Xenon/bi-xenon
Salutari!
Am cumparat un Lancer 1,8D varianta Intense dar din pacate nu are xenon...M-am gandit sa incerc pe la reprezentanta sa-mi inlocuiasca farurile cu cele de pe Instyle...stiu ca nu vor fi adaptive si reglabile automat dar ma intrebam oare cat costa?
Dar o solutie pentru niste leduri pe zona de deasupra becului de pozitie a farului are cineva?
Multumiri anticipate!
Am cumparat un Lancer 1,8D varianta Intense dar din pacate nu are xenon...M-am gandit sa incerc pe la reprezentanta sa-mi inlocuiasca farurile cu cele de pe Instyle...stiu ca nu vor fi adaptive si reglabile automat dar ma intrebam oare cat costa?
Dar o solutie pentru niste leduri pe zona de deasupra becului de pozitie a farului are cineva?
Multumiri anticipate!
QUOTE (Maximusdm @ Sep 28 2011, 11:46 AM) Se poate monta doar farul cu lupa OEM de pe lancer X pe alta echipare, fara sistemul de leveling si cornering?
Pe scurt nu stiu daca pot sa pun becurile HB4 si HB3 in socketurile de pe farul cu lupa.
fe farurile cu lupa nu se pot pune monta hb4 si hb3.
pentru faza scurta si lunga e acelasi bec xenon - in farul cu lupa-, iar in farul cu oglinda dinspre interior- cele cu functia de corneling- se monteaza h11.
pe acestea din urma insa daca nu ai corneling poti monta niste leduri cu soclu h11 cu functia DRL.
nu poti schimba doar farurile trebuie sa schimbi si ceva pe la instalatia electrica pentru ca la farurile cu oglinda fiecare faza are cate un bec, pe cand la xenon ambele faze sunt pe un singur bec.
Pe scurt nu stiu daca pot sa pun becurile HB4 si HB3 in socketurile de pe farul cu lupa.
fe farurile cu lupa nu se pot pune monta hb4 si hb3.
pentru faza scurta si lunga e acelasi bec xenon - in farul cu lupa-, iar in farul cu oglinda dinspre interior- cele cu functia de corneling- se monteaza h11.
pe acestea din urma insa daca nu ai corneling poti monta niste leduri cu soclu h11 cu functia DRL.
nu poti schimba doar farurile trebuie sa schimbi si ceva pe la instalatia electrica pentru ca la farurile cu oglinda fiecare faza are cate un bec, pe cand la xenon ambele faze sunt pe un singur bec.
Am cochetat si eu mult timp cu ideea de xenon cu lupa montat in faruri dar am renuntat pentru ca ies des cu masina din tara si am inteles ca pot avea probleme legale cu xenonul aftermarket. Lupele sunt o conditie necesara dar nu suficienta, mai trebuie autoleveling si spalator de faruri ca sa fie ok.
Tu crezi ca neamtul o sa iti verifice lupele daca sunt originale sau nu? Daca lumina pe care o dau farurile tale e corecta, si lupele dau aceasta lumina, atunci nu ai probleme. Normal ca neamtul poate sa te opreasca daca farurile tale imprastie lumina peste tot, vorbim de farul stoc cu xenoane, e vizibil acest lucru si ziua, dar mai ales noaptea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori