Chiptuning by Flashtuning SRL
Buna dimineata. Ieri Jeff mi-a resoftat ascutitoarea de 1.5 , e alt motor acum , mult mai flexibil . diferenta de cuplu este impresionanta si este acolo..de la ture mici . motorul si-a schimbat tonalitatea, suna mai bine acum . consumul la viteza de 110-120 este foarte bun , aveam un instantaneu de 5,4-6,5 la mers constant pe autostrada circa 5km. in rest am mers tare.
recomand 1000% , multumesc Jeff inca o data !
recomand 1000% , multumesc Jeff inca o data !
Am reusit joi dupa amiaza sa trec si eu pe la Jeff, pe care l-am luat pe sus de la masa (imi cer scuze inca o data) . Am stat de vorba cateva minute si apoi am trecut la treaba. Cat timp a dat el ECU jos de pe masina, si s-a chinuit ceva timp pentru asta ca era cam intepenit, eu am profitat de amabilitatea lui si i-am luat Colt-ul la un drive test. Am vrut sa vad cum se comporta masina cu arcurile Eibach si eram curios cum se simte un Colt diesel, mai ales unul resoftat la 115 cp. Mi-au placut si scaunele schimbate cu unele tip scoica, care pe langa sprijinul lateral mult mai bun ofereau si o pozitie mai joasa la volan, diferita de senzatia de ?sofer de autobuz? dintr-un Colt normal. Dar sa revin la masina mea: operatia pe cord deschis a durat aproape 2 ore, apoi ?inima? a fost replantata la locul ei. Am pornit motorul, l-am lasat sa se incalzeasca putin si sa se stabilizeze turatia, apoi Jeff m-a rugat sa dau cateva ture. Din pacate din cauza traficului din zona n-am reusit sa trec de a 3-a si de 100-110 km/h. Prima impresie a fost ca reactiile masinii s-au devansat cu cel putin 500 rpm: are putere si intre 2500 si 3500 rpm, daca o calci la viteza mica, in treapta a 2-a nu mai simti ca masina sta pe ganduri pana trece de 3500 rpm, ca apoi sa se infiga. Dupa ce m-am despartit de Jeff am trecut sa iau un prieten si am iesit pe A2, sa-mi cristalizez mai bine impresiile. Era liber dar ploua, nu m-am dus la viteza mare, m-am limitat la 160. Oricum ma interesau mai mult reprizele decat viteza maxima. Constatari obiective: in treapta a 2-a ajung acum la 100 km/h si ECU taie gazul la 7000. Subiectiv: sunetul motorului mai grav, mai serios, masina trage mai constant, mai liniar, incepand de la turatii mai joase. M-am jucat pana la Fundulea cu o blonda cu un Clio care mergea constant cu 130-140 si eu o tot depaseam intr-a 3-a, apoi o lasam sa se duca si tot asa de 10-15 ori, o fi crezut saraca ca-s nebun sau ca sufar ca ma depaseste, ma mir ca n-a sunat la 112. La Fundulea am iesit de pe autostrada si m-am intors in Bucuresti pe DN, cu gandul sa fac niste depasiri mai din scurt. Lipsa cvasi-totala a traficului a facut sa depasesc victorios doar cateva carute si autobuze obosite. Over-all, Jeff poate sa bifeze linistit inca un client multumit!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori