Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Lun Mar 23, 2009 8:57 pm

Cauciucurile nu te ajuta asa mult, stai calm. Am eu mai late pe a mea. Cutia degeaba o schimbi, pentru ca ai diesel de 2l nu ai acum sa o etajezi incat sa nu schimbi 3 viteze pana la 100. Cu chiptuning vei ajunge ca in a 3-a sa ai peste 100, asta iti garantez, dar tot vei schimba 3 orice ar fi. Take a look:

http://www.youtube.com/watch?v=c3IpMy-BxSs

Audi A5, 3.0 tdi care are acceleratia declarata de 5.9 sec la 100. Ghici cate viteze schimba pana acolo. 3 biensuir

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Lun Mar 23, 2009 11:45 pm

mai uite-te odata. la lancer schimbi in treapta 3 la 60, el schimba la 80:) asta e diferenta de care ziceam.iar .la 90 si ceva i-o dai pe a 4a(asta daca schimbi la 4500rot)..el se ducea depaaarte in a 3a oricum e quadro, scartaie mai greu, are nevoie de putere in treptele inferioare. cat despre cauciucuri..eu asa aveam impresia, ca pierde prea repede aderenta(masina)

cu chiptuning intra protectia mai tarziu? sau cum iau 100 in a 3a? dupa kilometraj poate atinge liniuta de 100 km/h dar tre sa ai apropape 110 ca sa fie viteza reala(un dynolicious sau cu laptopu conectat la masina, sau orice alt dispozitiv mai precis decat ceasul cu cronometru si kilometrajul)

si masina singura se contrazice..pt cei cu instyle, daca setati viteza de 100km/h la cruise, in mmcs, la trip>laps si dati start si apoi stop dupa cateva secunde va arata alta viteza mai mica, binenteles

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Mar Mar 24, 2009 6:28 am

probabil printr-un chiptunning se modifica mai toti parametrii masinii, ceea ce dupa parerea mea nu e ok.
si oricum un motor diesel nu este un motor pe care sa-l resoftezi.

Avatar utilizator
ligla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 29, 2008 8:34 pm
Contact:

Mesaj de ligla » Mar Mar 24, 2009 8:03 am

cum sa nu fie?ii creste puterea cu 30%, scade consumul si nu-i scade nici din viata..daca nici asta nu e atunci care mai e?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Mar 24, 2009 8:42 am

Ii scade din viata .... ca nu-ti resoftezi masina care are 140 cp sa o duci la 170 doar ca atunci cand te duci la munte sa urci lejer .

ca o chestie putin offtopic : noul seria 3 : 330i ... face suta in 6.1... 330d.... guess what 6.1 ... 3.0i are vreo 270 de cp pe cand dizalul are 245.... iar

330xi face in 6.0 sau tot 6.1 pe cand 330xd...5.9 ... toate date oficiale.

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Mar Mar 24, 2009 9:23 am

QUOTE (Dudu @ Mar 23 2009, 11:45 PM) mai uite-te odata. la lancer schimbi in treapta 3 la 60, el schimba la 80:) asta e diferenta de care ziceam.iar .la 90 si ceva i-o dai pe a 4a(asta daca schimbi la 4500rot)..el se ducea depaaarte in a 3a oricum e quadro, scartaie mai greu, are nevoie de putere in treptele inferioare. cat despre cauciucuri..eu asa aveam impresia, ca pierde prea repede aderenta(masina)

cu chiptuning intra protectia mai tarziu? sau cum iau 100 in a 3a? dupa kilometraj poate atinge liniuta de 100 km/h dar tre sa ai apropape 110 ca sa fie viteza reala(un dynolicious sau cu laptopu conectat la masina, sau orice alt dispozitiv mai precis decat ceasul cu cronometru si kilometrajul)

si masina singura se contrazice..pt cei cu instyle, daca setati viteza de 100km/h la cruise, in mmcs, la trip>laps si dati start si apoi stop dupa cateva secunde va arata alta viteza mai mica, binenteles

Sunt atent mai dudu, dar vorbesti de himere. E motor de 3l pe audi, normal ca urca mai mult cu treapta a 3-a decat unu de 2l. Nu o sa schimbi niciodata cutia pe 2000 sa urce cu a 2-a in 80-90 pentru ca nu este posibil. Cu soft se vor duce si ale noastre un pic mai sus decat normal, dar sa nu te astepti la rachete. La 190 de cai vom face 100km/h in jur de 7.5-8 sec. Eu cred ca este suficient, mai ales ca e o schimbare destul de ok pentru motor, mie cel mai frica mi-e de ambreiaj la cei 450NM pe care o sa-i avem. Bineinteles ca poti sa mai faci niste modificari dupa aia sa o duci si la 220 de cai, dar eu nu m-as mai baga la asa ceva, plus ca trebuie sa schimbi piese OEM cu aftermarket.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mar Mar 24, 2009 5:05 pm

pai care sunt proportiile? atunci un motor 1.4 diesel dc urca mai mult ca lanceru in a 3a?

pai ce s-ar intampla daca ar fi fost pusa o cutie cu rapoartele putzin mai lungi in treptele inferioare?

Avatar utilizator
andreicepoi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm

Mesaj de andreicepoi » Mar Mar 24, 2009 5:18 pm

Din proprie experienta si am avut cateva diesel-uri, rapoartele la lancer sunt ciudatele, mai ales treapta 1. Treapta 2 mi se pare binisor proportionata.

La 1,4 TDI pot sa iti zic ca era mai corect facuta cutia, cel putin la POLO - ul pe care l-am avut. La raportul masa / putere obtinut pentru masinuta aia am fost chiar placut surprins de ce puteai sa faci cu ea.

Pe de alta parte, luati in calcul si diferentele dintre o cutie cu 6 trepte si una cu 5 trepte. indiferent daca e diesel sau benzina, pe acelasi motor veti vedea comportamente total diferite si sunt sigur ca stiti la ce ma refer.

Avatar utilizator
Dudu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 3:00 am

Mesaj de Dudu » Mar Mar 24, 2009 10:39 pm

si eu tot polo am avut, acelasi motor, d-aia intrebam de el. lasam faptul ca era bine proportionata pentru greutatea si puterea lui.. rapoartele erau mai lungi decat la lancer.mie mai mult treapta 2 mi se pare ciudata, duce pana la aproximativ 60 km/h.diseara fac un drum mai lung si voi incerca sa filmez, pozez.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Mar 29, 2009 11:40 am

Treburile nu sunt chiar asa de complicate.
Resofatrea merita doar daca e corect facuta.
La diesel e discutabil cat poti sa cresti turatia pentru a lunci treptele, dar o asezare scurta favorizeaza demarajul.
Pentru Diesel maximul optim este de 4000-4200rpm, dar daca vrei poti obtine ceva randament si pana pe la 4500rpm.
Viteza pe treapta tine de raportul treptei respective, de raportul final si de roti in concordanta cu turatia motorului.
0...100km/h la diesel de obicei se obtine folosind trei trepte.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori