Filtre K&N
am vazut...
chederul ala l-am avut si eu dat jos o perioada si chiar se simte, numai ca trage toate insectele in filtru.
dupa 1000 km am gasit mancare chinezeasca in filtru si l-am pus la loc.
bine, era vorba de K&N panel, cu asta conic nu mai conteaza.
am vazut niste poze unde parca desfaceau grila inferioara din spoiler, dar nu m-am uitat cu atentie si nu am observat cum si unde se pune tubul prelungitor.
tubul ala pare prea scurt pentru a prelungi admisia pana in grila inferioara a spoilerului de unde va trage numai...praf.
exclusa varianta din poze...
din alta parte nu prea se poate sa ia aer pentru ca radiatorul nu lasa prea mult loc pentru a iesi cu astfel de diametre.
o sa vad...
am trimis un mail pentru pret.
astept raspuns.
chederul ala l-am avut si eu dat jos o perioada si chiar se simte, numai ca trage toate insectele in filtru.
dupa 1000 km am gasit mancare chinezeasca in filtru si l-am pus la loc.
bine, era vorba de K&N panel, cu asta conic nu mai conteaza.
am vazut niste poze unde parca desfaceau grila inferioara din spoiler, dar nu m-am uitat cu atentie si nu am observat cum si unde se pune tubul prelungitor.
tubul ala pare prea scurt pentru a prelungi admisia pana in grila inferioara a spoilerului de unde va trage numai...praf.
exclusa varianta din poze...
din alta parte nu prea se poate sa ia aer pentru ca radiatorul nu lasa prea mult loc pentru a iesi cu astfel de diametre.
o sa vad...
am trimis un mail pentru pret.
astept raspuns.
Cu sau fara muste, consumul creste cu filtru K&N.
De unde ar mai fi surplusul de performanta ?
E normal sa creasca.
Initial, cand filtrul era nou, consuma de rupea...dupa ce a trecut de prima curatare, respectiv "ungere" (solutii K&N), in primii 500 km consumul nu a crescut dar parca nici nu simteam ca ar mai trage ca la inceput cand am pus K&N-ul.
Apoi totul a revenit la normal, consumul a crescut si performantele masinii direct proportional.
M-am gandit ca l-am imbibat cu prea mult ulei, dar nu e asta.
Oricum garnitura aia data jos si-a spus cuvantul.
Consuma si trage in draci...la demaraj in forta, pe langa zgomotul mai gros al motorului, se aude cum aspira. Incearca daca nu crezi, ca vad ca iti cam place ciocolata.
Legat de top speed chiar asa e, precum ai citit mai sus.
Dar chestia asta s-a intamplat dupa ce i-am dat jos chederul respectiv si la viteza aia chiar era admisie sub presiune. Pricepi ?
Numai cu K&N si chederul pus nu a mers.
Nu am spus ca s-ar mai fi dus dupa 200 dar la 200 mai aveam pedala si nu mai aveam unde sa-i dau...
Nu stiu ce e de mirare, 200km/h am mai prins, nu e prima data si nu e primul colt care a atins viteza asta pe ceas...care in realitate e mai mica.
Cunosc un tip cu 1.3 care a atins 200km/h cu persoane in masina si AC pornit.
Nu e nimic neobisnuit.
De unde ar mai fi surplusul de performanta ?
E normal sa creasca.
Initial, cand filtrul era nou, consuma de rupea...dupa ce a trecut de prima curatare, respectiv "ungere" (solutii K&N), in primii 500 km consumul nu a crescut dar parca nici nu simteam ca ar mai trage ca la inceput cand am pus K&N-ul.
Apoi totul a revenit la normal, consumul a crescut si performantele masinii direct proportional.
M-am gandit ca l-am imbibat cu prea mult ulei, dar nu e asta.
Oricum garnitura aia data jos si-a spus cuvantul.
Consuma si trage in draci...la demaraj in forta, pe langa zgomotul mai gros al motorului, se aude cum aspira. Incearca daca nu crezi, ca vad ca iti cam place ciocolata.
Legat de top speed chiar asa e, precum ai citit mai sus.
Dar chestia asta s-a intamplat dupa ce i-am dat jos chederul respectiv si la viteza aia chiar era admisie sub presiune. Pricepi ?
Numai cu K&N si chederul pus nu a mers.
Nu am spus ca s-ar mai fi dus dupa 200 dar la 200 mai aveam pedala si nu mai aveam unde sa-i dau...
Nu stiu ce e de mirare, 200km/h am mai prins, nu e prima data si nu e primul colt care a atins viteza asta pe ceas...care in realitate e mai mica.
Cunosc un tip cu 1.3 care a atins 200km/h cu persoane in masina si AC pornit.
Nu e nimic neobisnuit.
Maiculita.........ce vad aici....
colt de 1.3 care merge cu 200/h !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inseamna ca masina mea e f slaba daca prindea 210 cu 150 CP iar cu 200 CP prinde 220.....
Poate imi spune si mie secretul cineva.......
Aaaaaaaaaaa
Cred ca m-am prins.....
Coltul de 1,3 era bagat intr-un avion........
colt de 1.3 care merge cu 200/h !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inseamna ca masina mea e f slaba daca prindea 210 cu 150 CP iar cu 200 CP prinde 220.....
Poate imi spune si mie secretul cineva.......
Aaaaaaaaaaa
Cred ca m-am prins.....
Coltul de 1,3 era bagat intr-un avion........
te-a tras curentu' in CZT ?
ca altfel nu-mi explic mirarea asta.
parca ai avea masina de F1 si restul ar fi niste carute, asa te minunezi.
da, din cand in cand mai ajunge si cate un 1.3 la 200km/h. posesorul ei e un tip care lucreaza la Mitsubishi, imi e prieten si nu se abereaza aiurea.
personal il cred, cunoaste masina asta mai bine ca oricare si cand deschide gura despre masina asta o face in cunostinta de cauza.
200 pe ceas sunt cel mult 195 in realitate.
"210 cu 150 CP iar cu 200 CP prinde 220"
da' stiu ca le ai cu aritmetica, se pare ca totul sta in regula de 3 simple...
stiu ca la 1.3 e chiar incredibil mai ales datorita vitezei constructive maxime mult mai mici, 160 km/h spre deosebire de 190km/h la 1.5. (sper sa nu gresesc), dar nu imi dau cu presupusul la modul asta de mare vedeta...mai depinde si cine iti spune...si cine stie ce isi face fiecare la masina...desi nu stiu sa aiba vreo modificare la ea.
de asemenea stiu un tip (e pe forum) care a atins 200km/h cu lanceru 1.5, ceea ce nu prea ii reuseste cu coltul sau 1.5.
lancerul e mai mare, mai greu...
deci mai sunt masini care din cand in cand, asa de control, mai reusesc sa atinga anumite viteze.
Un exemplu de pe forum, 1.3, 180 km/h...pare ca mai e ceva pana la 6500 rpm
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=876
ca altfel nu-mi explic mirarea asta.
parca ai avea masina de F1 si restul ar fi niste carute, asa te minunezi.
da, din cand in cand mai ajunge si cate un 1.3 la 200km/h. posesorul ei e un tip care lucreaza la Mitsubishi, imi e prieten si nu se abereaza aiurea.
personal il cred, cunoaste masina asta mai bine ca oricare si cand deschide gura despre masina asta o face in cunostinta de cauza.
200 pe ceas sunt cel mult 195 in realitate.
"210 cu 150 CP iar cu 200 CP prinde 220"
da' stiu ca le ai cu aritmetica, se pare ca totul sta in regula de 3 simple...
stiu ca la 1.3 e chiar incredibil mai ales datorita vitezei constructive maxime mult mai mici, 160 km/h spre deosebire de 190km/h la 1.5. (sper sa nu gresesc), dar nu imi dau cu presupusul la modul asta de mare vedeta...mai depinde si cine iti spune...si cine stie ce isi face fiecare la masina...desi nu stiu sa aiba vreo modificare la ea.
de asemenea stiu un tip (e pe forum) care a atins 200km/h cu lanceru 1.5, ceea ce nu prea ii reuseste cu coltul sau 1.5.
lancerul e mai mare, mai greu...
deci mai sunt masini care din cand in cand, asa de control, mai reusesc sa atinga anumite viteze.
Un exemplu de pe forum, 1.3, 180 km/h...pare ca mai e ceva pana la 6500 rpm
http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=876
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori