Nemultumiti De Service Si Showroom Mitsubishi
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 931
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Cel din Expozitiei.Am fost numai la el timp de un an si ceva, de cand mi-am cumparat Mitsubishi Outlander 2012, chiar daca mi-l luasem din alta parte, mi-a placut la serviceul din Expozitiei ca te primeau fara programare.Mi-am facut la ei reparatii de peste 5000 de euro in anul respectiv.Am casco, piesele insa au fost foarte scumpe, nu am avut decat accidente minore, zgarieturi si chestii de genul asta, dar avand in vedere ca exista un monopol la Mitsubishi(toate reprezentantele tin de aceeasi firma de fapt, sunt legate de acelasi om de afaceri) nu poate exista o concurenta normala si nu pot fi preturi mici sau acceptabile.In acest an mi-au schimbat de 2 ori bara spate , au vopsit-o in alta nuanta(ei mi-au spus ca asa e normal), in realitate ei nu sunt capabili tehnologic sa vopseasca partile din plastic la standardele din fabrica mama.Mi-au schimbat 2 usi, revopsit una dintre ele inca o data, de fiecare data mi-au vopsit si volanul, cum a ajuns vopseaua pe volan e o enigma.Am fost si la alta reprezentanta Mitsu si au confirmat ca cei din Expozitiei sunt de vina, era vopsita si partea din stanga bord, unde se inchide usa, in stanga volanului.Cei din Expozitiei au refuzat sa imi dea cu ceva pe volan si m-au trimis la plimbare, ba am fost facut si penibil de catre Andrei Moisescu fiindca vin la ei cu probleme asa minore...Cam asta e nivelul de respect al celor din Expozitiei pentru clienti...Am incercat sa fac o sesizare dar de la alta reprezentanta Mitsu mi-au spus ca imi strica volanul daca incearca sa mi-l curete, au incercat un pic...nici pana azi, au trecut vreo 4 luni, nu am primit scuze sau ceva de genul asta de la persoana care m-a jignit, dl Moisescu.Nu exista vreun numar de telefon clar sau adresa email unde se pot face reclamatii.Tot la Expozitiei mi-am pus acum vreo 8 luni camera pentru marsarier, spate.Camera nu functioneaza cand afara sunt mai putin de 15 grade, cand am cumparat-o nimeni nu m-a avertizat cu privire la acest aspect, am fost la ei si le-am spus dar nu mi-au dat nici o solutie.Asta era singura camera disponibila, am platit aproape 10 milioane cu manopera cu tot.Alta data mi-au taiat cam pe o suprafata de 4 cm, tapiteria de piele ecologica de pe usa sofer, aia au lipit-o cu ceva.Niciodata nu am primit scuze pentru nici o greseala.Lumina de la numar a cazut si atarna in alta zi, schimbasera totul la nr spate cand au montat camera.Problema la cei din Expozitiei este ca gresesc , nu recunosc cand gresesc si se aliaza intre ei indiferent ca cineva a facut ceva gresit in mod evident.Asta nu e normal pentru o reprezentanta Mitsu care se respecta.De nenumarate ori m-am dus la ei pt o problema si mi-au lat bani dar nu au rezolvat nimic.O data m-am dus la ei cu problema cu frana, se aude un clonc puternic cand franez...au zis ca e ok, alta data m-am dus fiindca imi consuma masina vreo 15 l la suta pe putin, benzina, iar ei au venit cu laptopul , am mers vreo 4 km maximum prin jur si pe hartia pe care mi-au dat-o aparea ca am fost 23 km la testare si mi-au zis ca masina consuma 10 l...in oras, in timpul saptamanii...as fi vrut eu sa consume doar atata.
Feriti-va de Mitsubishi Ploiesti!!
oameni neseriosi!!!
mi-am facut revizia la ei,m-a costat 13MIL cu tot cu placute pe fata.ulterior a inceput sa huruie pe dreapta fata cand puneam frana,am fost la un mecanic si am constatat ca placutele de pe fata dreapta sunt PROASTE,am fost la ei ,le-am zis,ei tot pe-a lor au tinut-o.NU VA DUCETI LA MITSUBISHI PLOIESTI(langa Bucov mai exact).
oameni neseriosi!!!
mi-am facut revizia la ei,m-a costat 13MIL cu tot cu placute pe fata.ulterior a inceput sa huruie pe dreapta fata cand puneam frana,am fost la un mecanic si am constatat ca placutele de pe fata dreapta sunt PROASTE,am fost la ei ,le-am zis,ei tot pe-a lor au tinut-o.NU VA DUCETI LA MITSUBISHI PLOIESTI(langa Bucov mai exact).
In romania toti stiu sa vanda, defapt nu iti trebuie 7 facultati sa faci asta, deci nu showroomul e problema. Problema reala e in serviceuri, acolo sunt foarte rari mecanicii sau inginerii care chair stiu meserie. Daca problema nu e una vizibila cu ochil liber si e mai complicata incep sa o dea in explicatii stupide. Ei probabil nu isi dau seama, dar facand acest lucru isi ara defapt limitele cunostintelor pe care le detin. Am observat ca, cu cat o persoana e mai slab pregatita in domeniul ei de activitate cu atat e mai tare in gura si se bate cu pumnul in piept ca stie meserie.
Vorba aia: "Pasarile mari nu cata, pasarile mici canta."
Vorba aia: "Pasarile mari nu cata, pasarile mici canta."
oricum la Litex ce cand am fost in vara asta am vazut ca erau alti ingineri la service. Pe unul din baieti l-am vazut cand am luat Honda. Acum lucreaza la Autoklass (Mercedes si Honda).
L-am intrebat cam ce surprize ma pot astepta de la civicul luat. Raspunsul lui a fost ca am mai putine surprize decat la mercedes.
L-am intrebat cam ce surprize ma pot astepta de la civicul luat. Raspunsul lui a fost ca am mai putine surprize decat la mercedes.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori