CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Dum Mar 03, 2013 10:59 pm

Ne gandim sa organizam DYNO DAY pentru cei care vor sa-si verifice valorile de cuplu si putere la masinile lor.
Credeti ca este o actiune de interes pentru membri acestei comunitati?
Preturile cu ocazia DYNO DAY sunt speciale.

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Mar Mar 05, 2013 4:48 pm

In principiu eu sunt interesat. Acum depinde si de zi, ora si evident pret .

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Mar 05, 2013 7:27 pm

Preturile standard sunt :

- 4x4 - 100 Euro
- 4x2 - 50 Euro

Preturile pentu dyno day sunt:
- 4x4 - 250 RON
- 4x2 - 150 RON
Cei care participa pastreaza pe viitor reducere la dyno indiferent cu ce masina revin.

Se masoara:

- putere la roata
- pierdere (putere parazita)
- putere la motor

Ca sa poata participa mai multa lume am facut sambata.

Propuneti o data intr-o zi de sambata.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mar Mar 05, 2013 8:06 pm

Ma primesti si pe mine cu mitsu?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mar Mar 05, 2013 8:51 pm

Orice este bine venit si mai ales tu.

Avatar utilizator
Doc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iun 30, 2008 2:16 am

Mesaj de Doc » Mar Mar 05, 2013 9:01 pm

Sunt curios daca softul lui Piasini a luat sau a dat cai.

Ce ai aflat astazi pana la urma, legat de turbo?

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Mie Mar 06, 2013 7:43 am

Userul RacingCode exprima pozitia oficiala a firmei. Acest user este folosit tot timpul de unul din reprezentantii firmei si nu include puncte de vedere personale.
Daca vorbim de un turbo diesel este putin probabil sa se fi pierdutcai putere si cuplu insa in cazul modelelor pe benzina, pierderea este intalnita si la case mai mari.
Conversia de la turbo cu wastegate intern la turbo cu geometrie variabila pentru modelele turbo diesel este posibila in anumite conditii si cu anumite tipuri de turbine.
Electronica poate fi reprogramata astfel incat solenoidul de comanda pentru wastegate intern sa fie folosit la comanda turbinei cu geometrie variabila, dar doar la anumite tipuri de turbine cu un anumit tip de comanda al geometriei variabile. Trebuie facuta o schita de montaj a furtunelor de vacum-presiune speciala.

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Joi Mar 07, 2013 4:42 pm

QUOTE (RACINGCODE @ Mar 5 2013, 07:27 PM) Ca sa poata participa mai multa lume am facut sambata.

Propuneti o data intr-o zi de sambata.

Pentru mine sambata este ok. Cred ca pe 23 martie ar fi ok. Pana atunci imi pun si cauciucurile de vara .

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Vin Mar 08, 2013 12:00 am

Sa vedem cine se mai anunta pentru dyno day.

In alta ordine de idei cei care doresc sa-si modificele Colturile de cu motoare de 1.1. 1.3, 1.5 ii anuntam ca in foarte scurt timp vom oferi cea mai buna solutie de tuning.
Modificarea se face prin portul OBD, fara a scoate ecu si a interveni hard in el.

QUOTE (COObra @ Feb 5 2013, 09:29 AM) salut.
la coltul de 1.5 aspirat benzina s-a mai rezolvat?
am pus inapoi axele originale.


Intr-o zi frumoasa cand ai timp trebuie sa stabilim o intalnire pentru a comunica cu Coltul tau prin OBD.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Vin Mar 08, 2013 1:30 pm

as dori si eu sa vin sambata 16.03

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori