Marire putere Mitsubishi Lancer 2008 2.0 DI-D
Mda...trebuie sa recunosc ca ma uitam ca prostu' la ala cand imi explica el cu nonshalanta preturile alea...
Nu stiu ce as fi putut fii in viata dar ce nu as putea fii stiu sigur si asta este vanzator de masini.Nu ar putea sa ma uit cu seninatate in ochii cuiva si sa-i explic ce oferta tare am in timp ce pe interior sunt oripilat de preturile alea...
Nu stiu ce as fi putut fii in viata dar ce nu as putea fii stiu sigur si asta este vanzator de masini.Nu ar putea sa ma uit cu seninatate in ochii cuiva si sa-i explic ce oferta tare am in timp ce pe interior sunt oripilat de preturile alea...
Cix,
In principiu ti-ai raspuns singur la intrebare. Rolul ASC-ului este controlul tractiunii si stabilitatii. In partea cu controlul tractiunii, daca ai mai multa putere decat pot trimite rotile la asfalt, apare patinarea. In acest moment intervine ASC-ul si reduce din puterea motorului. Chiar si cei 140 de CP sunt mai mult decat pot transmite rotile la asfalt. Daca mai adaugi ceva putere sigur va interveni ASC-ul, mai ales in treptele inferioare, asa ca diferente mari de la 0 la 100 nu o sa vezi - ca mai mult de treapta a treia nu-ti trebuie sa ajungi la 100 km/h - asta la DiD.
Diferentele apar in schimb la reprize in treptele superioare de la 4 la 6 - adica accelerarea de la viteza xx la viteza yy - timp de accelerare substantial redus.
Daca faci modificare de putere si lasi ASC-ul cuplat nu va fi nici o diferenta. Diferente s-ar putea observa daca il decuplezi. reversul medaliei - s-ar putea sa-ti trebuiasca cauciucuri noi inainte de vreme.
In principiu ti-ai raspuns singur la intrebare. Rolul ASC-ului este controlul tractiunii si stabilitatii. In partea cu controlul tractiunii, daca ai mai multa putere decat pot trimite rotile la asfalt, apare patinarea. In acest moment intervine ASC-ul si reduce din puterea motorului. Chiar si cei 140 de CP sunt mai mult decat pot transmite rotile la asfalt. Daca mai adaugi ceva putere sigur va interveni ASC-ul, mai ales in treptele inferioare, asa ca diferente mari de la 0 la 100 nu o sa vezi - ca mai mult de treapta a treia nu-ti trebuie sa ajungi la 100 km/h - asta la DiD.
Diferentele apar in schimb la reprize in treptele superioare de la 4 la 6 - adica accelerarea de la viteza xx la viteza yy - timp de accelerare substantial redus.
Daca faci modificare de putere si lasi ASC-ul cuplat nu va fi nici o diferenta. Diferente s-ar putea observa daca il decuplezi. reversul medaliei - s-ar putea sa-ti trebuiasca cauciucuri noi inainte de vreme.
Cix, ti-a raspuns asistentul meu!
Confirm cele spuse de Bogdan!
E valabil bancu' ala...
Ideea e ca cei care vor putere mai multa, mai intai trebuie sa invete comportamentul masinii fara ASC si sa experimenteze...diverse.
Putere mai multa doar pentru o accelerare mai buna de la viteza X la viteza Y nu se merita.
Confirm cele spuse de Bogdan!
E valabil bancu' ala...
Ideea e ca cei care vor putere mai multa, mai intai trebuie sa invete comportamentul masinii fara ASC si sa experimenteze...diverse.
Putere mai multa doar pentru o accelerare mai buna de la viteza X la viteza Y nu se merita.
Am facut un topic aici pentru a va pune date concrete la dispozitie.
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=19760#19760
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?p=19760#19760
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator