A Schimbat Cineva Bara Spate Cu Ralliart Sau Evo?

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Joi Oct 28, 2010 1:37 pm

Daca esti baiat destept cand ai o dauna, (fortuita sau nu ), cand bagi masina in service poti sa te intelegi cu baietii sa-ti aduca bara de Ralliart care e oricum la acelasi pret. Asta ca sa nu ramai cu o bara si sa n-ai ce face cu ea. Apoi la evacuare in functie de doleantele tale, te ocupi de problema si scoti cashu'. Unii au dat 1000 Ron sau mai mult numai pe evacuare, altii mai putin, si tot asa.

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Joi Oct 28, 2010 2:47 pm

esti sigur ca e la acelasi pret?
ca vine iarna si "tentatiile "sunt mari, si chiar si posibilitatile!:D

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Joi Oct 28, 2010 3:31 pm

Iar incepeti sa discutati pe un forum public cum va tunati masina pe casco. Eu zic sa discutati astfel de detalii prin PM.

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Lun Sep 26, 2011 3:11 pm

Salut!

Urmeaza sa inlocuisc bara spate cu una RAllyart. Ma intereseaza ce solutii de modificare a evacurii sunt. Va ca majoritatea au fost foarte zgarciti la detalii.
Pana acum eu am dat cam de 3 variante:
1. Toba finala rallyart. Ma poate ajuta carea cu un pret aproximativ?
2. Gaurire toba finala si adaugare inca o teava. Mi s-a spus ca e posibil sa sune funny pt ca toba e gandita sa evacueze prin dreapta si gazele ies inegal(la fel si zgomotul).
3. Inlocuire toba finala cu o evacuare din teava in forma de Y.


Ma intereseaza atat preturi cat si cam cat de zgomotoasa e fata de stock.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Lun Sep 26, 2011 6:14 pm

O toba finala de ralli art e putin peste 1000Ron la reprezentanta si are 2 tevi de evacuare. Toba actuala daca o gauresti sa ii mai pui o teava e posibi lsa sune ca o dacie din 1900 toamna pt ca interiorul ei e gandit sa circule gazele spre teava existenta din fabrica, mai adaugand o teava e ca si cum sar gauri accidental(rugina, lovituri externe) in alta zona.

Ca o concluzie ori pui toba finala de ralli art ori iti confectionezi una aftermarket la un centru specializat, parerea mea e ca toba actuala nu poate fi modificata saou poti incerca cu riscul 99% de o distruge ireversibil.

Avatar utilizator
Maximusdm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 31, 2009 1:39 pm

Mesaj de Maximusdm » Mie Sep 28, 2011 11:41 am

Am vb la un service si mi-a zis ca ies aprox pe acolo daca schimb si toba. Decat sa pun un after market la banu asta mai bine iau originala.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Sep 28, 2011 3:58 pm

Si eu zic sa iei originala, macar sti ca vine bine pe masina si nu sta stramb sau mai stiu eu ce.

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Joi Sep 29, 2011 6:05 pm

eu am intrebat la service,pe metalurgiei chiar azi si mi-au zis ca evacuarea costa in jur de 1600 ron cu manopera. bara de ralliart se monteaza joia viitoare,intrebare intrebatoare e ce fac cu evacuarea?
voi cat ziceti ca e cea de ralliart? am fost si la stelco,intr-adevar omul foarte profi,dar,marea problema e ca la benzina nu prea merge "improvizat" nimic. am vazut poze din timpul executiei evacuarii unui coleg de forum dar el are diesel si pur si simplu a fost necesara o teava in "Y" sudata cu 2 tips-uri. la benzinare problema e ca sunt f galagioase fara toba finala iar la stelco,ce au nu prea intra in spatiul dintre puntea spate si bara ca toba finala. a ramas ca dupa ce montez bara ralliart sa merg la el si sa demontam toba stock si sa incercam sa punem in loc de toba finala 2 intermediare de Mazda 5(cate una pe fiecare teava) la care apoi sa sudam tips-urile. ca pret intermediarele de mazda sunt 66 ron/buc,tips-uri 126 ron/bucata si ora de manopera 65ron. tobele ar face 384 cu tipsuri cu tot si pana la 1600 cat mi-au zis mie ca e toba de ralli ar insemna cam 19 ore de munca pt omul de la stelco. sper sa nu fie prea zgomotoasa cu cele 2 intermediare in loc de finala sau macar sa se potriveasca in spatiul de sub masina. daca aveti alte solutii ,va rog sunt bine venite.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Sep 29, 2011 6:42 pm

Bara o schimbi pe banii tai sau ai avut o dauna si o schimbi pe asigurare?
Cat costa bara de ralli art cu tot cu vopsitorie si montaj?

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Joi Sep 29, 2011 8:16 pm

din pacate,sau din fericire o schimb pe casco,tobele,experiment pe banutii mei! se pare ca bara costa 1600 roni,incep sa cred ca au pret fix..1600 ron orice produs ca si toba de ralliart cica ar fi tot 1600 cu montaj.

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori