Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D
Cauciucurile nu te ajuta asa mult, stai calm. Am eu mai late pe a mea. Cutia degeaba o schimbi, pentru ca ai diesel de 2l nu ai acum sa o etajezi incat sa nu schimbi 3 viteze pana la 100. Cu chiptuning vei ajunge ca in a 3-a sa ai peste 100, asta iti garantez, dar tot vei schimba 3 orice ar fi. Take a look:
http://www.youtube.com/watch?v=c3IpMy-BxSs
Audi A5, 3.0 tdi care are acceleratia declarata de 5.9 sec la 100. Ghici cate viteze schimba pana acolo. 3 biensuir
http://www.youtube.com/watch?v=c3IpMy-BxSs
Audi A5, 3.0 tdi care are acceleratia declarata de 5.9 sec la 100. Ghici cate viteze schimba pana acolo. 3 biensuir
mai uite-te odata. la lancer schimbi in treapta 3 la 60, el schimba la 80:) asta e diferenta de care ziceam.iar .la 90 si ceva i-o dai pe a 4a(asta daca schimbi la 4500rot)..el se ducea depaaarte in a 3a oricum e quadro, scartaie mai greu, are nevoie de putere in treptele inferioare. cat despre cauciucuri..eu asa aveam impresia, ca pierde prea repede aderenta(masina)
cu chiptuning intra protectia mai tarziu? sau cum iau 100 in a 3a? dupa kilometraj poate atinge liniuta de 100 km/h dar tre sa ai apropape 110 ca sa fie viteza reala(un dynolicious sau cu laptopu conectat la masina, sau orice alt dispozitiv mai precis decat ceasul cu cronometru si kilometrajul)
si masina singura se contrazice..pt cei cu instyle, daca setati viteza de 100km/h la cruise, in mmcs, la trip>laps si dati start si apoi stop dupa cateva secunde va arata alta viteza mai mica, binenteles
cu chiptuning intra protectia mai tarziu? sau cum iau 100 in a 3a? dupa kilometraj poate atinge liniuta de 100 km/h dar tre sa ai apropape 110 ca sa fie viteza reala(un dynolicious sau cu laptopu conectat la masina, sau orice alt dispozitiv mai precis decat ceasul cu cronometru si kilometrajul)
si masina singura se contrazice..pt cei cu instyle, daca setati viteza de 100km/h la cruise, in mmcs, la trip>laps si dati start si apoi stop dupa cateva secunde va arata alta viteza mai mica, binenteles
Ii scade din viata .... ca nu-ti resoftezi masina care are 140 cp sa o duci la 170 doar ca atunci cand te duci la munte sa urci lejer .
ca o chestie putin offtopic : noul seria 3 : 330i ... face suta in 6.1... 330d.... guess what 6.1 ... 3.0i are vreo 270 de cp pe cand dizalul are 245.... iar
330xi face in 6.0 sau tot 6.1 pe cand 330xd...5.9 ... toate date oficiale.
ca o chestie putin offtopic : noul seria 3 : 330i ... face suta in 6.1... 330d.... guess what 6.1 ... 3.0i are vreo 270 de cp pe cand dizalul are 245.... iar
330xi face in 6.0 sau tot 6.1 pe cand 330xd...5.9 ... toate date oficiale.
QUOTE (Dudu @ Mar 23 2009, 11:45 PM) mai uite-te odata. la lancer schimbi in treapta 3 la 60, el schimba la 80:) asta e diferenta de care ziceam.iar .la 90 si ceva i-o dai pe a 4a(asta daca schimbi la 4500rot)..el se ducea depaaarte in a 3a oricum e quadro, scartaie mai greu, are nevoie de putere in treptele inferioare. cat despre cauciucuri..eu asa aveam impresia, ca pierde prea repede aderenta(masina)
cu chiptuning intra protectia mai tarziu? sau cum iau 100 in a 3a? dupa kilometraj poate atinge liniuta de 100 km/h dar tre sa ai apropape 110 ca sa fie viteza reala(un dynolicious sau cu laptopu conectat la masina, sau orice alt dispozitiv mai precis decat ceasul cu cronometru si kilometrajul)
si masina singura se contrazice..pt cei cu instyle, daca setati viteza de 100km/h la cruise, in mmcs, la trip>laps si dati start si apoi stop dupa cateva secunde va arata alta viteza mai mica, binenteles
Sunt atent mai dudu, dar vorbesti de himere. E motor de 3l pe audi, normal ca urca mai mult cu treapta a 3-a decat unu de 2l. Nu o sa schimbi niciodata cutia pe 2000 sa urce cu a 2-a in 80-90 pentru ca nu este posibil. Cu soft se vor duce si ale noastre un pic mai sus decat normal, dar sa nu te astepti la rachete. La 190 de cai vom face 100km/h in jur de 7.5-8 sec. Eu cred ca este suficient, mai ales ca e o schimbare destul de ok pentru motor, mie cel mai frica mi-e de ambreiaj la cei 450NM pe care o sa-i avem. Bineinteles ca poti sa mai faci niste modificari dupa aia sa o duci si la 220 de cai, dar eu nu m-as mai baga la asa ceva, plus ca trebuie sa schimbi piese OEM cu aftermarket.
cu chiptuning intra protectia mai tarziu? sau cum iau 100 in a 3a? dupa kilometraj poate atinge liniuta de 100 km/h dar tre sa ai apropape 110 ca sa fie viteza reala(un dynolicious sau cu laptopu conectat la masina, sau orice alt dispozitiv mai precis decat ceasul cu cronometru si kilometrajul)
si masina singura se contrazice..pt cei cu instyle, daca setati viteza de 100km/h la cruise, in mmcs, la trip>laps si dati start si apoi stop dupa cateva secunde va arata alta viteza mai mica, binenteles
Sunt atent mai dudu, dar vorbesti de himere. E motor de 3l pe audi, normal ca urca mai mult cu treapta a 3-a decat unu de 2l. Nu o sa schimbi niciodata cutia pe 2000 sa urce cu a 2-a in 80-90 pentru ca nu este posibil. Cu soft se vor duce si ale noastre un pic mai sus decat normal, dar sa nu te astepti la rachete. La 190 de cai vom face 100km/h in jur de 7.5-8 sec. Eu cred ca este suficient, mai ales ca e o schimbare destul de ok pentru motor, mie cel mai frica mi-e de ambreiaj la cei 450NM pe care o sa-i avem. Bineinteles ca poti sa mai faci niste modificari dupa aia sa o duci si la 220 de cai, dar eu nu m-as mai baga la asa ceva, plus ca trebuie sa schimbi piese OEM cu aftermarket.
- andreicepoi
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Feb 07, 2009 9:08 pm
Din proprie experienta si am avut cateva diesel-uri, rapoartele la lancer sunt ciudatele, mai ales treapta 1. Treapta 2 mi se pare binisor proportionata.
La 1,4 TDI pot sa iti zic ca era mai corect facuta cutia, cel putin la POLO - ul pe care l-am avut. La raportul masa / putere obtinut pentru masinuta aia am fost chiar placut surprins de ce puteai sa faci cu ea.
Pe de alta parte, luati in calcul si diferentele dintre o cutie cu 6 trepte si una cu 5 trepte. indiferent daca e diesel sau benzina, pe acelasi motor veti vedea comportamente total diferite si sunt sigur ca stiti la ce ma refer.
La 1,4 TDI pot sa iti zic ca era mai corect facuta cutia, cel putin la POLO - ul pe care l-am avut. La raportul masa / putere obtinut pentru masinuta aia am fost chiar placut surprins de ce puteai sa faci cu ea.
Pe de alta parte, luati in calcul si diferentele dintre o cutie cu 6 trepte si una cu 5 trepte. indiferent daca e diesel sau benzina, pe acelasi motor veti vedea comportamente total diferite si sunt sigur ca stiti la ce ma refer.
si eu tot polo am avut, acelasi motor, d-aia intrebam de el. lasam faptul ca era bine proportionata pentru greutatea si puterea lui.. rapoartele erau mai lungi decat la lancer.mie mai mult treapta 2 mi se pare ciudata, duce pana la aproximativ 60 km/h.diseara fac un drum mai lung si voi incerca sa filmez, pozez.
Treburile nu sunt chiar asa de complicate.
Resofatrea merita doar daca e corect facuta.
La diesel e discutabil cat poti sa cresti turatia pentru a lunci treptele, dar o asezare scurta favorizeaza demarajul.
Pentru Diesel maximul optim este de 4000-4200rpm, dar daca vrei poti obtine ceva randament si pana pe la 4500rpm.
Viteza pe treapta tine de raportul treptei respective, de raportul final si de roti in concordanta cu turatia motorului.
0...100km/h la diesel de obicei se obtine folosind trei trepte.
Resofatrea merita doar daca e corect facuta.
La diesel e discutabil cat poti sa cresti turatia pentru a lunci treptele, dar o asezare scurta favorizeaza demarajul.
Pentru Diesel maximul optim este de 4000-4200rpm, dar daca vrei poti obtine ceva randament si pana pe la 4500rpm.
Viteza pe treapta tine de raportul treptei respective, de raportul final si de roti in concordanta cu turatia motorului.
0...100km/h la diesel de obicei se obtine folosind trei trepte.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori