Dealerul Mitsu din Ploiesti, Litex

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
DRdragos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 5:59 am

Mesaj de DRdragos » Sâm Mar 22, 2008 6:55 am

Bine v-am gasit.

Sunt proaspat posesor al unui Mitsubishi Outlander 2.0 DID Intense+ 2008. Vreau sa va povestesc detalii despre achizitia masinii pt ca alegerile voastre sa fie facute in cunostinta de cauza.
Luna februarie 2008: hotaram sa schimbam masina (un Hyundai Santa Fe modelul anterior) cu un alt SUV. Mergem, vedem diferite tipuri (Tiguan, Rav4, Honda CRV, chiar si Mazda CX7 chiar daca e doar cross-country, noul Santa Fe), facem cu cateva test-drive, citim la greu pe forumuri (si apreciez calitatea lui Mitsu.ro si informatiile ce le primesc de aici). In fine, ma hotaresc: vreau Outlander.
Eu sunt din Buzau. Dealerul din Ploiesti, Litex Impex, are un punct de lucru aici. Discutia cu reprezentatul buzoian decurge foarte politicos (o doamna care chiar dorea sa vanda), si mi se promite ca la livrare masina va avea 3 accesorii cadou din partea firmei: presuri de noroi, covorase de interior si cuva de plastic din portbagaj. Accesoriile mi-au fost promise ca urmare a negocierii purtate. (nu sunt chiar la prima masina noua cumparata; am mai cumparat o Skoda unde am primit un discount de 1000 euro din DDP, o Mazda 3 unde am primit 500 euro DDP discount, un Renault Megane unde iar vreo 300 euro discount, deci nu chiar novice; stiam ca mitsubishi nu prea da reduceri dar poti obtine ceva optionale). Discutia se poarta "pe vorbe" fara sa cer nimic scris. Am considerat ca la cca 250 euro cat sunt optionalele nu se merita sa fac mare tam-tam. Si chiar nu se merita. Oricum luam masina.
In fine, se cere proforma. Surpriza, pe ea nu apare termenul de livrare. Cerem proforma cu termen de livrare. O primim cu termen de livrare jumatatea lui martie. Sunt anuntat pe urma telefonic: "stiti, masina vine la sfarsitul lui martie". Incep sa am indoieli, le discut cu dealerul local care imi face rost de o masina mai repede. A, nu mai repede de jumatatea lui martie. in fine, platim masina,asteptam livrarea.
Ziua de 12 martie 2008. Masina trebuie ridicata de la Ploiesti ca nu o trimit ei la Buzau. Ok, ne intalnim la Ploiesti cu un tip, sales-superviser, Valentin Zanfir. Deosebit" tip. La livrare, masina are cuva de plastic din portbagaj, presuri de interior urate ca la Dacie, fara presuri de noroi. Ok, facem inspectia masinii, totul in regula, intram sa semnam actele de predare-primire. Ii atrag atentia domnului superviser asupra intelegerii initiale si imi spune foarte arogant (de banii mei erau la ei in cont si chiar daca ma suparam era prea mare deranjul pt a refuza livrarea) ca nu ne-am inteles asupra aparatorilor de noroi (intelegere verbala ce nu este recunoscuta la noi) iar cu presuri de interior a promis ca echipeaza masina (ce nu le-am vazut?) si ca nu a precizat ce fel de presuri (presuri originale "metro", "selgros"sau "carrfour" cu pretul cel mai mic). Bineinteles, ca nu m-am coborat sa ma cert cu el insa nici mai cumpar nimic de la el. Intamplarea face ca va trebui in urmatoarele luni sa cumpar 5 autoutilitare 4x4 pentru firma, si nu vreau Dacia. Ma hotarasem catre Mitsu L200 insa sigur nu le va vinde Litex-ul.
Stau si ma gandesc la patronul afacerii. Stie oare ce fac angajati lui, modul de tratare al clientilor. Din cauza unui angajat incompetent sau de rea credinta se poate duce de rapa o afacere. Eu sunt adeptul incheierii unei afaceri printro strangere de mana si sunt foarte dezamagit cand vad ca unii isi inchipuie ca o tzeapa de 150 euro face cat un obraz de gentlemen. In locul domnului Zanfir (un tinerel de cca 25-28 de ani f. smecher) as fi dat toate accesoriile de la mine din buzunar ca oricum nu ramaneam in paguba, comisioanele de vanzare fiind destul de importante. Si, la urma-urmei nu stii de unde sare iepurele.
Cam astea sunt pataniile legate de livrare. Mi-au lasat un gust amar, nu pt ca nu am primit ceea ce mi s-a promis, ci din cauza abordarii neprofesioniste a situatie neplacute in care ne aflam amandoi.

Cam astea au fost de zis. Promit ca voi deschide un topic bogat la "Jurnal de bord" dar astept sa am ce povesti. Deabia am facut 500 km cu masina.
Cu stima

Avatar utilizator
tazmaniaccg
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 17, 2008 8:41 am

Mesaj de tazmaniaccg » Sâm Mar 22, 2008 7:42 am

Nesimtire tipic romaneasca.

Ti-as putea recomanda insa dealerul din GL de unde mi-am luat eu Lancerul. Am avut tot o intelegere verbala in privinta discountului (cateva optionale), dar nu a fost nici o problema la livrare (covorasele nu au le-au avut la livrare dar m-au sunat in circa 2 saptamani sa vin dupa ele, si oricum mi-au dat provizoriu niste covorase de Colt parca pana au venit originalele).

Bine, acum ramane de vazut ce fel se descurca si Service-ul lor, ca la cate am citit pe aici .............

Avatar utilizator
damutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 06, 2007 4:22 pm

Mesaj de damutz » Sâm Mar 22, 2008 10:14 am

Referitor la covorase, sa stii ca mai e cineva patit pe aici. Si-a cumparat covorase originale si primise din alea de Metro si abia dupa un mare scandal i-au adus cele originale.Observ, din pacate, ca atitudinea se degradeaza pe zi ce trece la Mitsubishi. Oricum, stai linistit ca ai asteptat putin, eu am stat dupa un C1 de la Focsani 2 luni peste termenul propus de livrare.

Avatar utilizator
spartan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 29, 2007 7:34 pm

Mesaj de spartan » Mar Apr 15, 2008 8:34 am

Bravo DRdragos! Bine ca ti-ai spus parerea. La nesimtirea romaneasca prezenta la dealer-ii romani, singurul lucru pe care putem sa il facem este sa ii dam de gol. Cine este destept si informat nu va cumpara niciodata un produs fara sa caute si parerile altora (d-aia s-au inventat forumurile!) Si eu am patit-o cu Litex-ul, am fost la Service-ul lor si nu au fost in stare sa identifice o problema minora la turbo... (amanunte la service story), m-au trimis sa cumpar alta pt. o tabla de 5 cm. defecta. E singura modalitate de a protesta in fata marlaniei: CEI CARE CITITI: STITI LA CE SA VA ASTEPTATI!Decizia e a voastra daca vreti sa mai faceti afaceri cu ei!
Spuneti-va ofurile! e singura noastra sansa de a scapa de nesimtire: ori dau faliment, ori invata sa se poarte!

P.S. '' Prietenul" tau Valentin e membru al acestui forum. Poate se face si patronul lui membru, asa va afla ca a pierdut ocazia potentiala de a vinde 5 camionete :!:

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Apr 15, 2008 9:35 am

Bravo spartan, daca ar fi mai multi sa faca la fel ca tine, atunci chiar i-ar durea. Din pacate prostia unor patroni si angajati este foarte mare, adica in loc sa se gandeasca la profit si la cum sa il faca, pe ei ii doare in cot. Treptat romanul o sa invete ca atunci cand isi ia o masina nu conteaza numai cum e masina aceea, daca e fiabila, dar si cum sunt serviciile post cumparare, adica revizii si reparatii. Atunci o sa vedem cum va fi, cand nu se vor mai cumpara anumite marci pentru ca au service-urile varza, sigur va veni si ziua aceea. Eu recunosc, urmatoarea masina sigur nu va mai fi Mitsubishi pentru ca service-urile sunt jalnice, iti cer bani pentru orice dar ei nu sunt in stare sa rezolve problemele pe care le au oamenii la masini. Chiar ma gandesc sa imi iau o masina second, numai sa stiu ca ma duc la mecanicul meu si imi face masina cum trebuie, si nici nu trebuie sa stau cu ochii pe el. Cand auzi textul ca pierzi garantia daca umbla altcineva la masina ma ia greata, adica ei nu sunt in stare sa rezolve anumite probleme dar nici sa te duci in alta parte nu poti, cu alte cuvinte atunci cand iti iei o masina noua cu garantie, esti obligat sa lasi toti incompetentii sa iti umble la masina.

Avatar utilizator
Mishulika79
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 9:29 am

Mesaj de Mishulika79 » Lun Mai 19, 2008 10:22 pm

DRdragos,
sa stii ca si eu am nimerit pe la Litex, drumul national Ploiesti-Buzau, km 11.5.
Sunt niste imbecili, eu unul m-am convins.
Am un Mitsubishi Colt 1,3 SAM Safety pe benzina in 5 usi. Pe la Nistoresti (dupa 420 km efectuati, caci o luasem cu 5 zile inainte de la Otopeni), ASR-ul a facut sanu mai pot merge. Masina tremura, era ingrozitor.
Oricum, la ei dupa ce m-au dat jos de pe platforma, nu au gasit nimik la tester si au zis ca masina e OK, si asa si era. Acum cand o scot din spalatorie, face figuri si cei din bd. Expozitiei din Bucuresti sunt la fel de capabili in a diagnostica problema. Masina cica n-are nimik la senzor sau calculator, dar... se pare ca dupa inca 282 km s-a prajit ambreiajul. Dar, la doar 702 km de la preluare... masina mea are rulmentul si ambreiajul si placa de frecare zob. Oricum, e prima mea masina si o conduc cu mare grija. Am mai condus la greu, dar pe cea a lui taica-meu... celebra Dacie. P-aia am si kituit-o... asa ca nu-s strain, plus ca am carnet din 2000.
Ei, acum nu mai aleg Mitsubishi nici sa mi-o dai gratis.
In rest, recunosc: sunt foarte slabi la servicii cei din Service-urile Autorizate... de saracii japonezi. Sau olandezi caci am inteles ca Colturile sunt total asamblate in Olanda.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori