Hb4 Vs H4

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mar Sep 08, 2009 12:03 am

sal.

Vreau sa achizitionez niste becuri philips, dar din pacate pe soclu HB4 am gasit doar philips bluevision. Alte modele mai puternice sunt pe H4. Exista vreo diferenta intre cele 2 socluri? Multumesc

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Mar Sep 08, 2009 9:55 am

desigur exista... pt lancer nou trebuie sa caut cu PH... difera prinderea...

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mar Sep 08, 2009 10:07 am

cred ca ai vrut sa spui: "HB". . deci philips are ca si halogene si HB4 si H4, doar ca au:

HB4 bluevision :20% more light close to daylight
H4 Xtrem-power:80% more light.

Din cauza asta as dori sa pun H4 ca sunt mai puternice....deci tu zambet esti sigur ca nu se potrivesc? tu ti-ai pus xenoane pe HB4? am vazut ca pe forum se tot vand, dar h4,h7....

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Sep 08, 2009 10:17 am

Ele sunt diferite total. Din cate imi dau seama HB4 e folosit pentru proiectoare, iar H4 e pentru faruri.

Asta e HB4


si asta e H4

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Mar Sep 08, 2009 12:30 pm

HB 4 = 9006 ,se utilizeaza pentru faza scurta ,de intalnire , a farurilor iar pentru proiectoare (ceata) se utilizeaza H 11.

Avatar utilizator
conchistadorul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 05, 2009 11:00 am

Mesaj de conchistadorul » Mar Sep 08, 2009 12:51 pm

pai si ce sa fac??? cu tot cu transport ajung la 150 ron, 2 becuri HB4 bluevision si nici nu sunt nu mult mai puternice decat cele stock.....sa imi pun mai bine ceva xenon??mi-e frice si de instalatia electrica....astea Philips sunt undeva la 55-60W iar cele stock 40-45W. Pe langa asta presupun din moment ce sunt cu halogen ca se si incalzesc mai tare decat cele normale......oare exsita pericolul ca sa se topoeasca firele ce la curentul mai mare consumat sau in cel mai nefericit caz sa se albeasca/crape sticla de la far?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Mar Sep 08, 2009 1:02 pm

Parerea me este sa-ti montezi o instalatie xenon si apoi sa o reglezi foarte bine.

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Sep 08, 2009 3:43 pm

QUOTE (conchistadorul @ Sep 8 2009, 12:51 PM) cu tot cu transport ajung la 150 ron, 2 becuri HB4 bluevision si nici nu sunt nu mult mai puternice decat cele stock.....sa imi pun mai bine ceva xenon??

La banii astia mai pui 50ron si-ti iei instalatie xenon de 35W.
consum mai mic si luminozitate mai buna decat a becurilor conventionale.


QUOTE (conchistadorul @ Sep 8 2009, 12:51 PM) presupun din moment ce sunt cu halogen ca se si incalzesc mai tare decat cele normale......oare exsita pericolul ca sa se topoeasca firele ce la curentul mai mare consumat?

Pe langa suprasolicitarea instalatiei electrice, mai deranjeaza si pe ceilalti participanti la trafic.
mergi pe instalatia xenon. e singura alternativa.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Sep 10, 2009 11:34 pm

Diferenta intre HB4 si H4 este la soclu , cum spunea si Cix mai sus.
Din cate stiu eu , nu cred ca mai exista producator care sa puna becuri pe masina altele decat xenon si halogen. Becurile pe masini sunt de 55/60w , iar o instalatie xenon care sa nu deranjeze e ok la 35w. Dar mare grija , afara ( in UE ) xenonul fara lupa si autoreglaj este interzis . La noi legea e mai permisiva ...dar eu tot as da amenzi la cei cu xenon pus pe un far normal. Macar lupa ...fara e deranjant pentru participantii la trafic . Stiu ca sunt foarte multi care au xenon pe far normal , dar eu imi mentin parerea de mai sus
Daca optezi pentru xenon ( ) cauta ceva de 4200 sau 5000 , au o lumina foarte buna si este cea mai apropiata de lumina zilei . Cea de 6000 ( cea mai des intalnita ) este cu o tenta albastruie , si cu cat creste temperatura , scade luminoiztatea .

Avatar utilizator
moro
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Mai 07, 2008 3:15 pm

Mesaj de moro » Vin Sep 11, 2009 12:25 am

sunt de acord cu cristi la treaba cu lupa si cu xenonul in far normal, dar cum la noi sunt multi care se dau "ciumegi" nu isi mai pun si lupa la xenonul montat in far normal si, eventual, merg si cu proiectoarele aprinse si, daca se poate si cu faza lunga..........."da-i in **** , daca face vre-unu' gura, ii bag si faza lunga sa ii scot ochii"...asta e mentalitatea pe care o intalnim cel mai des.......no offence

L.E. Scuze de offtopic........m-a luat valul

Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori