Resoftare Lancer 2.0
Salut. Si eu vreau sa imi schimb softul (Lancer1.6). Am fost deja la Racing Code si mi-au citit softul. Astept cu nerabdare ziua in care o sa pun pe masina softul modificat. Masina este stock. Nu am apucat sa ii aduc nici un fel de modificare.
Multe detalii si post-uri interesante veti gasi aici.
http://legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Multe detalii si post-uri interesante veti gasi aici.
http://legalracing.ro/forum/viewforum.php?f=119
Nu vreau sa ntru cu nimeni intr-o polemica cu cat se castiga.
Important este ca se castiga ski e un castig sbstantial.
Sunt masini aspirate nu toate care castiga si la 20 la suta in plus sau mai bine.
As vrea sa nu ne confundati cu vanzatorii de sosturi noi le facem , verificam afara , apoi le ajustam pe masina si incercam cresteri in limita pastrari unor parametrii decenti care sa nu afecteze negativ fiabilitatea.
Stiti cat se castiga dintr+un soft s o schimbare de axa cu came? Multe mitsubishi din gama noua au axa variabila si asta e ca si cum ai schimba axa , iar noi facem o noua harta pentru o mult mai eficienta umplere volumetrica, nu e joaca dar rezultatele :shock: tedau pe spate.
Masinile de serie merg deyechilibrate in special din injectoare capcitatea si comanda datorata latentei lor fac diferente de pana pe la 20% intre cilindri iar daca le aduci la 0 sau in 1+3% fara sa vrei pe langa ca merge bine creste si puterea iar restul sa spunem ca ramane un chip normal dar bine studiat in mers pe masina.
Cam de aic apar puterile asa de mari, insa nu vreau sa ma arunc la cifre facem o masina si apoi o punem pe strada langa o normala , consum viteya, demaraj, fiabilitate, orice, sunet) si el se schimba...
Important este ca se castiga ski e un castig sbstantial.
Sunt masini aspirate nu toate care castiga si la 20 la suta in plus sau mai bine.
As vrea sa nu ne confundati cu vanzatorii de sosturi noi le facem , verificam afara , apoi le ajustam pe masina si incercam cresteri in limita pastrari unor parametrii decenti care sa nu afecteze negativ fiabilitatea.
Stiti cat se castiga dintr+un soft s o schimbare de axa cu came? Multe mitsubishi din gama noua au axa variabila si asta e ca si cum ai schimba axa , iar noi facem o noua harta pentru o mult mai eficienta umplere volumetrica, nu e joaca dar rezultatele :shock: tedau pe spate.
Masinile de serie merg deyechilibrate in special din injectoare capcitatea si comanda datorata latentei lor fac diferente de pana pe la 20% intre cilindri iar daca le aduci la 0 sau in 1+3% fara sa vrei pe langa ca merge bine creste si puterea iar restul sa spunem ca ramane un chip normal dar bine studiat in mers pe masina.
Cam de aic apar puterile asa de mari, insa nu vreau sa ma arunc la cifre facem o masina si apoi o punem pe strada langa o normala , consum viteya, demaraj, fiabilitate, orice, sunet) si el se schimba...
Da se scoate este un motor care intamplator se preteaza f bine la tuning si are mari rezerve neexploatate.
Nu e un motor impins de Honda Civic Rype R.
Cred ca le-au dus asa de jos special daorita tehnicilor de marketing doresc sa atace un anumit segment si sa nu intre peste altul. probail Sa fie ieftine la taxe si sa nu fie aruncate in zona sportivelor.
Pot sa va zic ca suporta si turbo sau compresor fara probleme.
Nu e un motor impins de Honda Civic Rype R.
Cred ca le-au dus asa de jos special daorita tehnicilor de marketing doresc sa atace un anumit segment si sa nu intre peste altul. probail Sa fie ieftine la taxe si sa nu fie aruncate in zona sportivelor.
Pot sa va zic ca suporta si turbo sau compresor fara probleme.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori