Filtre K&N

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 30, 2008 12:56 pm

Coobra: Da, asa cred si eu.

Marty: vezi, vezi ? ) si gurile de admisie in forma de palnie.
Indiferent de filtru, o admisie sub presiune e cea mai eficienta.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 30, 2008 1:14 pm

Ma, ideea mai naspa e ca la filtul conic, admisia sub presiune e mai greu de realizat. Asta daca nu te apuca pe tine vreo inginerie de ultima ora si infigi filtrul respectiv intr-o mare teava. Da' asa nu mai face sens, ca poti sa-ti iei filtru panel.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 30, 2008 1:21 pm

QUOTE (Marty)Ma, ideea mai naspa e ca la filtul conic, admisia sub presiune e mai greu de realizat. Asta daca nu te apuca pe tine vreo inginerie de ultima ora si infigi filtrul respectiv intr-o mare teava. Da' asa nu mai face sens, ca poti sa-ti iei filtru panel.

Da, asa e.
De asta nu sunt decis ce si cum, dar vreau sa vad si un conic...
Mi-a povestit cineva de pe forum despre un gen de admisie pe care a vazut-o pe un EVO.
Conic bagat in cutie, in cutie intra aer sub presiune si astfel filtrul conic statea intr-o incinta "presurizata".
Cica toata ingineria asta ar fi mai de efect decat un panel...dar depinde de multe aspecte.
In felul asta nu mai lua aer cald de la motor sau prin tubulatura din spoiler...ci doar aer de afara sub presiune (mai mare sau mai mica in functie de viteza).
Na ca v-am spus si chestia asta.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 30, 2008 1:24 pm

Da, intr-adevar, conicul e mult mai de efect decit panel-ul, si asta pentru ca suprafata conicului de filtrare e mai mare decit a unui panel. Iar daca vrei sa obtii rezultate cu adevarat notabile, teava care baga aer in cutia respectiva, o faci la un diametru ceva mai mare decit aia care pleaca din cutia filtrului spre debitmetru.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 30, 2008 1:30 pm

Da, si asta.
Am panel K&N, vreau conic acum, dar sunt constient ca luand aer din compartimentul motor nu o sa rezolv mare lucru.
Sigur ca initial o sa-l montez asa cum vine ca sa compar cu panelu'.
Ulterior as vrea sa fac ce am descris mai sus...dar cine sa faca ?
Trebuie un meserias bun.
Teava de admisie care baga aer in cutia respectiva trebuie intr-adevar sa aiba un diamentru mai mare,forma conica, sa aiba gura in forma de palnie pentru a baga aerul sub presiune in cutie. Gura as fixa-o deasupra radiatorului unde s-ar incadra perfect.

Eu m-am convins dupa ce am dat jos acel cheder care obtura admisia, de fapt proteja de insecte.
Fara acel cheder, la viteza (odata, din greseala am uitat capota intredeschisa) se simte ca trage foarte bine.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 30, 2008 1:34 pm

E bine de facut un calcul inainte pentru ca bigger nu e intotdeauna better. S-ar putea sa tragi prea mult aer si sa nu mai primeasca motorul, moment in care te trezesti c-o rezistenta aerodinamica. Cel mai misto ar fi sa-i pui un BOV pe cutie. :-D

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 30, 2008 1:42 pm

D-asta zic, un meserias bun, cineva care se pricepe.
Eu pot sa zic orice, dar el e cu calculele.

Da, BOV... )

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Iul 30, 2008 3:35 pm

.................

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Iul 30, 2008 5:02 pm

De unde comandati filtre K&N? Vreau si eu unul pentru Lancer 1.5 (in cutia originala).

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 30, 2008 5:09 pm

goangaus, se gaseste filtru panel (se monteaza in cutia originala) si pentru lancer 1.5

http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx


Selectezi anul, marca, modelul, motorizarea si o sa afli modelul de filtru disponibil pentru specificatiile introduse de tine.
Mai exact asta: http://www.knfilters.com/search/product ... od=33-2392

Apoi dai click pe "Buy now" si o sa vezi o lista de dealeri K&N locali.
Suni sau trimiti mail si se rezolva.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori