Dealerul Nu Monteaza Nimic Aftermarket

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
piesenoi111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 22, 2012 10:00 pm

Mesaj de piesenoi111 » Vin Noi 02, 2012 1:01 pm

Scuze daca mai exista un asemenea topic.....Rog un moderator sa il mute daca e gresit.
Pe scurt: am intrebat prin mail dealerul care mi-a livrat acum trei zile masina daca pot veni cu alarma mea sa o montez la ei pentru conservarea garantiei(cea din oferta lor e aproape 400 de euroi).
Raspunsul oficial: NU montam nimic aftermarket.
Ce ziceti?E legal?
Si ....legat de prezenta proprietarului in service.....Exista vreo lege care sa il oblige sa iti accepte prezenta in service in timpul reparatiilor sau e in functie de bunul lor plac?

acum realizez ca am postat in sectiunea gresita....Scuzeeeee.Invat din mers......Va rog mutati discutia unde ii este locul.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Vin Noi 02, 2012 1:48 pm

din cate stiu eu ..daca montezi ceva pe masina la un service autorizat(nu neaparat la ei) nu pierzi garantia:D...sper sa nu ma insel

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Noi 02, 2012 1:54 pm

Poti monta alarma in orice service autorizat fara sa pierzi garantia. Prezenta ta in service ar insemna sa ai Protectia Muncii facuta, ca sa stii ce pericole te pasc intr-o hala cu scule si tot felul de lichide periculoase. Eu am vorbit frumos (in cele 2 dati cand am mers la reprezentanta) si desi mi-au zis nu se poate, am multumit si m-am dus usurel oricum, si am stat pe langa iei, i-am sacait cu intrebari si tot felul. Dar aici ei au dreptate, asa ca trebuie sa fii diplomat si sa iti vezi interesul.

Majoritatea service-urilor care se respecta au camere la fiecare statie de lucru si poti sta frumos la caldura/racoare, bea o cafea si urmari tot ce se face la masina ta. Daca cel la care mergi tu nu are asta, reorienteaza-te.

Din pacate cand cumparam o masina nu ne uitam decat la ea, nu si la reprezentanta, si foarte putin ne intereseaza costurile de intretinere, si intreg procesul post-vanzare. E pacat, dai bani multi pe o masina, trebuie sa ai in vedere si anii de vizite la reprezentanta, si daca la ei nu e frumos, mai bine mai astepti o luna si iei masina de la un alt dealer mai civilizat si mai orientat catre satisfactia clientului nu bonusuri pt volum de vanzari.

Avatar utilizator
cojack
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 22, 2010 12:01 am

Mesaj de cojack » Vin Noi 02, 2012 5:23 pm

deci stiam eu bine ceva:D...acuma depinde de reprezentanta;)...unii fac pe smecherii si te iau de sus.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Noi 05, 2012 9:34 am

salut,
exista doua motive pentru care pot refuza (de fapt trei, dar unul din ele tine de profesionalism mai degraba).
- ei nu pot garanta ca piesa aftermarket este compatibila cu masina. in exemplul tau poate alarma nu e compatibila cu sistemul CAN-bus, astfel nu iti pot sustine garantia masinii
- a doua e comert, evident ca ii intereseaza sa vanda ce au ei la vanzare.
- a treia, cea legata de profesionalism, e din cauza ca electricianul s-a specializat pe un anumit tip de alarme si daca vi cu altcceva, tre sa citeasca, sa vada cum se monteaza, etc.
poti sa te duci sa o montezi in alta parte, dar adio garantie la sistemul electric si da, pot face treaba asta legal. in cel mai rau caz poti sa le soliciti mai fortat sa instaleze alarma ta si iti asumi garantia ei, ei sa garanteze doar ca o leaga corect la sistemul electric al masinii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori