi fost implicatul direct, Dragos (presupusul tepuit) pe-acolo, sa spuna "nu va duceti la concurenta, ca uite ce mi-au facut mie". In schimb, Dragos lipseste, admin-ul posteaza post dupa post, se dau detalii, se fac presupuneri, se elucideaza mistere in direct, totul devine o Elodia reloaded.
Se anunta ca s-au batut toate recordurile de audienta ("RECORD 1000 DE VIZITE IN 20H!" - normal, daca peste citeva zile am primit iar spam cu link spre threadul cu pricina).
Istoria se dezvolta un pic si la concurenta (are si ea forum, nu?):
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=1254485
Acolo Sebastian este facut invidios si fricos. A, si i se sterg posturile si e banat.
Totul a degenerat intr-o mare balacareala cu public. Mie unii mi se par mai vinovati (si mai ofticati) decit altii, dar poate gresesc. Sint sigur ca fiecare dintre voi isi va face propria parere dupa ce va citi detaliile.
E ceva de citit dar se merita.
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
http://www.legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Eu aici am gasit raspunsuri la toate intrebarile....
Am mai gasit si eu niste raspunsuri intre timp. Dar care nu mi-au placut .
Si anume, primesc pe email notificare (fara sa o cer, trimisa la toti membrii forumului legalracing - adica spam) sa intru sa citesc urmatoarea poveste:
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
Pe scurt, Sebastian, admin-ul, ne spune o istorie abracadabranta cum un anume Dragos a luat teapa cu un tuning facut la o firma concurenta.
Se dau diverse nume, detalii tehnice, apar grecii.
Si da-i, si lupta, si combate.
Mi s-ar fi parut normal sa fi fost implicatul direct, Dragos (presupusul tepuit) pe-acolo, sa spuna "nu va duceti la concurenta, ca uite ce mi-au facut mie". In schimb, Dragos lipseste, admin-ul posteaza post dupa post, se dau detalii, se fac presupuneri, se elucideaza mistere in direct, totul devine o Elodia reloaded.
Se anunta ca s-au batut toate recordurile de audienta ("RECORD 1000 DE VIZITE IN 20H!" - normal, daca peste citeva zile am primit iar spam cu link spre threadul cu pricina).
Istoria se dezvolta un pic si la concurenta (are si ea forum, nu?):
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=1254485
Acolo Sebastian este facut invidios si fricos. A, si i se sterg posturile si e banat.
Totul a degenerat intr-o mare balacareala cu public. Mie unii mi se par mai vinovati (si mai ofticati) decit altii, dar poate gresesc. Sint sigur ca fiecare dintre voi isi va face propria parere dupa ce va citi detaliile.
Cineva intreba de ce nu face fabrica sau ralliart soft mai bun.
Raspunsul este simplu, ceea ce RacingCode ofera este o solutie foarte greoaie si costisitoare.
Fiecare automobil are propile particularitati iar pana in prezent nu am gasit doua perfect identice sau macar foarte apropiate. Piesele difera prin tolerantele admise care o sa radeti dar desi nu e normal se accepta sa fie f mari.
In fine aceasta operatie pe care noi o facem solicita munca calificata care dureaza pe fiecare exemplar in parte destul de mult chiar cateva ore. fabrica sau cineva la serie nu poate face asta pt ca ei daca produc 500 de lancer pe zi de cati specialisti ar avea nevoie si cat loc ar bloca, ca sa nu mai vorbim de costuri. Aceste operatii vin sa finiseze lucratura pe banda de serie si in plus se creste puterea.
Noi nu urmarim scaderea de consum decat f rar insa acest efect apare daorita unei mai bune functionari a motorului a unui raspuns mai prompt, un cuplu mai bun mai repede aruncat in lupta si o putere medie mai mare. la condus daca vrei sa mergi lafel de repede ca inante nu mai trebuie sa accelerezi asa de adanc si nici pe o perioada asa de lunga fapt care se transpune in placere la condus si consum in minus.
Daca dai maxim fara ezitare dupa soft dar maxim maxim masina o sa fie mai rapida simtitor iar consumul mai mare uzurile ramand in cote normale. De obicei datorita optimizarii fiabilitatea creste nu scade ca la alti tuneri care se infig in comenzile de crescut putin puterea in orb. Noi logam si urmarim toti parametri motorului, temp de apa, de gaze de evacuare, temp aerului in admisie, amestecul AFR si detonatile...acuratetea putand urca la 0,18 grade pentru o turatie de 9000rpm, iar cu cat turatia e mai jos cu atat acuratetea creste. nimic nu scapa de sub observatie.
Concurenta nu avem si nu ne intereseaza daca cinva mai face sau nu ceva pe aceeasi gama, 100% nu poate face ceea ce facem noi si noi suntem o echipa de ingineri specializati, avem experinta in masini de curse si strada...foarte imortant este sprijinul japonez care e fantastic iar experienta lor e devastatoare.
Foarte important este de stiut ca o facem in primul rand din pasiune, nu este mijlocul nostru de venituri important dar ne place sa performam in orice domeniu activam, iar ca masini le detinem pe cele mai performante.
Pretul real pentru operatile pe care le prestam ar fi cu mult mai mari decat cele expuse daca ne-am raporta la tot ce facem, scule, pregatire ... insa incercam sa ramanem intr-o zona decenta. Nu urmarim sa ne imbogatim.
Daca ne mai luam de cineva o facem pt ca cunoastem si epacat sa lasam unele greseli ce pot deveni o regula neamendate.
In general avem o relatie buna cu tunerii din Romania.
Raspunsul este simplu, ceea ce RacingCode ofera este o solutie foarte greoaie si costisitoare.
Fiecare automobil are propile particularitati iar pana in prezent nu am gasit doua perfect identice sau macar foarte apropiate. Piesele difera prin tolerantele admise care o sa radeti dar desi nu e normal se accepta sa fie f mari.
In fine aceasta operatie pe care noi o facem solicita munca calificata care dureaza pe fiecare exemplar in parte destul de mult chiar cateva ore. fabrica sau cineva la serie nu poate face asta pt ca ei daca produc 500 de lancer pe zi de cati specialisti ar avea nevoie si cat loc ar bloca, ca sa nu mai vorbim de costuri. Aceste operatii vin sa finiseze lucratura pe banda de serie si in plus se creste puterea.
Noi nu urmarim scaderea de consum decat f rar insa acest efect apare daorita unei mai bune functionari a motorului a unui raspuns mai prompt, un cuplu mai bun mai repede aruncat in lupta si o putere medie mai mare. la condus daca vrei sa mergi lafel de repede ca inante nu mai trebuie sa accelerezi asa de adanc si nici pe o perioada asa de lunga fapt care se transpune in placere la condus si consum in minus.
Daca dai maxim fara ezitare dupa soft dar maxim maxim masina o sa fie mai rapida simtitor iar consumul mai mare uzurile ramand in cote normale. De obicei datorita optimizarii fiabilitatea creste nu scade ca la alti tuneri care se infig in comenzile de crescut putin puterea in orb. Noi logam si urmarim toti parametri motorului, temp de apa, de gaze de evacuare, temp aerului in admisie, amestecul AFR si detonatile...acuratetea putand urca la 0,18 grade pentru o turatie de 9000rpm, iar cu cat turatia e mai jos cu atat acuratetea creste. nimic nu scapa de sub observatie.
Concurenta nu avem si nu ne intereseaza daca cinva mai face sau nu ceva pe aceeasi gama, 100% nu poate face ceea ce facem noi si noi suntem o echipa de ingineri specializati, avem experinta in masini de curse si strada...foarte imortant este sprijinul japonez care e fantastic iar experienta lor e devastatoare.
Foarte important este de stiut ca o facem in primul rand din pasiune, nu este mijlocul nostru de venituri important dar ne place sa performam in orice domeniu activam, iar ca masini le detinem pe cele mai performante.
Pretul real pentru operatile pe care le prestam ar fi cu mult mai mari decat cele expuse daca ne-am raporta la tot ce facem, scule, pregatire ... insa incercam sa ramanem intr-o zona decenta. Nu urmarim sa ne imbogatim.
Daca ne mai luam de cineva o facem pt ca cunoastem si epacat sa lasam unele greseli ce pot deveni o regula neamendate.
In general avem o relatie buna cu tunerii din Romania.
QUOTE (ovidiugm)QUOTE (Cristi)QUOTE (goangaus)Si pe mine ma tenteaza sa apelez la RacingCode, dar am un mare semn de intrebare: cum se face ca o armata de ingineri si experti nu au fost in stare sa scoata ce e mai bun dintr-un motor(din fabrica), iar cativa baieti (foarte priceputi, nu zic nu) fac aici ce nu se poate face in Japonia. Oare motorul nu va avea de suferit in timp?
E ceva de citit dar se merita.
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
http://www.legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Eu aici am gasit raspunsuri la toate intrebarile....
Am mai gasit si eu niste raspunsuri intre timp. Dar care nu mi-au placut .
Si anume, primesc pe email notificare (fara sa o cer, trimisa la toti membrii forumului legalracing - adica spam) sa intru sa citesc urmatoarea poveste:
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
Pe scurt, Sebastian, admin-ul, ne spune o istorie abracadabranta cum un anume Dragos a luat teapa cu un tuning facut la o firma concurenta.
Se dau diverse nume, detalii tehnice, apar grecii.
Si da-i, si lupta, si combate.
Mi s-ar fi parut normal sa fi fost implicatul direct, Dragos (presupusul tepuit) pe-acolo, sa spuna "nu va duceti la concurenta, ca uite ce mi-au facut mie". In schimb, Dragos lipseste, admin-ul posteaza post dupa post, se dau detalii, se fac presupuneri, se elucideaza mistere in direct, totul devine o Elodia reloaded.
Se anunta ca s-au batut toate recordurile de audienta ("RECORD 1000 DE VIZITE IN 20H!" - normal, daca peste citeva zile am primit iar spam cu link spre threadul cu pricina).
Istoria se dezvolta un pic si la concurenta (are si ea forum, nu?):
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=1254485
Acolo Sebastian este facut invidios si fricos. A, si i se sterg posturile si e banat.
Totul a degenerat intr-o mare balacareala cu public. Mie unii mi se par mai vinovati (si mai ofticati) decit altii, dar poate gresesc. Sint sigur ca fiecare dintre voi isi va face propria parere dupa ce va citi detaliile.
Intradevar imi este frica de ce se poate intampla daca ma enervez si cine ma cunoaste stie asta.
Am invatat sa evit s sa ignor anumite provocari ieftine.
Nu vreau sa se supere nimeni pe mine dar cand vrei performanta si nu stopuri colorate ori softuri la suprapret nu accestezi locul unde s-a pus tuningul la colt.
Vina imi apartine deoarece am facut public acest subiect nefiind implicat in nici un mod. Stiu ca in felul asta exista riscul atragerii unor reacti negative si la adresa mea insa cum am spus mai sus nu tin la piata si la comert ci la calitate.
Va rog sa ma scuzati!
E ceva de citit dar se merita.
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
http://www.legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Eu aici am gasit raspunsuri la toate intrebarile....
Am mai gasit si eu niste raspunsuri intre timp. Dar care nu mi-au placut .
Si anume, primesc pe email notificare (fara sa o cer, trimisa la toti membrii forumului legalracing - adica spam) sa intru sa citesc urmatoarea poveste:
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
Pe scurt, Sebastian, admin-ul, ne spune o istorie abracadabranta cum un anume Dragos a luat teapa cu un tuning facut la o firma concurenta.
Se dau diverse nume, detalii tehnice, apar grecii.
Si da-i, si lupta, si combate.
Mi s-ar fi parut normal sa fi fost implicatul direct, Dragos (presupusul tepuit) pe-acolo, sa spuna "nu va duceti la concurenta, ca uite ce mi-au facut mie". In schimb, Dragos lipseste, admin-ul posteaza post dupa post, se dau detalii, se fac presupuneri, se elucideaza mistere in direct, totul devine o Elodia reloaded.
Se anunta ca s-au batut toate recordurile de audienta ("RECORD 1000 DE VIZITE IN 20H!" - normal, daca peste citeva zile am primit iar spam cu link spre threadul cu pricina).
Istoria se dezvolta un pic si la concurenta (are si ea forum, nu?):
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?p=1254485
Acolo Sebastian este facut invidios si fricos. A, si i se sterg posturile si e banat.
Totul a degenerat intr-o mare balacareala cu public. Mie unii mi se par mai vinovati (si mai ofticati) decit altii, dar poate gresesc. Sint sigur ca fiecare dintre voi isi va face propria parere dupa ce va citi detaliile.
Intradevar imi este frica de ce se poate intampla daca ma enervez si cine ma cunoaste stie asta.
Am invatat sa evit s sa ignor anumite provocari ieftine.
Nu vreau sa se supere nimeni pe mine dar cand vrei performanta si nu stopuri colorate ori softuri la suprapret nu accestezi locul unde s-a pus tuningul la colt.
Vina imi apartine deoarece am facut public acest subiect nefiind implicat in nici un mod. Stiu ca in felul asta exista riscul atragerii unor reacti negative si la adresa mea insa cum am spus mai sus nu tin la piata si la comert ci la calitate.
Va rog sa ma scuzati!
Am fost banat pe acel site aberant pt ca m-am luat corect de cineva care plateste publicitate cu un maxi baner pe prima pagina.
Oricum o mare parte din site sau oricum era altceva daca nu mediatizam activitatea LegalRacing pe el.
Pe voi va astept sa va intreceti, sa va masurati fortele in cadru legal organizat.
Oricum o mare parte din site sau oricum era altceva daca nu mediatizam activitatea LegalRacing pe el.
Pe voi va astept sa va intreceti, sa va masurati fortele in cadru legal organizat.
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori