Scris: Sâm Mar 22, 2008 6:55 am
Bine v-am gasit.
Sunt proaspat posesor al unui Mitsubishi Outlander 2.0 DID Intense+ 2008. Vreau sa va povestesc detalii despre achizitia masinii pt ca alegerile voastre sa fie facute in cunostinta de cauza.
Luna februarie 2008: hotaram sa schimbam masina (un Hyundai Santa Fe modelul anterior) cu un alt SUV. Mergem, vedem diferite tipuri (Tiguan, Rav4, Honda CRV, chiar si Mazda CX7 chiar daca e doar cross-country, noul Santa Fe), facem cu cateva test-drive, citim la greu pe forumuri (si apreciez calitatea lui Mitsu.ro si informatiile ce le primesc de aici). In fine, ma hotaresc: vreau Outlander.
Eu sunt din Buzau. Dealerul din Ploiesti, Litex Impex, are un punct de lucru aici. Discutia cu reprezentatul buzoian decurge foarte politicos (o doamna care chiar dorea sa vanda), si mi se promite ca la livrare masina va avea 3 accesorii cadou din partea firmei: presuri de noroi, covorase de interior si cuva de plastic din portbagaj. Accesoriile mi-au fost promise ca urmare a negocierii purtate. (nu sunt chiar la prima masina noua cumparata; am mai cumparat o Skoda unde am primit un discount de 1000 euro din DDP, o Mazda 3 unde am primit 500 euro DDP discount, un Renault Megane unde iar vreo 300 euro discount, deci nu chiar novice; stiam ca mitsubishi nu prea da reduceri dar poti obtine ceva optionale). Discutia se poarta "pe vorbe" fara sa cer nimic scris. Am considerat ca la cca 250 euro cat sunt optionalele nu se merita sa fac mare tam-tam. Si chiar nu se merita. Oricum luam masina.
In fine, se cere proforma. Surpriza, pe ea nu apare termenul de livrare. Cerem proforma cu termen de livrare. O primim cu termen de livrare jumatatea lui martie. Sunt anuntat pe urma telefonic: "stiti, masina vine la sfarsitul lui martie". Incep sa am indoieli, le discut cu dealerul local care imi face rost de o masina mai repede. A, nu mai repede de jumatatea lui martie. in fine, platim masina,asteptam livrarea.
Ziua de 12 martie 2008. Masina trebuie ridicata de la Ploiesti ca nu o trimit ei la Buzau. Ok, ne intalnim la Ploiesti cu un tip, sales-superviser, Valentin Zanfir. Deosebit" tip. La livrare, masina are cuva de plastic din portbagaj, presuri de interior urate ca la Dacie, fara presuri de noroi. Ok, facem inspectia masinii, totul in regula, intram sa semnam actele de predare-primire. Ii atrag atentia domnului superviser asupra intelegerii initiale si imi spune foarte arogant (de banii mei erau la ei in cont si chiar daca ma suparam era prea mare deranjul pt a refuza livrarea) ca nu ne-am inteles asupra aparatorilor de noroi (intelegere verbala ce nu este recunoscuta la noi) iar cu presuri de interior a promis ca echipeaza masina (ce nu le-am vazut?) si ca nu a precizat ce fel de presuri (presuri originale "metro", "selgros"sau "carrfour" cu pretul cel mai mic). Bineinteles, ca nu m-am coborat sa ma cert cu el insa nici mai cumpar nimic de la el. Intamplarea face ca va trebui in urmatoarele luni sa cumpar 5 autoutilitare 4x4 pentru firma, si nu vreau Dacia. Ma hotarasem catre Mitsu L200 insa sigur nu le va vinde Litex-ul.
Stau si ma gandesc la patronul afacerii. Stie oare ce fac angajati lui, modul de tratare al clientilor. Din cauza unui angajat incompetent sau de rea credinta se poate duce de rapa o afacere. Eu sunt adeptul incheierii unei afaceri printro strangere de mana si sunt foarte dezamagit cand vad ca unii isi inchipuie ca o tzeapa de 150 euro face cat un obraz de gentlemen. In locul domnului Zanfir (un tinerel de cca 25-28 de ani f. smecher) as fi dat toate accesoriile de la mine din buzunar ca oricum nu ramaneam in paguba, comisioanele de vanzare fiind destul de importante. Si, la urma-urmei nu stii de unde sare iepurele.
Cam astea sunt pataniile legate de livrare. Mi-au lasat un gust amar, nu pt ca nu am primit ceea ce mi s-a promis, ci din cauza abordarii neprofesioniste a situatie neplacute in care ne aflam amandoi.
Cam astea au fost de zis. Promit ca voi deschide un topic bogat la "Jurnal de bord" dar astept sa am ce povesti. Deabia am facut 500 km cu masina.
Cu stima
Sunt proaspat posesor al unui Mitsubishi Outlander 2.0 DID Intense+ 2008. Vreau sa va povestesc detalii despre achizitia masinii pt ca alegerile voastre sa fie facute in cunostinta de cauza.
Luna februarie 2008: hotaram sa schimbam masina (un Hyundai Santa Fe modelul anterior) cu un alt SUV. Mergem, vedem diferite tipuri (Tiguan, Rav4, Honda CRV, chiar si Mazda CX7 chiar daca e doar cross-country, noul Santa Fe), facem cu cateva test-drive, citim la greu pe forumuri (si apreciez calitatea lui Mitsu.ro si informatiile ce le primesc de aici). In fine, ma hotaresc: vreau Outlander.
Eu sunt din Buzau. Dealerul din Ploiesti, Litex Impex, are un punct de lucru aici. Discutia cu reprezentatul buzoian decurge foarte politicos (o doamna care chiar dorea sa vanda), si mi se promite ca la livrare masina va avea 3 accesorii cadou din partea firmei: presuri de noroi, covorase de interior si cuva de plastic din portbagaj. Accesoriile mi-au fost promise ca urmare a negocierii purtate. (nu sunt chiar la prima masina noua cumparata; am mai cumparat o Skoda unde am primit un discount de 1000 euro din DDP, o Mazda 3 unde am primit 500 euro DDP discount, un Renault Megane unde iar vreo 300 euro discount, deci nu chiar novice; stiam ca mitsubishi nu prea da reduceri dar poti obtine ceva optionale). Discutia se poarta "pe vorbe" fara sa cer nimic scris. Am considerat ca la cca 250 euro cat sunt optionalele nu se merita sa fac mare tam-tam. Si chiar nu se merita. Oricum luam masina.
In fine, se cere proforma. Surpriza, pe ea nu apare termenul de livrare. Cerem proforma cu termen de livrare. O primim cu termen de livrare jumatatea lui martie. Sunt anuntat pe urma telefonic: "stiti, masina vine la sfarsitul lui martie". Incep sa am indoieli, le discut cu dealerul local care imi face rost de o masina mai repede. A, nu mai repede de jumatatea lui martie. in fine, platim masina,asteptam livrarea.
Ziua de 12 martie 2008. Masina trebuie ridicata de la Ploiesti ca nu o trimit ei la Buzau. Ok, ne intalnim la Ploiesti cu un tip, sales-superviser, Valentin Zanfir. Deosebit" tip. La livrare, masina are cuva de plastic din portbagaj, presuri de interior urate ca la Dacie, fara presuri de noroi. Ok, facem inspectia masinii, totul in regula, intram sa semnam actele de predare-primire. Ii atrag atentia domnului superviser asupra intelegerii initiale si imi spune foarte arogant (de banii mei erau la ei in cont si chiar daca ma suparam era prea mare deranjul pt a refuza livrarea) ca nu ne-am inteles asupra aparatorilor de noroi (intelegere verbala ce nu este recunoscuta la noi) iar cu presuri de interior a promis ca echipeaza masina (ce nu le-am vazut?) si ca nu a precizat ce fel de presuri (presuri originale "metro", "selgros"sau "carrfour" cu pretul cel mai mic). Bineinteles, ca nu m-am coborat sa ma cert cu el insa nici mai cumpar nimic de la el. Intamplarea face ca va trebui in urmatoarele luni sa cumpar 5 autoutilitare 4x4 pentru firma, si nu vreau Dacia. Ma hotarasem catre Mitsu L200 insa sigur nu le va vinde Litex-ul.
Stau si ma gandesc la patronul afacerii. Stie oare ce fac angajati lui, modul de tratare al clientilor. Din cauza unui angajat incompetent sau de rea credinta se poate duce de rapa o afacere. Eu sunt adeptul incheierii unei afaceri printro strangere de mana si sunt foarte dezamagit cand vad ca unii isi inchipuie ca o tzeapa de 150 euro face cat un obraz de gentlemen. In locul domnului Zanfir (un tinerel de cca 25-28 de ani f. smecher) as fi dat toate accesoriile de la mine din buzunar ca oricum nu ramaneam in paguba, comisioanele de vanzare fiind destul de importante. Si, la urma-urmei nu stii de unde sare iepurele.
Cam astea sunt pataniile legate de livrare. Mi-au lasat un gust amar, nu pt ca nu am primit ceea ce mi s-a promis, ci din cauza abordarii neprofesioniste a situatie neplacute in care ne aflam amandoi.
Cam astea au fost de zis. Promit ca voi deschide un topic bogat la "Jurnal de bord" dar astept sa am ce povesti. Deabia am facut 500 km cu masina.
Cu stima