Resoftare Lancer 2.0

Modificari pt performanta: resoftari, evacuare, turbo, etc.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Ursu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 11, 2007 2:14 pm

Mesaj de Ursu » Sâm Oct 06, 2007 9:53 am

un numar de telefon se poate alu seby?ma intereseaza si pe mn o resoftare.sunt curios sa vad ce zice si el!! multumesc

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Oct 06, 2007 5:41 pm

Incearca aici, e un mail de contact.

http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=34030

Avatar utilizator
Ursu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 11, 2007 2:14 pm

Mesaj de Ursu » Sâm Oct 06, 2007 8:54 pm

multumesc mult 2 dor!!

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Lun Oct 08, 2007 2:43 am

Salut. Si eu vreau sa imi schimb softul (Lancer1.6). Am fost deja la Racing Code si mi-au citit softul. Astept cu nerabdare ziua in care o sa pun pe masina softul modificat. Masina este stock. Nu am apucat sa ii aduc nici un fel de modificare.
Multe detalii si post-uri interesante veti gasi aici.
http://legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119

Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Mie Noi 07, 2007 10:28 pm

Noutatzi? A resoftat cineva Lancer 2.0?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Noi 09, 2007 12:18 am

Next week i hope. (1.6)

Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Vin Noi 09, 2007 8:29 am

Bafta!

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Dec 23, 2007 12:09 am

Nu vreau sa ntru cu nimeni intr-o polemica cu cat se castiga.
Important este ca se castiga ski e un castig sbstantial.
Sunt masini aspirate nu toate care castiga si la 20 la suta in plus sau mai bine.
As vrea sa nu ne confundati cu vanzatorii de sosturi noi le facem , verificam afara , apoi le ajustam pe masina si incercam cresteri in limita pastrari unor parametrii decenti care sa nu afecteze negativ fiabilitatea.
Stiti cat se castiga dintr+un soft s o schimbare de axa cu came? Multe mitsubishi din gama noua au axa variabila si asta e ca si cum ai schimba axa , iar noi facem o noua harta pentru o mult mai eficienta umplere volumetrica, nu e joaca dar rezultatele :shock: tedau pe spate.
Masinile de serie merg deyechilibrate in special din injectoare capcitatea si comanda datorata latentei lor fac diferente de pana pe la 20% intre cilindri iar daca le aduci la 0 sau in 1+3% fara sa vrei pe langa ca merge bine creste si puterea iar restul sa spunem ca ramane un chip normal dar bine studiat in mers pe masina.
Cam de aic apar puterile asa de mari, insa nu vreau sa ma arunc la cifre facem o masina si apoi o punem pe strada langa o normala , consum viteya, demaraj, fiabilitate, orice, sunet) si el se schimba...

Avatar utilizator
cirnatu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 17, 2007 1:43 pm

Mesaj de cirnatu » Dum Dec 23, 2007 1:42 pm

deci , pina la urma ce se poate scoate din motorul asta de 2 litri de pe mitsu nostru? si....Sebastian , in barter lucrezi???? :roll: ca vine bebele si bani nu prea sunt.....(ma ucide a mea daca afla ce vreau sa fac )

Avatar utilizator
SEBASTIAN
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 22, 2007 7:28 pm

Mesaj de SEBASTIAN » Dum Dec 23, 2007 10:12 pm

Da se scoate este un motor care intamplator se preteaza f bine la tuning si are mari rezerve neexploatate.
Nu e un motor impins de Honda Civic Rype R.
Cred ca le-au dus asa de jos special daorita tehnicilor de marketing doresc sa atace un anumit segment si sa nu intre peste altul. probail Sa fie ieftine la taxe si sa nu fie aruncate in zona sportivelor.
Pot sa va zic ca suporta si turbo sau compresor fara probleme.

Scrie răspuns

Înapoi la “Performance Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori