Resoftare Lancer 2.0
OFF TOPIC:
Stimati sau "NESTIMA-TI" forumisti.
Acesta este un forum destinat iubitorilor de Mitubishi nu mancatorilor de rahat.
Va rog sa pastrati acest forum curat.
Pe forumurile de gen 4tuning si legalracing s-au aruncat destule vorbe grele. Aici nu e cazul. Nu ne intereseaza disputele voastre.
Din cate vad eu, la noi pe forum sunt 4 tunneri: Jeff, Sebastian, Altunning si Master Tuner.
Va rog sa va deschideti un topic la bursa fiecare la sectiunea BURSA in care sa va laudati cu metodele voastre si cu caii scosi din masina.
Bogdan daca tu ai probleme cu Sebastian deschide un topic de PAGINA RUSINII si scrie acolo tot ce ai de scris despre Sebastian sau despre orice alt tunner. Aici e un topic despre altceva si cititorii forumului vor sa citeasca despre resoftare lancer 2.0 nu despre laturi.
In privinta preformantelor tunnerilor stim sa citim si alte forumuri si sa vedem ce masini au facut si sa decidem la cine sa ne ducem. NU e nevoie de anti-reclama.
PS: Rog un administrator sa QUOTE (bogdan_lancer)i-a toate OT-urile de pe acest topic si sa le mute altundeva.
PS2: Fratilor mai lasati mirc-ul deoparte si scrieti si voi mai normal
Stimati sau "NESTIMA-TI" forumisti.
Acesta este un forum destinat iubitorilor de Mitubishi nu mancatorilor de rahat.
Va rog sa pastrati acest forum curat.
Pe forumurile de gen 4tuning si legalracing s-au aruncat destule vorbe grele. Aici nu e cazul. Nu ne intereseaza disputele voastre.
Din cate vad eu, la noi pe forum sunt 4 tunneri: Jeff, Sebastian, Altunning si Master Tuner.
Va rog sa va deschideti un topic la bursa fiecare la sectiunea BURSA in care sa va laudati cu metodele voastre si cu caii scosi din masina.
Bogdan daca tu ai probleme cu Sebastian deschide un topic de PAGINA RUSINII si scrie acolo tot ce ai de scris despre Sebastian sau despre orice alt tunner. Aici e un topic despre altceva si cititorii forumului vor sa citeasca despre resoftare lancer 2.0 nu despre laturi.
In privinta preformantelor tunnerilor stim sa citim si alte forumuri si sa vedem ce masini au facut si sa decidem la cine sa ne ducem. NU e nevoie de anti-reclama.
PS: Rog un administrator sa QUOTE (bogdan_lancer)i-a toate OT-urile de pe acest topic si sa le mute altundeva.
PS2: Fratilor mai lasati mirc-ul deoparte si scrieti si voi mai normal
Nu stiu cine e Bogdan de ce face atacuri gratuite.
RacingCode detine si a detinut de cand a aparut cea mai rapida masina 0...402m.
Nici o alta masina nu a reusit sa termine macar o cursa in fata ei.
Ce vorbesc altii... faptele sunt cele relatate.
In ce priveste tuningul cred ca te pripesti sa vorbesti.
Am facut masini de 2.0 de la mitsubishi nu diesel pt ca repet se vede la garantie.
Odata tunat un 2.0 diesel se vede, orice interventie prin acces direct la procesor sau portul OBD este detectabila daca se cauta. Chiar si testerele de service pot vedea anumite modificari, iar la benzina nu e asa.
Cu Mitsubishi nu avem inca o colaborare asa cum avem cu Subaru pentru carwe facem softuri in garantie.
Pentru cine doreste avem si variantele de soft raliart insa, oricat de greu e de inteles nu se compara cu un custom tuning si le putem vinde chiar mai ieftin putin.
Castigul de putere depinde de multi factori iar de modificat nu modificam doar trei parametri, e mult mai mult decat atat.
In principat un mitsubishi aspirat are cateva zeci de harti care unesc cate 3-4 parametri interdependenti rezultanta lor intrand intr-un alt tabel de rezultante unde se compun.
Cine cred ca din avans, benzina, turbo ...scoate cai o face cu probleme.
Totul trebuie corelat, crescut si scazut in functie de motor de particularitatile lui de sarcina, noxe, pozitia clapetei de acceleratie...
La o masina standard fara turbo cu aprindere prin scanteie se castiga 15-20% fara alte modificari cu donditia ca masina sa fie in stare f buna.
La stand mergem cu masini doar din curiozitatea clientului iar la Florin Mastertuner merg cu mare placere, ne stim de cca 15 ani. Un stand poate fi utilizat pt relaje preliminare insa nu finale. regina tuturor standurilor si probelor e strada.
Probil toata lumea a auzit de Motec si atunci am sa va dau ceva din manualul de instructiuni al lor.
RacingCode detine si a detinut de cand a aparut cea mai rapida masina 0...402m.
Nici o alta masina nu a reusit sa termine macar o cursa in fata ei.
Ce vorbesc altii... faptele sunt cele relatate.
In ce priveste tuningul cred ca te pripesti sa vorbesti.
Am facut masini de 2.0 de la mitsubishi nu diesel pt ca repet se vede la garantie.
Odata tunat un 2.0 diesel se vede, orice interventie prin acces direct la procesor sau portul OBD este detectabila daca se cauta. Chiar si testerele de service pot vedea anumite modificari, iar la benzina nu e asa.
Cu Mitsubishi nu avem inca o colaborare asa cum avem cu Subaru pentru carwe facem softuri in garantie.
Pentru cine doreste avem si variantele de soft raliart insa, oricat de greu e de inteles nu se compara cu un custom tuning si le putem vinde chiar mai ieftin putin.
Castigul de putere depinde de multi factori iar de modificat nu modificam doar trei parametri, e mult mai mult decat atat.
In principat un mitsubishi aspirat are cateva zeci de harti care unesc cate 3-4 parametri interdependenti rezultanta lor intrand intr-un alt tabel de rezultante unde se compun.
Cine cred ca din avans, benzina, turbo ...scoate cai o face cu probleme.
Totul trebuie corelat, crescut si scazut in functie de motor de particularitatile lui de sarcina, noxe, pozitia clapetei de acceleratie...
La o masina standard fara turbo cu aprindere prin scanteie se castiga 15-20% fara alte modificari cu donditia ca masina sa fie in stare f buna.
La stand mergem cu masini doar din curiozitatea clientului iar la Florin Mastertuner merg cu mare placere, ne stim de cca 15 ani. Un stand poate fi utilizat pt relaje preliminare insa nu finale. regina tuturor standurilor si probelor e strada.
Probil toata lumea a auzit de Motec si atunci am sa va dau ceva din manualul de instructiuni al lor.
- Fişiere ataşate
-
- motec_recommends.jpg (98.29 KiB) Vizualizat de 4206 ori
Sunt masini care nu le facem.
Dar ceea ce facem crem sa fie conform devizei noastre.
COMMITTED TO EXCELLENCE!
Tuningul este o etapa demult depasita, putem deja discuta de ENGINEERING.
Pacat ca trebuie sa ma recomand singur pt ca nu avem multi clienti aici pe forum sa va povesteasca ei cate ceva.
Avem facut cel mai rapid Lancer de strada, cea mai rapida Impreza.
Avem masini automatice de eleganta cu clienti incantati...
Dar ceea ce facem crem sa fie conform devizei noastre.
COMMITTED TO EXCELLENCE!
Tuningul este o etapa demult depasita, putem deja discuta de ENGINEERING.
Pacat ca trebuie sa ma recomand singur pt ca nu avem multi clienti aici pe forum sa va povesteasca ei cate ceva.
Avem facut cel mai rapid Lancer de strada, cea mai rapida Impreza.
Avem masini automatice de eleganta cu clienti incantati...
Dupa parerea mea un tuner profesionist sau macar experimentat nu promite marea cu sarea inainte de a "viziona" masina din toate punctele de vedere, chiar daca anterior i-a mai trecut prin mana modelul respectiv.
De asemenea nu sunt de acord cu tuningul la distanta...chiar daca la distanta e cea mai tare firma de tuning din lume!
Intelegerea cat mai completa a mecanicii, electronicii si implicit a fizicii si particularitatilor unei masini, ia timp, necesita cunostinte, echipamente, studiu, pasiune, o mentalitate care la noi e mai rara si...contact direct cu masina.
Pana acum nu am intalnit decat RacingCode care sa indeplineasca aceste conditii...cel putin pana acum, ramane sa vad ce se mai intampla in viitorul apropiat...
Legat de discutiile de mai sus, lasati oamenii sa discute, (ma refer la Bogdan si Sebastian) nu a intrecut nici unul masura, fiecare a venit cu propriile argumente sau nu...insa nu cred ca e nevoie de maici pe post de arbitri.
Orice discutie referitoare la masini si tehnica auto, intre baieti se pot incinge pe ici pe colo...noi urmarim argumentele si atat...in rest se descurca ei...
Am citit/auzit si eu o groaza de povesti despre Sebastian, unele pozitive, altele negative...de Bogdan nimic.
Cea mai puternica, cea mai ... imi e egal cu zero...masina mea chiar e altceva... ) si nu e o masina simpla...)
Ieri m-am intalnit cu Sebastian si colegul sau Alex...am avut niste discutii foarte interesante fara a fi presarate cu TURBO, cifre multe si multe bla bla-uri.
Sa nu mai zic ca am mai aflat si o serie de chestii interesante, raspunsuri la intrebari si probleme reclamate de mine cum ar fi : de ce uneori la turatii mari de tot,
la demaraje in forta, uneori imi agata puternic dintr-a doua intr-a treia...etc....lucruri la care nu am primit raspunsuri pana acum...
Mai multe o sa pot spune dupa ce se vor concretiza anumite discutii...
Numai bine!
De asemenea nu sunt de acord cu tuningul la distanta...chiar daca la distanta e cea mai tare firma de tuning din lume!
Intelegerea cat mai completa a mecanicii, electronicii si implicit a fizicii si particularitatilor unei masini, ia timp, necesita cunostinte, echipamente, studiu, pasiune, o mentalitate care la noi e mai rara si...contact direct cu masina.
Pana acum nu am intalnit decat RacingCode care sa indeplineasca aceste conditii...cel putin pana acum, ramane sa vad ce se mai intampla in viitorul apropiat...
Legat de discutiile de mai sus, lasati oamenii sa discute, (ma refer la Bogdan si Sebastian) nu a intrecut nici unul masura, fiecare a venit cu propriile argumente sau nu...insa nu cred ca e nevoie de maici pe post de arbitri.
Orice discutie referitoare la masini si tehnica auto, intre baieti se pot incinge pe ici pe colo...noi urmarim argumentele si atat...in rest se descurca ei...
Am citit/auzit si eu o groaza de povesti despre Sebastian, unele pozitive, altele negative...de Bogdan nimic.
Cea mai puternica, cea mai ... imi e egal cu zero...masina mea chiar e altceva... ) si nu e o masina simpla...)
Ieri m-am intalnit cu Sebastian si colegul sau Alex...am avut niste discutii foarte interesante fara a fi presarate cu TURBO, cifre multe si multe bla bla-uri.
Sa nu mai zic ca am mai aflat si o serie de chestii interesante, raspunsuri la intrebari si probleme reclamate de mine cum ar fi : de ce uneori la turatii mari de tot,
la demaraje in forta, uneori imi agata puternic dintr-a doua intr-a treia...etc....lucruri la care nu am primit raspunsuri pana acum...
Mai multe o sa pot spune dupa ce se vor concretiza anumite discutii...
Numai bine!
Ce pot eu sa spun este ca am cautat inca dinainte sa imi iau masina optiuni de tuning... si singura varianta care imi inspira incredere este Sebastian... pentru ca in posturile lui se vede ca face asta cu pasiune si nu este un gainar. Mentionez ca nu-l cunosc si nu am vorbit niciodata cu el, insa "nasul" imi spune ca el e omul meu, si sper ca in maxim o luna sa va pot povesti pe concret in ce fel imi merge mai bine masina.
Despre bogdan tunerul de pe bucuresti-pitesti am o singura observatie de facut... daca tuneaza masini la fel cum scrie in limba romana, cred ca nu mai e nevoie sa isi faca reclama... stim deja ca e cel mai bun.
Despre bogdan tunerul de pe bucuresti-pitesti am o singura observatie de facut... daca tuneaza masini la fel cum scrie in limba romana, cred ca nu mai e nevoie sa isi faca reclama... stim deja ca e cel mai bun.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori