CHIP-RacingCode(Colt,Caris,Space,Pajero,Outl,Grandis,Lancer)
Andrei,daca vrei sa faci testul intr-un w/e vin eu cu masina si punem 2 roti de pe ea pe a ta.In timpul saptamanii nu am cum sub nici o forma(din pacate...) .Bine ca ai precizat ca sunt wbhp...eu m-am uitat numai la cifre,nu si la unitatea de masura....Chiar ma gandeam cum de a iesit sub ce anunta producatorul,stiind ca la japoneze in general iese mai mult decat este declarat.
mi am facut soft la Racing Code.
chiar daca multi fustrati vorbesc aiurea pe forumuri ca sebi e asa ca nu face treaba bla bla bla.eu m am riscat si nu mi pare rau deloc.
s a lucrat foarte atent la masina,4 ore jumate max exact,se simte o mica diferenta[mica pt ca motorul e aspirat].acum o sa vad cat am castigat cand o sa fac un dyno.
deci ,daca vreti soft, duceti-va cu incredere la el.
chiar daca multi fustrati vorbesc aiurea pe forumuri ca sebi e asa ca nu face treaba bla bla bla.eu m am riscat si nu mi pare rau deloc.
s a lucrat foarte atent la masina,4 ore jumate max exact,se simte o mica diferenta[mica pt ca motorul e aspirat].acum o sa vad cat am castigat cand o sa fac un dyno.
deci ,daca vreti soft, duceti-va cu incredere la el.
- marius_lancer
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am
QUOTE (Andrei_RC @ Nov 2 2009, 03:00 AM) Si pentru ca vorbeam de noutati.
Vreau sa fac intai o precizare referitoare la diferenta dintre HP si WBHP (WHP sau BHP)
HP= cai putere dezvoltati de catre motor. aceasta valoare se regaseste in talonul masinii
WBHP (WHP sau BHP)= cai la roata sau puterea dezvoltata la roti.
In cazul automobilelor cu tractiune pe 2 roti coeficientul pierderilor pe transmisie este in principiu 1.15
Luand exemplu masina lup Bobu calculul este urmatorul:
96 cai la roata dupa testare si corectia meteo (temperatura,umiditate,presiune)
96cai la roata X 1.15 = 110.4 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 98 cai)
http://img54.imageshack.us/i/mitsu5i.jpg/
Citesc de 3 ore despre Lancer Clasic 1.6 pe mitsu.ro:
* masina de mai sus zice ca are 110.4 cai stoc in loc de 98
* pe www.racingcode.ro se zice ca masina va avea 110 cai dupa ce va fi tunata de la 98
* desi la racingcode este dyno de mai bine de 1 an, nimeni nu stie care e castigul pt Andrei_RC, doar ca ar face suta in 9.5 s fata de 11.8 cat e dat stoc
Poate ma ajuta cineva:
A facut cineva dyno inainte si dupa chip tuning cu un lancer de 1.6?
A facut cineva dyno dupa chip tuning cu un lancer de 1.6?
Vreau sa fac intai o precizare referitoare la diferenta dintre HP si WBHP (WHP sau BHP)
HP= cai putere dezvoltati de catre motor. aceasta valoare se regaseste in talonul masinii
WBHP (WHP sau BHP)= cai la roata sau puterea dezvoltata la roti.
In cazul automobilelor cu tractiune pe 2 roti coeficientul pierderilor pe transmisie este in principiu 1.15
Luand exemplu masina lup Bobu calculul este urmatorul:
96 cai la roata dupa testare si corectia meteo (temperatura,umiditate,presiune)
96cai la roata X 1.15 = 110.4 cai (se poate observa o putere reala mai mare decat cea declarata de fabricant de 98 cai)
http://img54.imageshack.us/i/mitsu5i.jpg/
Citesc de 3 ore despre Lancer Clasic 1.6 pe mitsu.ro:
* masina de mai sus zice ca are 110.4 cai stoc in loc de 98
* pe www.racingcode.ro se zice ca masina va avea 110 cai dupa ce va fi tunata de la 98
* desi la racingcode este dyno de mai bine de 1 an, nimeni nu stie care e castigul pt Andrei_RC, doar ca ar face suta in 9.5 s fata de 11.8 cat e dat stoc
Poate ma ajuta cineva:
A facut cineva dyno inainte si dupa chip tuning cu un lancer de 1.6?
A facut cineva dyno dupa chip tuning cu un lancer de 1.6?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator