Chiptuning benzina Mitsubishi Colt, Lancer, Pajero, Carisma

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Lun Oct 20, 2008 8:19 pm

Nu stiu daca am zis, dar ca sa-ti dau un raspuns ferm despre modificare trebuie sa treci cu ea pe la noi. Pana nu vad ce tip de calculator ai pe masina nu pot sa-ti spun daca merge sau nu resoftarea. Totusi am pus la dispozitie un numar de telefon sau ID de mess ca sa ma puteti contacta. Orice intrebare este binevenita, insa de pe acest topic nu primesc notificari pe mail ca sa intru mai des.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Vin Dec 19, 2008 5:17 pm


Avatar utilizator
mfdunhill
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Iul 22, 2008 8:43 pm

Mesaj de mfdunhill » Dum Dec 21, 2008 1:26 pm

salutare pt cel de 1.5 109 cp se poate face chip tuning?

multam

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Lun Dec 22, 2008 11:36 am

Da se poate face tuning si la acest model.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Dec 22, 2008 12:00 pm

QUOTE (Doc @ Dec 22 2008, 11:36 AM) Da se poate face tuning si la acest model.
Si la cati caluti ajunge?

Avatar utilizator
J.B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 10, 2008 4:55 pm

Mesaj de J.B. » Lun Dec 22, 2008 2:13 pm

QUOTE (goangaus @ Dec 22 2008, 12:00 PM) Si la cati caluti ajunge?

Am mai avut in discutie acest subiect ...din pacate baietii ne-au tot dus cu zaharelu' eu astept raspuns " de cand eram mic" pt
motorul de 1.5 benzina 109 hp de pe Colt .
Sa zica frate : da se face costa x euro / lei si castigi x cp / nm

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Lun Dec 22, 2008 2:37 pm

QUOTE (J.B. @ Dec 22 2008, 02:13 PM) Am mai avut in discutie acest subiect ...din pacate baietii ne-au tot dus cu zaharelu' eu astept raspuns " de cand eram mic" pt
motorul de 1.5 benzina 109 hp de pe Colt .
Sa zica frate : da se face costa x euro / lei si castigi x cp / nm
Pai nu cred ca s-a facut vreun motor de 1.5 pana acum, de asta nu stiu ce sa zica. Cristi parca zicea ca a incercat la alta firma, dar nu au reusit sa-i citeasca softul. Poate reusim cu noua tehnologie .

Avatar utilizator
J.B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 10, 2008 4:55 pm

Mesaj de J.B. » Lun Dec 22, 2008 3:51 pm

QUOTE (goangaus @ Dec 22 2008, 02:37 PM) Pai nu cred ca s-a facut vreun motor de 1.5 pana acum, de asta nu stiu ce sa zica. Cristi parca zicea ca a incercat la alta firma, dar nu au reusit sa-i citeasca softul. Poate reusim cu noua tehnologie .

Daca dnul Doc vine cu o propunere corecta putem experimenta pe masina mea , ca daca iese treaba vor curge comenzile garla . Bine depinde si de pret , eu astept cu nerabdare ...am si eu o boala sa adaug ceva putere si sa fac " o incercare" cu Suzuki Swift Sport.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Lun Dec 22, 2008 5:33 pm

Da, asa este in RO inca nu s-a facut niciun 1.5i 109CP de aceea nu am date concrete direct de la noi. In principiu, daca se poate face modificarea de soft cresterea de putere ar putea fi cuprinsa intre 8-10%. La un motor aspirat e greu sa spui ca va castiga CP, de altfel asta ar fi ultimul lucru care v-ar putea interesa la o astfel de modificare. Ma credeti sau nu, eu sunt posesor de Honda Type R si o modificare de soft nu aduc o schimbarea evidenta la o cursa de drag intre doua masini asemanatoare. Diferentele sunt atat de mici incat conteaza foarte mult cat de bun este cel care conduce masina, in schimb daca pe langa soft mai adaugam si tevaravia + o admisie mai eficienta atunci datele problemei se schimba complet, avantaj 1-2 masini. La mersul de zi cu zi se va cunoaste modificarea softului: raspunsul motorului este mai prompt la apasarea pedalei si dispare putin acel lag dat de drive-by-wire, masina raspunde mai bine in turatii joase si se tureaza mai usor.

Asteptam primul Colt cu 1.5i 109CP la modificat si atunci va putem explica care este rezultatul din datele primite de la client sau la testul dyno.

Avatar utilizator
shadow2blade
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 03, 2008 7:15 pm

Mesaj de shadow2blade » Mar Ian 06, 2009 12:31 pm

Se obtine un spor de performanta mai mare, din remapare, daca inantea acesteia se fac schimbari la evacuare/admisie,decat daca le-am face in ordine inversa ? Adik, la remapare se rescrie softul original cu unul predefinit sau se mai pot face mici ajustari functie de fiecare masina? M-ar interesa un raspuns pentru 1.8 140 cai.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori