Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D
Nu inteleg de ce ai strange sa dai atatia bani pe chipul lor, cand poti la fel de bine sa pui un chip de la o firma care se ocupa cu resoftari. Si chiar exista cateva care chiar merita si nu sunt de "doamne ajuta". Cu chipul nu pierzi garantia pentru ca il leaga la calculator cu un cablu suplimentar fara sa strice vreo mufa, iar cand te duci la revizie de exemplu il dai jos, scoti mufele si nu are ce sa observe. Si costa totusi vreo 400 de euro cu tot cu manopera fata de 1200.
Cred ca un soft de performanta si cand spun asta nu ma refer doar la cai sau cuplu ci la fiabilitate, consum ...
Pana nu demult desi aveam posibilitatea sa resoftam aceste modele nu am facut asta din cauza ca se foloseau tehnici si algoritmi de calcul tipice VW, locul de unde provine si motorul.
Vreau sa stiti ca desi pare identic nu este asa are particularitatile lui si deabea acum avem posibilitatea de a deschide, vedea, numara si modifica orice bit din soft.
In varianta de resoftare RacingCode masina devine altceva in sensul bun al cuvantului.
Costa 650 euro la firma noastra insa tine cont de ce a gandit ala mic cu ochii lui alungiti, deoarece nu se dep??esc parametrii de func?ionare ai motorului furniza?i de c?tre produc?tor.
Mitsubishi Lancer 2.0DI-D 140PS
Serie ------------------------------------------------------------------Racing Code
Capacitate Cilindrica 1998 cm³
Performan?a 140 PS (103 kw)--------------------------------------- 170 PS (125 kw)
Cuplu motor 310 Nm-------------------------------------------------- 380 Nm
Cuplu maxim la (rpm) 1750 U/min----------------------------------- 1750 U/min
V max 207 km/h-------------------------------------------------------- 215 km/h
0 la 100 9,6 s--------------------------------------------------------------- 9 s
Consum l/100 km 6,4 l ----------------------------------------------------6,1 l
Aceasta este varianta pentru stagiul unu si cea mai recomandata in acest moment de mine.
nu pot atasa graficul decat daca se permite un atasament mai mare.
Pana nu demult desi aveam posibilitatea sa resoftam aceste modele nu am facut asta din cauza ca se foloseau tehnici si algoritmi de calcul tipice VW, locul de unde provine si motorul.
Vreau sa stiti ca desi pare identic nu este asa are particularitatile lui si deabea acum avem posibilitatea de a deschide, vedea, numara si modifica orice bit din soft.
In varianta de resoftare RacingCode masina devine altceva in sensul bun al cuvantului.
Costa 650 euro la firma noastra insa tine cont de ce a gandit ala mic cu ochii lui alungiti, deoarece nu se dep??esc parametrii de func?ionare ai motorului furniza?i de c?tre produc?tor.
Mitsubishi Lancer 2.0DI-D 140PS
Serie ------------------------------------------------------------------Racing Code
Capacitate Cilindrica 1998 cm³
Performan?a 140 PS (103 kw)--------------------------------------- 170 PS (125 kw)
Cuplu motor 310 Nm-------------------------------------------------- 380 Nm
Cuplu maxim la (rpm) 1750 U/min----------------------------------- 1750 U/min
V max 207 km/h-------------------------------------------------------- 215 km/h
0 la 100 9,6 s--------------------------------------------------------------- 9 s
Consum l/100 km 6,4 l ----------------------------------------------------6,1 l
Aceasta este varianta pentru stagiul unu si cea mai recomandata in acest moment de mine.
nu pot atasa graficul decat daca se permite un atasament mai mare.
QUOTE (DeBogdan @ Aug 15 2008, 11:47 AM) Cix,
In principiu ti-ai raspuns singur la intrebare. Rolul ASC-ului este controlul tractiunii si stabilitatii. In partea cu controlul tractiunii, daca ai mai multa putere decat pot trimite rotile la asfalt, apare patinarea. In acest moment intervine ASC-ul si reduce din puterea motorului. Chiar si cei 140 de CP sunt mai mult decat pot transmite rotile la asfalt. Daca mai adaugi ceva putere sigur va interveni ASC-ul, mai ales in treptele inferioare, asa ca diferente mari de la 0 la 100 nu o sa vezi - ca mai mult de treapta a treia nu-ti trebuie sa ajungi la 100 km/h - asta la DiD.
Diferentele apar in schimb la reprize in treptele superioare de la 4 la 6 - adica accelerarea de la viteza xx la viteza yy - timp de accelerare substantial redus.
Daca faci modificare de putere si lasi ASC-ul cuplat nu va fi nici o diferenta. Diferente s-ar putea observa daca il decuplezi. reversul medaliei - s-ar putea sa-ti trebuiasca cauciucuri noi inainte de vreme.
treapta 3 ajunge ff aproape de 100, dar nu depaseste viteza asta..cel putin nu real.
masina standard scoate 9sec suta dupa ce decuplezi asc si te inveti putin cu ea.
daca as schimba ceva la motor, ar fi cutia.treptele 1 si 2 sunt prea scurte: 40 si 60 aproximativ.nu vreau sa ar campul cu ea.posesori lancer di-d, lasati a 2a la relanti apoi calcati pedala la fund.intra esp-ul sigur.scartaie groaznic.
nu am vbit offtopic, toata lumea ar vrea cip tuning ca sa scoata mai bine 0-100. cand tre sa schimbi de 3 ori viteza oricum pierzi fff mult..in loc de cip tuning as prefera sa schimb ori cutia ori ceva mai accesibil..cauciucurile.asta standard au grip mic. unele ceva mai late ar ajuta mai mult decat cip-tuning.
In principiu ti-ai raspuns singur la intrebare. Rolul ASC-ului este controlul tractiunii si stabilitatii. In partea cu controlul tractiunii, daca ai mai multa putere decat pot trimite rotile la asfalt, apare patinarea. In acest moment intervine ASC-ul si reduce din puterea motorului. Chiar si cei 140 de CP sunt mai mult decat pot transmite rotile la asfalt. Daca mai adaugi ceva putere sigur va interveni ASC-ul, mai ales in treptele inferioare, asa ca diferente mari de la 0 la 100 nu o sa vezi - ca mai mult de treapta a treia nu-ti trebuie sa ajungi la 100 km/h - asta la DiD.
Diferentele apar in schimb la reprize in treptele superioare de la 4 la 6 - adica accelerarea de la viteza xx la viteza yy - timp de accelerare substantial redus.
Daca faci modificare de putere si lasi ASC-ul cuplat nu va fi nici o diferenta. Diferente s-ar putea observa daca il decuplezi. reversul medaliei - s-ar putea sa-ti trebuiasca cauciucuri noi inainte de vreme.
treapta 3 ajunge ff aproape de 100, dar nu depaseste viteza asta..cel putin nu real.
masina standard scoate 9sec suta dupa ce decuplezi asc si te inveti putin cu ea.
daca as schimba ceva la motor, ar fi cutia.treptele 1 si 2 sunt prea scurte: 40 si 60 aproximativ.nu vreau sa ar campul cu ea.posesori lancer di-d, lasati a 2a la relanti apoi calcati pedala la fund.intra esp-ul sigur.scartaie groaznic.
nu am vbit offtopic, toata lumea ar vrea cip tuning ca sa scoata mai bine 0-100. cand tre sa schimbi de 3 ori viteza oricum pierzi fff mult..in loc de cip tuning as prefera sa schimb ori cutia ori ceva mai accesibil..cauciucurile.asta standard au grip mic. unele ceva mai late ar ajuta mai mult decat cip-tuning.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator