LANCER 1.6 RACINGCODE
QUOTE (Andrei_RC)Si daca ar exista soft Ralliart eu tot pe ala de la Racing Code l-as pune. Pentru ca softul Ralliart e facut in serie si nu optimizat pe masina.
E la fel ca atunci can iti mobilezi casa. Poti sa te duci si sa iti iei mobila de la IKEA sau sa iti chemi o firma sa masoare si sa faci mobila pe comanda.
(Parerea mea)
Comparatia cu mobila nu e relevanta, mai ales in RO in practica, in ambele cazuri poate fi ok sau nu...tine doar produsul firmei ca totul sa fie ok, de masuratori, de cine face masuratorile.
Cand e vorba de masini, lucrurile sunt si mai complicate.
Ce inseamna soft optimizat pe masina ?
Eu vad lucrurile la modul urmator...
Doua Colturi cu aceeasi motorizare, care nu au suferit nici o modificare la motor, (stock) au acelasi soft din fabrica, pot beneficia de acelasi soft optimizat de coderacing (tehnic vorbind), ralliart, samd. pentru ca motoarele functioneaza in aceiasi parametri.
Dar din punct de vedere al garantiei, ajustarilor si optimizarilor ulterioare fiecare ECU trebuie remapat de catre firma care ofera serviciile respective.
Optimizarea personalizata a softului se aplica in cazurile in care masina a fost modificata (admisie, evacuare).
De exemplu, un chiptuning pentru un motor cu admisia modificata (sa zicem un filtru K&N) nu va functiona bine pe acelasi motor cu filtru stock...asta ar fi un exemplu minor, modificarile pot fi mult mai mari si automat softurile vor necesita modificari corespunzatoare de la caz, la caz.
Asa ca un soft Ralliart (care nu exista) ar fi ok pentru orice motor caruia ii este destinat...dar stock.
Racingcode, pe langa faptul ca au niste preturi de bun simt, sunt flexibili si nu impun o anumita admisie, evacuare, samd.
Am inteles de la Sebastian ca initial se citeste softul original.
Nu este suficient pentru a produce un soft optimizat (personalizat) pentru un anume motor, doar citind softul orginal, asta e clar.
Probabil ca se citesc si alti parametri ai masinii, parametri achitionati in mers, pentru diferite regimuri de turatie, samd, altfel le-ar fi imposibil sa produca un soft personalizat.
E la fel ca atunci can iti mobilezi casa. Poti sa te duci si sa iti iei mobila de la IKEA sau sa iti chemi o firma sa masoare si sa faci mobila pe comanda.
(Parerea mea)
Comparatia cu mobila nu e relevanta, mai ales in RO in practica, in ambele cazuri poate fi ok sau nu...tine doar produsul firmei ca totul sa fie ok, de masuratori, de cine face masuratorile.
Cand e vorba de masini, lucrurile sunt si mai complicate.
Ce inseamna soft optimizat pe masina ?
Eu vad lucrurile la modul urmator...
Doua Colturi cu aceeasi motorizare, care nu au suferit nici o modificare la motor, (stock) au acelasi soft din fabrica, pot beneficia de acelasi soft optimizat de coderacing (tehnic vorbind), ralliart, samd. pentru ca motoarele functioneaza in aceiasi parametri.
Dar din punct de vedere al garantiei, ajustarilor si optimizarilor ulterioare fiecare ECU trebuie remapat de catre firma care ofera serviciile respective.
Optimizarea personalizata a softului se aplica in cazurile in care masina a fost modificata (admisie, evacuare).
De exemplu, un chiptuning pentru un motor cu admisia modificata (sa zicem un filtru K&N) nu va functiona bine pe acelasi motor cu filtru stock...asta ar fi un exemplu minor, modificarile pot fi mult mai mari si automat softurile vor necesita modificari corespunzatoare de la caz, la caz.
Asa ca un soft Ralliart (care nu exista) ar fi ok pentru orice motor caruia ii este destinat...dar stock.
Racingcode, pe langa faptul ca au niste preturi de bun simt, sunt flexibili si nu impun o anumita admisie, evacuare, samd.
Am inteles de la Sebastian ca initial se citeste softul original.
Nu este suficient pentru a produce un soft optimizat (personalizat) pentru un anume motor, doar citind softul orginal, asta e clar.
Probabil ca se citesc si alti parametri ai masinii, parametri achitionati in mers, pentru diferite regimuri de turatie, samd, altfel le-ar fi imposibil sa produca un soft personalizat.
QUOTE (Cristi)Optimizarea personalizata a softului se aplica in cazurile in care masina a fost modificata (admisie, evacuare).
De exemplu, un chiptuning pentru un motor cu admisia modificata (sa zicem un filtru K&N) nu va functiona bine pe acelasi motor cu filtru stock...asta ar fi un exemplu minor, modificarile pot fi mult mai mari si automat softurile vor necesita modificari corespunzatoare de la caz, la caz.
Asa ca un soft Ralliart (care nu exista) ar fi ok pentru orice motor caruia ii este destinat...dar stock.
Racingcode, pe langa faptul ca au niste preturi de bun simt, sunt flexibili si nu impun o anumita admisie, evacuare, samd.
Am inteles de la Sebastian ca initial se citeste softul original.
Nu este suficient pentru a produce un soft optimizat (personalizat) pentru un anume motor, doar citind softul orginal, asta e clar.
Probabil ca se citesc si alti parametri ai masinii, parametri achitionati in mers, pentru diferite regimuri de turatie, samd, altfel le-ar fi imposibil sa produca un soft personalizat.
Nu stiu ce parametri mai citesc. Eu ma mers in mai multe randuri cu viteza constanta, apoi am accelerat usor, apoi mai tare... dupa care ma opream, ei salvau datele si apoi plecam mai departe.
Am o intrebare la toata lumea. Ati verificat performantele masinii? Pe stie scrie la lancer 1.6 ca face 0-100km/h in 11.6 secunde si v. max= 183
Cand masina era cu softul original s-a dus pe 200 pe bord. 0-100km/h am verificat dupa schimbarea de soft cu 2 pers in masina si a iesit 11.3 secunde.
De exemplu, un chiptuning pentru un motor cu admisia modificata (sa zicem un filtru K&N) nu va functiona bine pe acelasi motor cu filtru stock...asta ar fi un exemplu minor, modificarile pot fi mult mai mari si automat softurile vor necesita modificari corespunzatoare de la caz, la caz.
Asa ca un soft Ralliart (care nu exista) ar fi ok pentru orice motor caruia ii este destinat...dar stock.
Racingcode, pe langa faptul ca au niste preturi de bun simt, sunt flexibili si nu impun o anumita admisie, evacuare, samd.
Am inteles de la Sebastian ca initial se citeste softul original.
Nu este suficient pentru a produce un soft optimizat (personalizat) pentru un anume motor, doar citind softul orginal, asta e clar.
Probabil ca se citesc si alti parametri ai masinii, parametri achitionati in mers, pentru diferite regimuri de turatie, samd, altfel le-ar fi imposibil sa produca un soft personalizat.
Nu stiu ce parametri mai citesc. Eu ma mers in mai multe randuri cu viteza constanta, apoi am accelerat usor, apoi mai tare... dupa care ma opream, ei salvau datele si apoi plecam mai departe.
Am o intrebare la toata lumea. Ati verificat performantele masinii? Pe stie scrie la lancer 1.6 ca face 0-100km/h in 11.6 secunde si v. max= 183
Cand masina era cu softul original s-a dus pe 200 pe bord. 0-100km/h am verificat dupa schimbarea de soft cu 2 pers in masina si a iesit 11.3 secunde.
QUOTE (Andrei_RC)Nu stiu ce parametri mai citesc. Eu ma mers in mai multe randuri cu viteza constanta, apoi am accelerat usor, apoi mai tare... dupa care ma opream, ei salvau datele si apoi plecam mai departe.
Aha, dar operatiunea asta a fost facuta si inainte de remapare...adica si inainte si dupa resoftare nu ?
QUOTE (Andrei_RC)Am o intrebare la toata lumea. Ati verificat performantele masinii? Pe stie scrie la lancer 1.6 ca face 0-100km/h in 11.6 secunde si v. max= 183
Cand masina era cu softul original s-a dus pe 200 pe bord. 0-100km/h am verificat dupa schimbarea de soft cu 2 pers in masina si a iesit 11.3 secunde.
Inainte de resoftare trebuie facut un test dyno...ca viteza CZ3-ul 1.5 prinde 200km/h + ceva pedala, iar ca timpi oricum sub 9 sec.
Asta pentru cei care au Colt, la Lancer nu stiu.
Aha, dar operatiunea asta a fost facuta si inainte de remapare...adica si inainte si dupa resoftare nu ?
QUOTE (Andrei_RC)Am o intrebare la toata lumea. Ati verificat performantele masinii? Pe stie scrie la lancer 1.6 ca face 0-100km/h in 11.6 secunde si v. max= 183
Cand masina era cu softul original s-a dus pe 200 pe bord. 0-100km/h am verificat dupa schimbarea de soft cu 2 pers in masina si a iesit 11.3 secunde.
Inainte de resoftare trebuie facut un test dyno...ca viteza CZ3-ul 1.5 prinde 200km/h + ceva pedala, iar ca timpi oricum sub 9 sec.
Asta pentru cei care au Colt, la Lancer nu stiu.
Si pe mine ma tenteaza sa apelez la RacingCode, dar am un mare semn de intrebare: cum se face ca o armata de ingineri si experti nu au fost in stare sa scoata ce e mai bun dintr-un motor(din fabrica), iar cativa baieti (foarte priceputi, nu zic nu) fac aici ce nu se poate face in Japonia. Oare motorul nu va avea de suferit in timp?
@Andrei_RC: Cum ai procedat cu garantia ?
@Andrei_RC: Cum ai procedat cu garantia ?
QUOTE (goangaus)Si pe mine ma tenteaza sa apelez la RacingCode, dar am un mare semn de intrebare: cum se face ca o armata de ingineri si experti nu au fost in stare sa scoata ce e mai bun dintr-un motor(din fabrica), iar cativa baieti (foarte priceputi, nu zic nu) fac aici ce nu se poate face in Japonia. Oare motorul nu va avea de suferit in timp?
E ceva de citit dar se merita.
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
http://www.legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Eu aici am gasit raspunsuri la toate intrebarile....
E ceva de citit dar se merita.
http://www.legalracing.ro/forum/viewtop ... highlight=
http://www.legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Eu aici am gasit raspunsuri la toate intrebarile....
@ Cristi QUOTE Aha, dar operatiunea asta a fost facuta si inainte de remapare...adica si inainte si dupa resoftare nu ?
Da.Inainte si dupa ce l-au pus pe cel nou. s-au asigurat ca si ca nu apar detonatii.
@goangaus
QUOTE Si pe mine ma tenteaza sa apelez la RacingCode, dar am un mare semn de intrebare: cum se face ca o armata de ingineri si experti nu au fost in stare sa scoata ce e mai bun dintr-un motor(din fabrica), iar cativa baieti (foarte priceputi, nu zic nu) fac aici ce nu se poate face in Japonia. Oare motorul nu va avea de suferit in timp?
Armata aia de experti are alt scop. Sa faca masini care sa mearga pe tot globul. Si cu tot felul de benzine si motorine. Eu cred ca daca noi eram in rusia unde benzina e altfel (in primul rand contine mai mult sulf) sau in america unde nimeni nu da doi bani pe poluare si implicit au o benzina mai proasta poate erau alti parametri care se optimizau.
Eu cred ca initial firmele de tuning au fost create de ingineri care au lucrat la firmele producatoare de masini intai.
Cu garantia nu cred sa fie probleme. Am inteles ca nu se vede ca softul e rescris. Iar la revizie nu a legat nimeni mufa la masina.
Da.Inainte si dupa ce l-au pus pe cel nou. s-au asigurat ca si ca nu apar detonatii.
@goangaus
QUOTE Si pe mine ma tenteaza sa apelez la RacingCode, dar am un mare semn de intrebare: cum se face ca o armata de ingineri si experti nu au fost in stare sa scoata ce e mai bun dintr-un motor(din fabrica), iar cativa baieti (foarte priceputi, nu zic nu) fac aici ce nu se poate face in Japonia. Oare motorul nu va avea de suferit in timp?
Armata aia de experti are alt scop. Sa faca masini care sa mearga pe tot globul. Si cu tot felul de benzine si motorine. Eu cred ca daca noi eram in rusia unde benzina e altfel (in primul rand contine mai mult sulf) sau in america unde nimeni nu da doi bani pe poluare si implicit au o benzina mai proasta poate erau alti parametri care se optimizau.
Eu cred ca initial firmele de tuning au fost create de ingineri care au lucrat la firmele producatoare de masini intai.
Cu garantia nu cred sa fie probleme. Am inteles ca nu se vede ca softul e rescris. Iar la revizie nu a legat nimeni mufa la masina.
Andrei, felicitari pentru resoftare.
Nu stiu ce tot discurtati aici. Orice modificare adusa masinii de serie e cu unele semne de intrebare. Daca ar fi sa ne gandim ce i se intampla motorului daca schimb admisia, resoftez, schimb evacuarea, sau nu schimb body kitul ca o sa-l sparg in burduri, nu schimb jantele cu altele ca o sa le indoi in gropi ATUNCI NU MAI FACEM NIMIC, avem masini de serie identice si nu mai avem despre ce discuta.
Baietii astia nu resofteaza nici de ieri nici de alaltaieri. Daca ar fi facut gafe monumentale sigur s-ar fi auzit si azi nu ar mai fi unde sunt. Din cate stiu eu ei sunt "expertii" in japoneze. Bineinteles ca exista riscuri altfel nu ar exista nici cai in plus.
Andrei ...inca odata felicitari ... daca nu "risti" nu castigi...
(oricum eu sunt convins 100% ca resoftarea nu prezinta nici un risc pentru motor - eventual o sa schimbi si tu un ambreiaj pana te obijnuiesti cu ea) 
Nu stiu ce tot discurtati aici. Orice modificare adusa masinii de serie e cu unele semne de intrebare. Daca ar fi sa ne gandim ce i se intampla motorului daca schimb admisia, resoftez, schimb evacuarea, sau nu schimb body kitul ca o sa-l sparg in burduri, nu schimb jantele cu altele ca o sa le indoi in gropi ATUNCI NU MAI FACEM NIMIC, avem masini de serie identice si nu mai avem despre ce discuta.
Baietii astia nu resofteaza nici de ieri nici de alaltaieri. Daca ar fi facut gafe monumentale sigur s-ar fi auzit si azi nu ar mai fi unde sunt. Din cate stiu eu ei sunt "expertii" in japoneze. Bineinteles ca exista riscuri altfel nu ar exista nici cai in plus.
Andrei ...inca odata felicitari ... daca nu "risti" nu castigi...
QUOTE (LAV77)Andrei, felicitari pentru resoftare.
Nu stiu ce tot discurtati aici. Orice modificare adusa masinii de serie e cu unele semne de intrebare. Daca ar fi sa ne gandim ce i se intampla motorului daca schimb admisia, resoftez, schimb evacuarea, sau nu schimb body kitul ca o sa-l sparg in burduri, nu schimb jantele cu altele ca o sa le indoi in gropi ATUNCI NU MAI FACEM NIMIC, avem masini de serie identice si nu mai avem despre ce discuta.
Baietii astia nu resofteaza nici de ieri nici de alaltaieri. Daca ar fi facut gafe monumentale sigur s-ar fi auzit si azi nu ar mai fi unde sunt. Din cate stiu eu ei sunt "expertii" in japoneze. Bineinteles ca exista riscuri altfel nu ar exista nici cai in plus.
Andrei ...inca odata felicitari ... daca nu "risti" nu castigi...
(oricum eu sunt convins 100% ca resoftarea nu prezinta nici un risc pentru motor - eventual o sa schimbi si tu un ambreiaj pana te obijnuiesti cu ea) 
Lav, ce discutam noi aici este destul de normal.
Ce ar trebui sa discutam ?
De baietii astia eu nu am auzit, si ca mine, multi altii, e normal sa discuti, sa intrebi, sa te informezi...daca gasesti ceva aberant sau nelalocul sau in posturile mele, as vrea sa-mi arati...
Da, sunt foarte OK baietii astia dar 100% o sa ma conving dupa lucrare...
PS. Nu e nevoie de gafe monumentale pentru a apare probleme, pot fi mici erori...
Nu am inteles ce ai vrut sa spui mai sus...in opinia ta, exista sau nu exista riscuri. 8)
Nu stiu ce tot discurtati aici. Orice modificare adusa masinii de serie e cu unele semne de intrebare. Daca ar fi sa ne gandim ce i se intampla motorului daca schimb admisia, resoftez, schimb evacuarea, sau nu schimb body kitul ca o sa-l sparg in burduri, nu schimb jantele cu altele ca o sa le indoi in gropi ATUNCI NU MAI FACEM NIMIC, avem masini de serie identice si nu mai avem despre ce discuta.
Baietii astia nu resofteaza nici de ieri nici de alaltaieri. Daca ar fi facut gafe monumentale sigur s-ar fi auzit si azi nu ar mai fi unde sunt. Din cate stiu eu ei sunt "expertii" in japoneze. Bineinteles ca exista riscuri altfel nu ar exista nici cai in plus.
Andrei ...inca odata felicitari ... daca nu "risti" nu castigi...
Lav, ce discutam noi aici este destul de normal.
Ce ar trebui sa discutam ?
De baietii astia eu nu am auzit, si ca mine, multi altii, e normal sa discuti, sa intrebi, sa te informezi...daca gasesti ceva aberant sau nelalocul sau in posturile mele, as vrea sa-mi arati...
Da, sunt foarte OK baietii astia dar 100% o sa ma conving dupa lucrare...
PS. Nu e nevoie de gafe monumentale pentru a apare probleme, pot fi mici erori...
Nu am inteles ce ai vrut sa spui mai sus...in opinia ta, exista sau nu exista riscuri. 8)
Da...se intelege gresit. Ai dreptate. Vroiam sa subliniez faptul ca nu ai alta varianta sa gastigi cai dect sa "lucrezi" la motor.
Ma mir ca nu ai auzit de Sebastiam de pe 4 tuning (pe vremuri
). Si parerea mea e ca softul se modifica pana la nivelul la care nu exista nici un risc sa afecteze motorul.
Sincer nu am auzit sa fi "puscat" vre-un motor cipuit sau resoftat. Intr-adevar am un prieten care a spart o turbina pe 1,9 TDI chipuit....dar asta nu poate nimeni sa certifice ca e din pricina softului.
Aici vorbim de motoare japoneze pe benzina...si noi avem incredere in japonezi nu?
Ma mir ca nu ai auzit de Sebastiam de pe 4 tuning (pe vremuri
Sincer nu am auzit sa fi "puscat" vre-un motor cipuit sau resoftat. Intr-adevar am un prieten care a spart o turbina pe 1,9 TDI chipuit....dar asta nu poate nimeni sa certifice ca e din pricina softului.
Aici vorbim de motoare japoneze pe benzina...si noi avem incredere in japonezi nu?
Salut Lav
Asa mai venim de acasa.
Da, despre Sebastian si RacingCode, numai la superlativ, nu am gasit nici un mesaj/post in care cineva sa-si exprime vreo nemultumire vis-a-vis de servicii...am mai citit si eu intre timp...
4tuning nu m-a pasionat decat vreo luna, doua dar cum nu banuiam ca poate exista cineva in RO capabil de asemenea "performante" in domeniu, nici nu m-am deranjat sa caut.
Lancerul tau are softul modificat ?
Este posibil ca in urma unei resoftari, testerul dealerului sa nu mai poata citi ECU ?
Stiu asta de la un tip din service, s-a intamplat cu un lancer, dar nu stia sa-mi spuna mai multe.
Nu am intrebat ce s-a intamplat cu garantia respectivului dar imi vine sa cred ca a pierdut-o...
:roll:
Asa mai venim de acasa.
Da, despre Sebastian si RacingCode, numai la superlativ, nu am gasit nici un mesaj/post in care cineva sa-si exprime vreo nemultumire vis-a-vis de servicii...am mai citit si eu intre timp...
4tuning nu m-a pasionat decat vreo luna, doua dar cum nu banuiam ca poate exista cineva in RO capabil de asemenea "performante" in domeniu, nici nu m-am deranjat sa caut.
Lancerul tau are softul modificat ?
Este posibil ca in urma unei resoftari, testerul dealerului sa nu mai poata citi ECU ?
Stiu asta de la un tip din service, s-a intamplat cu un lancer, dar nu stia sa-mi spuna mai multe.
Nu am intrebat ce s-a intamplat cu garantia respectivului dar imi vine sa cred ca a pierdut-o...
:roll:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator