CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Preturile standard sunt :
- 4x4 - 100 Euro
- 4x2 - 50 Euro
Preturile pentu dyno day sunt:
- 4x4 - 250 RON
- 4x2 - 150 RON
Cei care participa pastreaza pe viitor reducere la dyno indiferent cu ce masina revin.
Se masoara:
- putere la roata
- pierdere (putere parazita)
- putere la motor
Ca sa poata participa mai multa lume am facut sambata.
Propuneti o data intr-o zi de sambata.
- 4x4 - 100 Euro
- 4x2 - 50 Euro
Preturile pentu dyno day sunt:
- 4x4 - 250 RON
- 4x2 - 150 RON
Cei care participa pastreaza pe viitor reducere la dyno indiferent cu ce masina revin.
Se masoara:
- putere la roata
- pierdere (putere parazita)
- putere la motor
Ca sa poata participa mai multa lume am facut sambata.
Propuneti o data intr-o zi de sambata.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Userul RacingCode exprima pozitia oficiala a firmei. Acest user este folosit tot timpul de unul din reprezentantii firmei si nu include puncte de vedere personale.
Daca vorbim de un turbo diesel este putin probabil sa se fi pierdutcai putere si cuplu insa in cazul modelelor pe benzina, pierderea este intalnita si la case mai mari.
Conversia de la turbo cu wastegate intern la turbo cu geometrie variabila pentru modelele turbo diesel este posibila in anumite conditii si cu anumite tipuri de turbine.
Electronica poate fi reprogramata astfel incat solenoidul de comanda pentru wastegate intern sa fie folosit la comanda turbinei cu geometrie variabila, dar doar la anumite tipuri de turbine cu un anumit tip de comanda al geometriei variabile. Trebuie facuta o schita de montaj a furtunelor de vacum-presiune speciala.
Daca vorbim de un turbo diesel este putin probabil sa se fi pierdutcai putere si cuplu insa in cazul modelelor pe benzina, pierderea este intalnita si la case mai mari.
Conversia de la turbo cu wastegate intern la turbo cu geometrie variabila pentru modelele turbo diesel este posibila in anumite conditii si cu anumite tipuri de turbine.
Electronica poate fi reprogramata astfel incat solenoidul de comanda pentru wastegate intern sa fie folosit la comanda turbinei cu geometrie variabila, dar doar la anumite tipuri de turbine cu un anumit tip de comanda al geometriei variabile. Trebuie facuta o schita de montaj a furtunelor de vacum-presiune speciala.
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Sa vedem cine se mai anunta pentru dyno day.
In alta ordine de idei cei care doresc sa-si modificele Colturile de cu motoare de 1.1. 1.3, 1.5 ii anuntam ca in foarte scurt timp vom oferi cea mai buna solutie de tuning.
Modificarea se face prin portul OBD, fara a scoate ecu si a interveni hard in el.
QUOTE (COObra @ Feb 5 2013, 09:29 AM) salut.
la coltul de 1.5 aspirat benzina s-a mai rezolvat?
am pus inapoi axele originale.
Intr-o zi frumoasa cand ai timp trebuie sa stabilim o intalnire pentru a comunica cu Coltul tau prin OBD.
In alta ordine de idei cei care doresc sa-si modificele Colturile de cu motoare de 1.1. 1.3, 1.5 ii anuntam ca in foarte scurt timp vom oferi cea mai buna solutie de tuning.
Modificarea se face prin portul OBD, fara a scoate ecu si a interveni hard in el.
QUOTE (COObra @ Feb 5 2013, 09:29 AM) salut.
la coltul de 1.5 aspirat benzina s-a mai rezolvat?
am pus inapoi axele originale.
Intr-o zi frumoasa cand ai timp trebuie sa stabilim o intalnire pentru a comunica cu Coltul tau prin OBD.
- marius_EVO
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori