Adaugare Kit Turbo Pe Lancer X 1.8 Cvt

Tuning si modificari optice: jante, exterior, interior...
Avatar utilizator
raffzilla
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 26, 2017 3:12 pm

Mesaj de raffzilla » Mar Iun 06, 2017 7:50 pm

Buna ziua, detin un Lancer X 1.8 CVT si am dat peste acest link

http://www.ebay.com/itm/JDM-UNIVERSAL-T ... l%3ALancer

Care sunt conditiile pentru a adauga o turbina la masina mea ? Cat m-ar costa si cat de sigur ar fi ?

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Iun 10, 2017 1:12 pm

Dragi colegi, am facut curatenie aici! Va rog frumos sa pastrati decenta.......

@raffzilla - nu inteleg mania unora de a pune X cai-putere in plus pe o masina ?! trebuie sa ai timp, multi bani si cunostinte in domeniu de a face ceva de calitate. pot sa-ti spun ca exista in IASI un S2000 modificat in Germania, "bulit" de cei din afara la inceput, mai rau decat nea Petrica de la service-ul din colt.....

cum spunau unii colegi de forum, mai strange bani si cauta o masina modificata de fabrica sau un dealer autorizat de marca......... sau mai astepata putin, ca tot "si-a tras" divizie separata Mitsubishi.

drumuri bune !

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Sâm Iun 10, 2017 5:35 pm

QUOTE (raffzilla @ Jun 6 2017, 07:50 PM) Buna ziua, detin un Lancer X 1.8 CVT si am dat peste acest link

http://www.ebay.com/itm/JDM-UNIVERSAL-T ... l%3ALancer

Care sunt conditiile pentru a adauga o turbina la masina mea ? Cat m-ar costa si cat de sigur ar fi ?

In mod cert se poate face si este un model la care aceasta conversie este mai usor de realizat, insa costurile nu vor fi nici asa neglijabile.
Ecu stoc al acestei masini din constructie are harti de turbo, de presiune, are harti de comanda a solenoidului de comanda a turbinei si algoritmul lui de calcul este ca la un evo x supraalimentat.
Daca ar fi de facut un proiect frumos, as alege varianta de supraalimentare prin compresor fara deschidere a motorului si decomprimare, tintind o valoare de 180-200hp si 250-275Nm.


Scrie răspuns

Înapoi la “Tuning si modificari optice”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori