Filtre K&N

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mocanu86
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 05, 2007 11:38 am

Mesaj de mocanu86 » Sâm Iul 26, 2008 11:20 pm

http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=876 primul post e al meu .. dupa cum se vede 180km/h cu motoru de 1.3 turat la aproximativ 5300 rpm .. pana la 6500 cand intra pe rosu eu zic ca mai e .. atunci am mers doar cu 180 din teama pt ca nu mai aveam unde. parerea mea e ca se duce in 200 fara probleme .. depinde de multi factori .. greutate, benzina cu toate ca aveam petrom 95 atunnci :oops:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Iul 27, 2008 12:09 am

spune-i lu' robbycar secretu' tau, recunoaste ca erai in avion.
robbycar, daca mai plusezi 100CP la aia 200CP ce viteza ar rezulta ?

)

Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Dum Iul 27, 2008 5:51 pm

Am prins si eu 190km/h pe ceas cu un fiat albea care avea 80cp - motivul: sosea putin in panta si ceva "briza" favorabila".
Peste 200 la ora incep problemele legate de aerodinamica, rezistenta pusa de aer fiind semnificativa, iar acolo pentru a castiga inca 10 km/h iti trebuie ceva putere.
In afara de asta puterea aduce + la demaraj mai mult decat la viteza maxima, care cred ca depinde mai mult de rapoatele cutiei de viteze.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Dum Iul 27, 2008 6:24 pm

una peste alta sunt fericit ca a aparut kitul asta de admisie pentru motoarele aspirate de pe colt...ca despre asta discutam.
astept raspuns in ceea ce priveste pretul.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Iul 30, 2008 1:15 am

Roby,

Daca vrei viteza mai mare...umbla in cutie...si schimba rapoartele de transmitere...
Partea nashpa va fi ca vei pierde le accelerare....

Daca vrei sa le ai pe amandoua simultan: un Veyron. :-D

In alta ordine de idei, am vazut ca au aprut si pentru si pentru Lancer-ul de 1.8...
Aveti idee de pret?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mie Iul 30, 2008 8:14 am

Bogdan, dar cam e praf la noi in tara pentru filtru...

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mie Iul 30, 2008 8:58 am

QUOTE (DeBogdan)In alta ordine de idei, am vazut ca au aprut si pentru si pentru Lancer-ul de 1.8...
Aveti idee de pret?

Te referi la filtrul ala dreptunghiular care se pune in cutia originala? Sau a aparut conic cu tot cu tevaraie? daca e conic da si mie link ca nu l-am gasit

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Iul 30, 2008 11:35 am

Conic K&N nu a aparut. Am verificat eu pe site-ul lor.
Mai incercati aici: http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx
O sa apara cat de curand.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Iul 30, 2008 12:14 pm

in ...........

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 30, 2008 12:26 pm

mbre, vazui acu' pe canalul de descoperiri (discovery channel) niste chestii despre Hayabusa. Apropos de admisia sub presiune, cica motopirtza asta are doua guri de admisie care baga aerul cu presiune in motor, aducind un aport de 10-15 cp la viteza maxima.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator