Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
VooN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 21, 2008 6:00 pm

Mesaj de VooN » Joi Aug 14, 2008 5:29 pm

600 europeni pt o finala )
cred ca nu au chef sa vanda

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Joi Aug 14, 2008 7:38 pm

lol ce preturi, cred ca sunt umflate 50% in ro.

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Joi Aug 14, 2008 9:30 pm

Mda...trebuie sa recunosc ca ma uitam ca prostu' la ala cand imi explica el cu nonshalanta preturile alea...
Nu stiu ce as fi putut fii in viata dar ce nu as putea fii stiu sigur si asta este vanzator de masini.Nu ar putea sa ma uit cu seninatate in ochii cuiva si sa-i explic ce oferta tare am in timp ce pe interior sunt oripilat de preturile alea...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Aug 14, 2008 10:40 pm

Ideea e urmatoarea, cu ASC-ul cuplat, tuningul asta sau cum s-ar numi el (resoftare, powebox), e aproape inutil.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Aug 14, 2008 10:52 pm

QUOTE (Cristi)Ideea e urmatoarea, cu ASC-ul cuplat, tuningul asta sau cum s-ar numi el (resoftare, powebox), e aproape inutil.

Nu am inteles care e treaba cu ASC-ul. Vrei sa zici ca ASC-ul limiteaza puterea motorului? Sau te referi ca nu te lasa sa pleci cu scartait de roti?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Vin Aug 15, 2008 12:47 pm

Cix,

In principiu ti-ai raspuns singur la intrebare. Rolul ASC-ului este controlul tractiunii si stabilitatii. In partea cu controlul tractiunii, daca ai mai multa putere decat pot trimite rotile la asfalt, apare patinarea. In acest moment intervine ASC-ul si reduce din puterea motorului. Chiar si cei 140 de CP sunt mai mult decat pot transmite rotile la asfalt. Daca mai adaugi ceva putere sigur va interveni ASC-ul, mai ales in treptele inferioare, asa ca diferente mari de la 0 la 100 nu o sa vezi - ca mai mult de treapta a treia nu-ti trebuie sa ajungi la 100 km/h - asta la DiD.
Diferentele apar in schimb la reprize in treptele superioare de la 4 la 6 - adica accelerarea de la viteza xx la viteza yy - timp de accelerare substantial redus.

Daca faci modificare de putere si lasi ASC-ul cuplat nu va fi nici o diferenta. Diferente s-ar putea observa daca il decuplezi. reversul medaliei - s-ar putea sa-ti trebuiasca cauciucuri noi inainte de vreme.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Vin Aug 15, 2008 1:22 pm

Cix, ti-a raspuns asistentul meu!
Confirm cele spuse de Bogdan!



E valabil bancu' ala...

Ideea e ca cei care vor putere mai multa, mai intai trebuie sa invete comportamentul masinii fara ASC si sa experimenteze...diverse.
Putere mai multa doar pentru o accelerare mai buna de la viteza X la viteza Y nu se merita.

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Sâm Oct 18, 2008 7:15 pm

Am facut un topic aici pentru a va pune date concrete la dispozitie.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=19760#19760

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Lun Oct 20, 2008 10:34 am

A aparut chipul pt Lancer de la Mitsubishi, cam 1200 euro..., de la 140 de cai ajungi la 166. Se baga sau s-a bagat cineva?

Avatar utilizator
thor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 01, 2008 5:40 pm

Mesaj de thor » Lun Oct 20, 2008 10:53 am

La 1200 euro....1200 de ani sa stea acolo...

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator