Chiptuning by Flashtuning SRL
QUOTE (Cristi @ Feb 16 2009, 02:56 PM) Motorul 1.5 109 CP merge dus pana la 120 CP cu garantie de fabrica.
Stiu asta de la un posesor de smart 1.5 109 CP care prin resoftare l-a dus la 120 CP si a primit garantie de la nemti.
Deci pana in 120 CP fiabilitatea nu este afectata catusi de putin.
Daca as avea garantia asta ma bag si eu. Dar nu cred ca MCar ar fi de acord cu asa ceva.
Stii vreo persoana cu care putem vorbi?
Stiu asta de la un posesor de smart 1.5 109 CP care prin resoftare l-a dus la 120 CP si a primit garantie de la nemti.
Deci pana in 120 CP fiabilitatea nu este afectata catusi de putin.
Daca as avea garantia asta ma bag si eu. Dar nu cred ca MCar ar fi de acord cu asa ceva.
Stii vreo persoana cu care putem vorbi?
QUOTE (goangaus @ Feb 19 2009, 11:23 AM) Daca as avea garantia asta ma bag si eu. Dar nu cred ca MCar ar fi de acord cu asa ceva.
Stii vreo persoana cu care putem vorbi?
Garantia aia...negru pe alb, nu o ofera nimeni in RO si nici in afara ei pentru 95% dintre modele ale oricarei marci auto.
Exemplul cu smart-ul e real...aceeasi motorizare ca a noastra 1.5 109CP, a fost adus la 120CP prin resoftare.
Lucrarea s-a efectuat in germania, la brabus daca am retinut eu bine.
S-a oferit garantie, dar discutam la alt nivel, alti bani, alta marca...
Spre deosebire de Brabus si Smart, Ralliart ofera actibilde "garantate" pentru majoritatea modelelor Mitsubishi, 2-3 powerbox-uri pentru unele modele,
adica nimic.
Cel putin pentru modelele de la noi.
Normal ca mcar, mitsubishi nu sunt de acord cu asa ceva, dar pentru acest motor nu ne ofera nici o alternativa, doar "oferte" de ADN sportiv la pachet cu falci de rechin.
Eu vad lucrurile in felul urmator...
Coltul nu e o masina prea confortabila sau suficient insonorizata, prea practica sau de fitza.
La clasa ei, in prezent, pierde in fata multor modele...
In schimb este jucaria perfecta pentru cei care vor sa aiba parte de distractie, iar un surplus de putere si cuplu, oricat de mic ar fi, la greutatea ei se simte
imediat printr-un comportament destul de spectaculos.
Pana la urma asta e satisfactia principala la modelul acesta si atunci nu mai conteaza ca e zgomotos, samd.
Deci sa o tin asa, stock, de teama ca poate se strica sau ca as putea pierde garantia la motor care oricum nu se va strica in garantie sau inainte de "termen", lucru confirmat in 4 -5 ani de cand e motorizarea asta...e o prostie.
Adica eu sa-i caut in coarne, sa o duc la service, la detailing, sa-i cumpar accesorii, sa platesc rate, revizii, asigurari, sa merg prin service cu ea pentru orice scartz, sa nu profit de ce poate oferi mai bun masina asta, iar maine poimaine sa o dau unuia pe un pret de nimic, dar care sa stie ce sa faca cu ea ?
Pai...atunci de ce am ales un mitsubishi ? Sa ma bucur de masina sau sa-mi fac nervi cu ea ?
Pentru confort ? Motorizari de top ? Lux sau confort ? Super fiabilitate ? Pret mic ? Pentru imagine ?
Sa fim seriosi...
Sunt variante mult mai ok pentru asa ceva.
Sa nu mai zic ca pentru "nevoile" zilnice e ok si o dacie.
Lancer 1.5 chiar ar avea nevoie de acest surplus si cred ca toate modelele de altfel...
Motorizarile pe benzina nu sunt duse la limita din fabrica.
Personal nu am nevoie de nici o garantie, pe Jeff il cunosc de cel putin 1 an, mai ales ca om...si am incredere 100%.
Nu se joaca de-a oferta, nu traieste din tuning, este pasionat de asa ceva, are o pregatire serioasa peste care se suprapune un simt al responsabilitatii care nu prea e pe la noi, pe aici...nu face parte din categoria excrocilor insotiti de aplaudacii lor care au impanzit forumurile de nu mai poti avea incredere in nimeni, nu mai stii ce sa crezi...
Resoftarea nu este detectabila la mcar, softul original se poate rescrie la loc.
Personal nu am ascuns ca voi resofta masina si nu au existat discutii...nici macar in gluma.
Oficial da, se pierde garantia...insa nu e dracul chiar asa de negru.
Bafta!
Stii vreo persoana cu care putem vorbi?
Garantia aia...negru pe alb, nu o ofera nimeni in RO si nici in afara ei pentru 95% dintre modele ale oricarei marci auto.
Exemplul cu smart-ul e real...aceeasi motorizare ca a noastra 1.5 109CP, a fost adus la 120CP prin resoftare.
Lucrarea s-a efectuat in germania, la brabus daca am retinut eu bine.
S-a oferit garantie, dar discutam la alt nivel, alti bani, alta marca...
Spre deosebire de Brabus si Smart, Ralliart ofera actibilde "garantate" pentru majoritatea modelelor Mitsubishi, 2-3 powerbox-uri pentru unele modele,
adica nimic.
Cel putin pentru modelele de la noi.
Normal ca mcar, mitsubishi nu sunt de acord cu asa ceva, dar pentru acest motor nu ne ofera nici o alternativa, doar "oferte" de ADN sportiv la pachet cu falci de rechin.
Eu vad lucrurile in felul urmator...
Coltul nu e o masina prea confortabila sau suficient insonorizata, prea practica sau de fitza.
La clasa ei, in prezent, pierde in fata multor modele...
In schimb este jucaria perfecta pentru cei care vor sa aiba parte de distractie, iar un surplus de putere si cuplu, oricat de mic ar fi, la greutatea ei se simte
imediat printr-un comportament destul de spectaculos.
Pana la urma asta e satisfactia principala la modelul acesta si atunci nu mai conteaza ca e zgomotos, samd.
Deci sa o tin asa, stock, de teama ca poate se strica sau ca as putea pierde garantia la motor care oricum nu se va strica in garantie sau inainte de "termen", lucru confirmat in 4 -5 ani de cand e motorizarea asta...e o prostie.
Adica eu sa-i caut in coarne, sa o duc la service, la detailing, sa-i cumpar accesorii, sa platesc rate, revizii, asigurari, sa merg prin service cu ea pentru orice scartz, sa nu profit de ce poate oferi mai bun masina asta, iar maine poimaine sa o dau unuia pe un pret de nimic, dar care sa stie ce sa faca cu ea ?
Pai...atunci de ce am ales un mitsubishi ? Sa ma bucur de masina sau sa-mi fac nervi cu ea ?
Pentru confort ? Motorizari de top ? Lux sau confort ? Super fiabilitate ? Pret mic ? Pentru imagine ?
Sa fim seriosi...
Sunt variante mult mai ok pentru asa ceva.
Sa nu mai zic ca pentru "nevoile" zilnice e ok si o dacie.
Lancer 1.5 chiar ar avea nevoie de acest surplus si cred ca toate modelele de altfel...
Motorizarile pe benzina nu sunt duse la limita din fabrica.
Personal nu am nevoie de nici o garantie, pe Jeff il cunosc de cel putin 1 an, mai ales ca om...si am incredere 100%.
Nu se joaca de-a oferta, nu traieste din tuning, este pasionat de asa ceva, are o pregatire serioasa peste care se suprapune un simt al responsabilitatii care nu prea e pe la noi, pe aici...nu face parte din categoria excrocilor insotiti de aplaudacii lor care au impanzit forumurile de nu mai poti avea incredere in nimeni, nu mai stii ce sa crezi...
Resoftarea nu este detectabila la mcar, softul original se poate rescrie la loc.
Personal nu am ascuns ca voi resofta masina si nu au existat discutii...nici macar in gluma.
Oficial da, se pierde garantia...insa nu e dracul chiar asa de negru.
Bafta!
QUOTE (Cristi @ Feb 19 2009, 12:42 PM) Garantia aia...negru pe alb, nu o ofera nimeni in RO si nici in afara ei pentru 95% dintre modele ale oricarei marci auto.
Exemplul cu smart-ul e real...aceeasi motorizare ca a noastra 1.5 109CP, a fost adus la 120CP prin resoftare.
Lucrarea s-a efectuat in germania, la brabus daca am retinut eu bine.
S-a oferit garantie, dar discutam la alt nivel, alti bani, alta marca...
Spre deosebire de Brabus si Smart, Ralliart ofera actibilde "garantate" pentru majoritatea modelelor Mitsubishi, 2-3 powerbox-uri pentru unele modele,
adica nimic.
Cel putin pentru modelele de la noi.
Normal ca mcar, mitsubishi nu sunt de acord cu asa ceva, dar pentru acest motor nu ne ofera nici o alternativa, doar "oferte" de ADN sportiv la pachet cu falci de rechin.
Eu vad lucrurile in felul urmator...
Coltul nu e o masina prea confortabila sau suficient insonorizata, prea practica sau de fitza.
La clasa ei, in prezent, pierde in fata multor modele...
In schimb este jucaria perfecta pentru cei care vor sa aiba parte de distractie, iar un surplus de putere si cuplu, oricat de mic ar fi, la greutatea ei se simte
imediat printr-un comportament destul de spectaculos.
Pana la urma asta e satisfactia principala la modelul acesta si atunci nu mai conteaza ca e zgomotos, samd.
Deci sa o tin asa, stock, de teama ca poate se strica sau ca as putea pierde garantia la motor care oricum nu se va strica in garantie sau inainte de "termen", lucru confirmat in 4 -5 ani de cand e motorizarea asta...e o prostie.
Adica eu sa-i caut in coarne, sa o duc la service, la detailing, sa-i cumpar accesorii, sa platesc rate, revizii, asigurari, sa merg prin service cu ea pentru orice scartz, sa nu profit de ce poate oferi mai bun masina asta, iar maine poimaine sa o dau unuia pe un pret de nimic, dar care sa stie ce sa faca cu ea ?
Pai...atunci de ce am ales un mitsubishi ? Sa ma bucur de masina sau sa-mi fac nervi cu ea ?
Pentru confort ? Motorizari de top ? Lux sau confort ? Super fiabilitate ? Pret mic ? Pentru imagine ?
Sa fim seriosi...
Sunt variante mult mai ok pentru asa ceva.
Sa nu mai zic ca pentru "nevoile" zilnice e ok si o dacie.
Lancer 1.5 chiar ar avea nevoie de acest surplus si cred ca toate modelele de altfel...
Motorizarile pe benzina nu sunt duse la limita din fabrica.
Personal nu am nevoie de nici o garantie, pe Jeff il cunosc de cel putin 1 an, mai ales ca om...si am incredere 100%.
Nu se joaca de-a oferta, nu traieste din tuning, este pasionat de asa ceva, are o pregatire serioasa peste care se suprapune un simt al responsabilitatii care nu prea e pe la noi, pe aici...nu face parte din categoria excrocilor insotiti de aplaudacii lor care au impanzit forumurile de nu mai poti avea incredere in nimeni, nu mai stii ce sa crezi...
Resoftarea nu este detectabila la mcar, softul original se poate rescrie la loc.
Personal nu am ascuns ca voi resofta masina si nu au existat discutii...nici macar in gluma.
Oficial da, se pierde garantia...insa nu e dracul chiar asa de negru.
Bafta!
Ai dreptate, dar macar se pierde garantia doar la motor sau la toata masina? Ar fi aiurea sa nu-mi repare radioul ca am facut resoftare...
Dar astia sunt in stare, ai nostri ca brazii...
Exemplul cu smart-ul e real...aceeasi motorizare ca a noastra 1.5 109CP, a fost adus la 120CP prin resoftare.
Lucrarea s-a efectuat in germania, la brabus daca am retinut eu bine.
S-a oferit garantie, dar discutam la alt nivel, alti bani, alta marca...
Spre deosebire de Brabus si Smart, Ralliart ofera actibilde "garantate" pentru majoritatea modelelor Mitsubishi, 2-3 powerbox-uri pentru unele modele,
adica nimic.
Cel putin pentru modelele de la noi.
Normal ca mcar, mitsubishi nu sunt de acord cu asa ceva, dar pentru acest motor nu ne ofera nici o alternativa, doar "oferte" de ADN sportiv la pachet cu falci de rechin.
Eu vad lucrurile in felul urmator...
Coltul nu e o masina prea confortabila sau suficient insonorizata, prea practica sau de fitza.
La clasa ei, in prezent, pierde in fata multor modele...
In schimb este jucaria perfecta pentru cei care vor sa aiba parte de distractie, iar un surplus de putere si cuplu, oricat de mic ar fi, la greutatea ei se simte
imediat printr-un comportament destul de spectaculos.
Pana la urma asta e satisfactia principala la modelul acesta si atunci nu mai conteaza ca e zgomotos, samd.
Deci sa o tin asa, stock, de teama ca poate se strica sau ca as putea pierde garantia la motor care oricum nu se va strica in garantie sau inainte de "termen", lucru confirmat in 4 -5 ani de cand e motorizarea asta...e o prostie.
Adica eu sa-i caut in coarne, sa o duc la service, la detailing, sa-i cumpar accesorii, sa platesc rate, revizii, asigurari, sa merg prin service cu ea pentru orice scartz, sa nu profit de ce poate oferi mai bun masina asta, iar maine poimaine sa o dau unuia pe un pret de nimic, dar care sa stie ce sa faca cu ea ?
Pai...atunci de ce am ales un mitsubishi ? Sa ma bucur de masina sau sa-mi fac nervi cu ea ?
Pentru confort ? Motorizari de top ? Lux sau confort ? Super fiabilitate ? Pret mic ? Pentru imagine ?
Sa fim seriosi...
Sunt variante mult mai ok pentru asa ceva.
Sa nu mai zic ca pentru "nevoile" zilnice e ok si o dacie.
Lancer 1.5 chiar ar avea nevoie de acest surplus si cred ca toate modelele de altfel...
Motorizarile pe benzina nu sunt duse la limita din fabrica.
Personal nu am nevoie de nici o garantie, pe Jeff il cunosc de cel putin 1 an, mai ales ca om...si am incredere 100%.
Nu se joaca de-a oferta, nu traieste din tuning, este pasionat de asa ceva, are o pregatire serioasa peste care se suprapune un simt al responsabilitatii care nu prea e pe la noi, pe aici...nu face parte din categoria excrocilor insotiti de aplaudacii lor care au impanzit forumurile de nu mai poti avea incredere in nimeni, nu mai stii ce sa crezi...
Resoftarea nu este detectabila la mcar, softul original se poate rescrie la loc.
Personal nu am ascuns ca voi resofta masina si nu au existat discutii...nici macar in gluma.
Oficial da, se pierde garantia...insa nu e dracul chiar asa de negru.
Bafta!
Ai dreptate, dar macar se pierde garantia doar la motor sau la toata masina? Ar fi aiurea sa nu-mi repare radioul ca am facut resoftare...
Dar astia sunt in stare, ai nostri ca brazii...
Uite ca o sa intreb insa cred ca e vorba doar de motor.
Stai linistit, sunt multe resoftate si nu au probleme.
De unele se stie la mcar si nu e nici o problema...sunt si ei constienti de masinile pe care le vand, segmentul de clienti amator de mitsubishi, doleantele clientilor, samd.
Pe forum nu scrie nimeni ca a crescut performantele masinii prin resoftare sau powerbox de teama pierderii garantiei, dar sunt destui.
De fapt cei care au umblat la ele nu prea mai scriu.
Cunosc chiar un posesor care dupa ce a trecut pe la un tuner local a avut probleme cu masina fiind nevoit sa renunte la powerbox.
De aceeas va zic...e o ocazie buna pentru a face o lucrare de calitate la masina.
Stai linistit, sunt multe resoftate si nu au probleme.
De unele se stie la mcar si nu e nici o problema...sunt si ei constienti de masinile pe care le vand, segmentul de clienti amator de mitsubishi, doleantele clientilor, samd.
Pe forum nu scrie nimeni ca a crescut performantele masinii prin resoftare sau powerbox de teama pierderii garantiei, dar sunt destui.
De fapt cei care au umblat la ele nu prea mai scriu.
Cunosc chiar un posesor care dupa ce a trecut pe la un tuner local a avut probleme cu masina fiind nevoit sa renunte la powerbox.
De aceeas va zic...e o ocazie buna pentru a face o lucrare de calitate la masina.
... apropos de amatori, daca Cristi este convins, personal nu mai vreau asigurari ... ma bag direct.
Sa ma treceti la coada listei pentru ca am o problema vis-a-vis de disponibilitatea masinii, o am in service cu o lista impresionanta de chestii de facut, mici dar multe rau. Nu cred s-o am mai devreme de 3-4 saptamani.
Lancer 2.0 achizitionat in Noiembrie 2006
Sa ma treceti la coada listei pentru ca am o problema vis-a-vis de disponibilitatea masinii, o am in service cu o lista impresionanta de chestii de facut, mici dar multe rau. Nu cred s-o am mai devreme de 3-4 saptamani.
Lancer 2.0 achizitionat in Noiembrie 2006
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori