Delay acceleratie Colt/CZ3
QUOTE (sobolanu')Bine macar ca e "100% Japan "
Eu vad ca tu te cam bagi in seama.
Uite dovada mai sus...dar eu nu ma oftic ca altii.
Aici chiar se discuta serios si hop, sobo'.
Dar e normal, daca e sa o luam asa, toti ne bagam in seama unii cu altii pe forum.
Si daca e vorba de mistouri...nici tu nu esti mai breaz. )
Diferenta e ca unii le accepta, altii sunt mai sensibili si nu le agreeaza, dar asta-i viata...ne adaptam.
Care esti psiholog pe aici ?
E nevoie sa ridicam moralul unor membri forumisti...
Fi-ti mai veseli baieti, e vorba doar de niste masini.
Eu vad ca tu te cam bagi in seama.
Uite dovada mai sus...dar eu nu ma oftic ca altii.
Aici chiar se discuta serios si hop, sobo'.
Dar e normal, daca e sa o luam asa, toti ne bagam in seama unii cu altii pe forum.
Si daca e vorba de mistouri...nici tu nu esti mai breaz. )
Diferenta e ca unii le accepta, altii sunt mai sensibili si nu le agreeaza, dar asta-i viata...ne adaptam.
Care esti psiholog pe aici ?
E nevoie sa ridicam moralul unor membri forumisti...
Fi-ti mai veseli baieti, e vorba doar de niste masini.
Eu tot raman la parerea ca putoarea e ECU. Traductorul isi face datoria si da semnalul mai departe, dar nu cumva ca ECU sa mai masoare si altceva si sa dea delayul asta. Modificand admisia, ai dat peste cap ceva si a inceput sa mearga mai bine dar stii cum se zice: calciul e bun dar prea mult te baga in spital. Primul lucru care ar trebui aflat e daca se foloseste acelasi traductor si la Lancer. Daca nu, am rezolvat problema, daca nu, trebuie bagat ECU pe steroizi.
Parerea mea este ca acest DELAY este dat de fabricant mai mult pt confort.Am ajuns la concluzia asta facand mai multe teste pe coltul meu cz3 1.1.
1. Stati pe loc si accelerati motorul,nu neaparat exagerat de tare.Incercati prin asta sa observati modul de raspuns al motorului la 0km/h
2. Plecati de pe loc si in conditii de siguranta scoateti masina pe liber.Ruland cu o anumita viteza pe liber si accelerand motorul o sa observati ca delay-ul la pedala se mareste(parca ar fi diesel)
Am testat masina si cu filtru standard,si cu tubul scos de la cutia de filtru si cu tubul scos direct de la motor.
Delay-ul e acelasi.
MOTIVUL?Poate confortul,sa nu ne zdrancine cand re-acceleram dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie in timpul mersului(de aia se si mareste delay-ul in mers fata de 0km/h).
Si mai sunt cateva lucruri care le-am observat la acceleratie.Dar nu sunt sigur de ele.
Mai testez.
1. Stati pe loc si accelerati motorul,nu neaparat exagerat de tare.Incercati prin asta sa observati modul de raspuns al motorului la 0km/h
2. Plecati de pe loc si in conditii de siguranta scoateti masina pe liber.Ruland cu o anumita viteza pe liber si accelerand motorul o sa observati ca delay-ul la pedala se mareste(parca ar fi diesel)
Am testat masina si cu filtru standard,si cu tubul scos de la cutia de filtru si cu tubul scos direct de la motor.
Delay-ul e acelasi.
MOTIVUL?Poate confortul,sa nu ne zdrancine cand re-acceleram dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie in timpul mersului(de aia se si mareste delay-ul in mers fata de 0km/h).
Si mai sunt cateva lucruri care le-am observat la acceleratie.Dar nu sunt sigur de ele.
Mai testez.
Daca ai manualul masinii,ala in pdf,citeste ceea ce scrie acolo visavis de acceleratie.Oricum,pe mine nu ma deranjeaza delay-ul,m-am obisnuit cu el,chiar si in cazul unor manevre rapide.Intr-adevar,la plecarea de pe loc e un pic mai dificil,mai ales cand vrei sa pleci mai rapid de pe loc.Iar performantele sunt mai bune cu astfel de acceleratie,pt ca daca tu apesi la maxim pe acc la turatie joasa,motorul are viata,nu se ineaca,ii da benzina atat cat ii trebuie.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori