Pagina 4 din 6

Scris: Mie Oct 19, 2011 10:53 am
de andrei
Felicitari! Asteptam o descriere mai detaliata a masinii tale in rubrica Lancerul Meu.

Scris: Lun Dec 05, 2011 1:08 pm
de Maximusdm
Salut!

Am reusit sa rezolv probl cu evacuarea dupa lungi cautari.
Am fost la un om foarte pasionat de masini care are un garaj in zona Cora Pantelimon.
Ce am apreciat in mod deosebit a fost seriozitatea si flexibilitatea lui la ce i-am zis ca vreau facut. S-a ocupat de toate materialele: teava, flansa de prindere etc.
Inca un lucru care mi-a placut e ca nu se grabeste sa termine mai repede ca "merge si asa". A lucrat cu grija de la 18.30 pana la 23.30. Masoara de 3 ori si taie o data si bine.
Masina a fost ridicata pe un elevator ca sa vedem exact cum o sa arate inainte sa faca sudurile finale. Inca un lucru bun e ca are garajul luminat bine si se poate lucra si pe seara.

In concluzie, mie mi-a facut o parere foarte buna si il recomand cu incredere. Am atasat poze cu lucrarea. O sa pun si cu imaginea finala pe masina.

Detaliile de contact le aveti mai jos.
Dani : 0769.482.237

Scris: Vin Dec 09, 2011 3:02 pm
de Maximusdm
alte poze pe masina

Scris: Vin Dec 09, 2011 7:20 pm
de dragosh_em
Frumos !
Cat te-a costat bara de ralliart ?

Scris: Vin Dec 09, 2011 9:09 pm
de wall
pune un mp3 cu sunetul fara toba te rog.

Scris: Sâm Dec 10, 2011 4:26 pm
de DaniD25
Reusita lucrarea! Intr-adevar meserias sudorul...m-am uitat si eu la poze. Trebuie sa recunosc ca e o schimbare de imagine simtitoare.

Scris: Lun Dec 12, 2011 3:20 pm
de Maximusdm
Salut!

Legat de sunet, e un pic mai aspru, dar nu deranjant. La mers sub 3000 rpm suna foarte bine, peste 3000 e cam la limita mea de zgomot ca sa nu ma deranjeze la drum lung, dar asta depinde foarte mult de om. Eu unu nu imi place sa am toba goarna la masina, cum au unii niste "Borle".
Pot sa va arat masina cum suna, in functie cum am si eu timp.

Pot sa zic ca pretul a fost competitiv cu ce e pe piata. Cel mai bine vb cu el la telefon ca eu am vrut flansa si alte detalii.

Scris: Vin Dec 23, 2011 7:14 pm
de Flipper
Incerc si eu sa pun pe spate o bara de ralli art+ evacuare dubla. DAca e cineva care stie inafara de bara si evacuare mai trebuie schimbat ceva adica sunt piese care nu sunt compatibile cu noua bara(suporti de prindere, carenaj roti spate etc)?
Evacuarea dubla de ralliart vien cu tipsurile sudate sau trebuiesc cumparate separat?

Scris: Vin Dec 23, 2011 8:33 pm
de SBQ
In afara de bara nu mai trebuie nimic.Reflectorizantele aparatorile de noroi si lampile pt nr se monteaza de la cea veche.Toba vine completa cu tipsurile montate.Cand montezi toba sa bagi doua tampoane intre toba si termoizolatia de deasupra.La mine hodorogea putin pana sa fac operatia asta.Succes!

Scris: Sâm Dec 24, 2011 11:57 am
de Flipper
Multumesc SBQ pt informatie. Cat a costat toba in cazul tau? De la service mi-au dat o hartie cu preturi la piese dar din neatentie mi-au dat pt evo si evacuarea dubla de evo e 280 euro acum nustiu daca e identica cu cea de pe ralliart.