LANCER 1.6 RACINGCODE

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Dec 04, 2007 5:16 pm

Eu nu am modificat inca softul....am avut demult niste discutii cu Jeff...dar din lipsa banilor m-am oprit (comandasem jantele si nici sunetul nu e inca gata platit).
Cat despre garantie...din ce am vorbit eu aici ...daca se intampla ceva cu motorul in garantie si ei cand iti citesc softul vad ca e modificat s-a dus dracului garantia. :twisted:
Nu vad de ce nu ar mai putea citi in service softul daca e modificat....normal testerul ar trebui sa il citeasca... oricum garantia cred ca se duce imediat ce dealerul observa ca ai softul modificat (poate ne confirma Bogdan asta) chiar daca nu ai probleme la motor...numai ca nu vad de ce ti-ar citi softul la service daca nu ai probleme...la revizie sigur nu se face asta. :wink:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Dec 05, 2007 12:27 am

QUOTE (LAV77)Nu vad de ce nu ar mai putea citi in service softul daca e modificat....normal testerul ar trebui sa il citeasca... oricum garantia cred ca se duce imediat ce dealerul observa ca ai softul modificat (poate ne confirma Bogdan asta) chiar daca nu ai probleme la motor...numai ca nu vad de ce ti-ar citi softul la service daca nu ai probleme...la revizie sigur nu se face asta. :wink:

Nu ma refeream la cititul softului, era vorba de doar de diagnoza...de exemplu cand se foloseste testerul normal pentru depistarea vr-unui cod de eroare ca urmare unui simptom al masinii, situatii normale, fara sa aiba legatura cu remaparea, fara sa se suspecteze asta.
Asta s-a intamplat cu un lancer, la mcar.
Probabil ca ulterior s-a investigat si...supriza.
Nu stiu alte detalii, unde s-a efectuat remaparea, samd.

Avatar utilizator
aersun
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 07, 2007 8:49 pm

Mesaj de aersun » Vin Dec 07, 2007 9:22 pm

fiti amabili....pt matizul lu mama ..avem ceva ?sa ajunga la nivelul unui cz3 de 1.5

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Dec 07, 2007 10:21 pm

QUOTE (aersun)fiti amabili....pt matizul lu mama ..avem ceva ?sa ajunga la nivelul unui cz3 de 1.5

daca vii cu mama ta, analizam toate optiunile...depinde de mama...adica de cati bani dispune pentru tuning.

Avatar utilizator
ovidiugm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 06, 2007 12:57 am

Mesaj de ovidiugm » Sâm Dec 08, 2007 12:54 am

Sincer, mie singura conditie rezonabila mi se pare ca Racing Code sa accepte sa rescrie softul original, la cerere, pentru diverse motive (de exemplu revizie sau orice alta vizita la service). Si pe urma sa il puna la loc pe cel modificat.
Altfel, totul devine cam riscant pentru cei cu masina in garantie!

Stiu ca pare dezavantajos pentru firma de tuning, dar, dupa cum spuneam si mai sus, n-au decit sa ceara o suma modica pentru operatia asta, pe care sint convins ca multi au plati-o bucurosi.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Sâm Dec 08, 2007 12:38 pm

QUOTE (ovidiugm)Sincer, mie singura conditie rezonabila mi se pare ca Racing Code sa accepte sa rescrie softul original, la cerere, pentru diverse motive (de exemplu revizie sau orice alta vizita la service). Si pe urma sa il puna la loc pe cel modificat.
Altfel, totul devine cam riscant pentru cei cu masina in garantie!

Stiu ca pare dezavantajos pentru firma de tuning, dar, dupa cum spuneam si mai sus, n-au decit sa ceara o suma modica pentru operatia asta, pe care sint convins ca multi au plati-o bucurosi.

Stai linistit. Nu sunt absurzi. Mi-au zis ca pot sa vina cu mine la testul de putere ca sa fac un test cu softul standard si unul cu softul RacongCode. (Fara sa imi mai ia alti bani)

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Dec 10, 2007 11:17 pm

QUOTE (Cristi)QUOTE (LAV77)Nu vad de ce nu ar mai putea citi in service softul daca e modificat....normal testerul ar trebui sa il citeasca... oricum garantia cred ca se duce imediat ce dealerul observa ca ai softul modificat (poate ne confirma Bogdan asta) chiar daca nu ai probleme la motor...numai ca nu vad de ce ti-ar citi softul la service daca nu ai probleme...la revizie sigur nu se face asta. :wink:

Nu ma refeream la cititul softului, era vorba de doar de diagnoza...de exemplu cand se foloseste testerul normal pentru depistarea vr-unui cod de eroare ca urmare unui simptom al masinii, situatii normale, fara sa aiba legatura cu remaparea, fara sa se suspecteze asta.
Asta s-a intamplat cu un lancer, la mcar.
Probabil ca ulterior s-a investigat si...supriza.
Nu stiu alte detalii, unde s-a efectuat remaparea, samd.

Si mie mi s-a intamplat sa trebuiasca sa-mi stearga o eroare si in cazul asta din start te-au prins... Voi fiind din Bucuresti ar fi simplu sa mergi sa-ti rescrie softul original inaite de service si tot asa....Astea sunt cazuri rare (eu am luat borna de plus si de acolo a pornit) dar posibile...dar daca nu esti din Bucurestii..
Si chiar daca iti ia garantia pe motor nu prea cred ca poti sa il distrugi in 3 ani indiferent cum tragi de el. :twisted:

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mar Dec 11, 2007 11:11 am

Ca si idee, orice tuner serios iti va rescrie softul de cate ori ai nevoie, free of charge. In alta ordine de idei, cine isi modifica softul sau "hardul" la o masina in garantie, trebuie sa accepte riscul pierderii garantiei iar tunerul trebuie sa-l avertizeze de acest lucru.

Avatar utilizator
radu_lkv
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 17, 2007 1:08 pm

Mesaj de radu_lkv » Mar Dec 11, 2007 6:00 pm

eu mi-am sters f multe coduri de eroare (apareau inainte sa-mi fac o modificare la a doua sonda lambda, datorita faptului ca nu mai am catalizatoare) si nu au fost niciodata probleme, nimeni nu a detectat ca am soft, ba mai mult nu ma credeau ca am...mi-am aerisit (pe testerul de la reprezentanta mitsubishi, pt ca nu se poate altfel) de 10 ori pana acum diferentialele si calculatorul lor a comunicat perfect cu cel al masinii mele si cu pompa hidraulica de comanda la dif mele active...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Dec 11, 2007 8:39 pm

QUOTE (radu_lkv)eu mi-am sters f multe coduri de eroare (apareau inainte sa-mi fac o modificare la a doua sonda lambda, datorita faptului ca nu mai am catalizatoare) si nu au fost niciodata probleme, nimeni nu a detectat ca am soft, ba mai mult nu ma credeau ca am...mi-am aerisit (pe testerul de la reprezentanta mitsubishi, pt ca nu se poate altfel) de 10 ori pana acum diferentialele si calculatorul lor a comunicat perfect cu cel al masinii mele si cu pompa hidraulica de comanda la dif mele active...

hahhah tare...cei de la reprezentanta Mitsubishi din Craiova ?
Ti-am citit povestea pe forumul legalracing...incredibil, dar adevarat din pacate.
E ok daca nu apar incompatibilitati de genul celor discutate mai sus.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator