Service M-car Sau Mit Motors

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
iceblitz80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm

Mesaj de iceblitz80 » Mie Mai 23, 2012 10:22 am

Salut,
M-ar interesa cateva pareri legate de cele doua service-uri Mitsubishi referitoare la:
1. revizii - mecanici, profesionalism, costuri, promptitudine
2. reparatii in general

Eu am achizitionat masina de la MIT MOTORS pentru ca mi-au facut o reducere de vreo 500 euro fata de oferta celor de la M-CAR si pentru ca mi-au promis-o si pe culoarea pe care am dorit-o (neagra). La M-CAR pentru varianta pe negru mai plateam inca 350 euro si astfel diferenta intre oferta de la M-CAR si MIT MOTORS ajungea la 850 euro. Si inca un avantaj pe care l-am avut de la MIT MOTORS a fost acela ca masina este an 2012 si fara AS&G (varianta Invite), iar cei de la M-CAR mi-o livrau asa cum am scris si mai sus, doar pe culoarea gri, cu AS&G si an 2011 (AS&G-ul mi se pare inutil in Bucuresti si ma enerva si faptul ca la fiecare pornire trebuia sa-l dezactivez). Masina provine din Japonia (cel putin asa scrie pe documente si a fost adusa cu avionul, via Otopeni).

Am tot citit pe forum nemultumirile posesorilor de Mitsubishi vis a vis de service-ul M-CAR, insa n-am prea gasit informatii referitoare la service-ul MIT MOTORS. As aprecia cateva pareri pro si/sau contra pentru cele 2 service-uri.
Multumesc!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mie Mai 23, 2012 11:39 am

Eu am schimbat bara spate la Mcar metalurgiei si am fost foarte multumit, insa sa vad si in timp cum se comporta vopseaua. Urmeaza sa mai merg la ei pt a inlocuit o pompa la pedala de ambreiaj pt ca scartie si sacadeaza usor. Sper sa fiu la fel de multumit si pt aceasta operatiune.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Mie Mai 23, 2012 3:00 pm

Salut.

La diesel 2.0 la M CAR EXPOZITIEI am vopsit bara spate la masina .

La Mit MOTORS Baneasa am facut cele 4 revizii si au fost ok, plus ca tot aici am schimbat cap de bara stanga-dreapta si discuri fata originale MITSU.

Sfatul meu, pt lucruri gen schimbat o piesa sau revizie sau chestii marunte MIT MOTORS BANEASA.

Lucruri mai serioase, vopsitorie ,schimbat ceva la motor, defectiuni, aprins bec la bord, du te la M CAR EXPOZITIEI.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Mie Mai 23, 2012 8:36 pm

Eu am facut o revizie la MIT Motors si au fost ok.
Mai multe nu stiu!

Avatar utilizator
m_mosu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 06, 2010 3:11 pm

Mesaj de m_mosu » Joi Mai 24, 2012 10:27 am

prima revizie la otopeni(fostul metro) restul de 2 revizii,schimbat bara spate,vopsit aripa stanga spate pe metalurgiei. la otopeni nu m-a dat nimic pe spate,era iarna,frig in showroom,revizia a durat 4 ore,n-am avut voie sa stau langa masina. pe metalurgiei stai langa masina daca te imprietenesti un pic cu baietii,sunt super ok,f de treaba,eu unul n-am ce sa le reprosez. de fapt,daca s-ar schimba as pleca si eu de la ei.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Mai 24, 2012 11:40 am

QUOTE (iceblitz80 @ May 23 2012, 10:22 AM) Eu am achizitionat masina de la MIT MOTORS pentru ca mi-au facut o reducere de vreo 500 euro fata de oferta celor de la M-CAR si pentru ca mi-au promis-o si pe culoarea pe care am dorit-o (neagra). La M-CAR pentru varianta pe negru mai plateam inca 350 euro si astfel diferenta intre oferta de la M-CAR si MIT MOTORS ajungea la 850 euro. Si inca un avantaj pe care l-am avut de la MIT MOTORS a fost acela ca masina este an 2012 si fara AS&G (varianta Invite), iar cei de la M-CAR mi-o livrau asa cum am scris si mai sus, doar pe culoarea gri, cu AS&G si an 2011 (AS&G-ul mi se pare inutil in Bucuresti si ma enerva si faptul ca la fiecare pornire trebuia sa-l dezactivez). Masina provine din Japonia (cel putin asa scrie pe documente si a fost adusa cu avionul, via Otopeni).
Reducerea ti-au facut-o tocmai pentru ca masina nu are as&g, care costa ceva euroi.
mcar a importat un lot de masini, iar cand au ajuns in tara si-au dat seama ca nu au montata optiunea as&g din fabrica .
cand am luat eu asx la sfarsitul lunii aprilie, am semnat contractul pentru un asx cu o serie de sasiu, iar a doua zi m-au sunat sa-mi spuna ca masina nu are as&g din fabrica, si am semnat alt contract pe alta serie de sasiu.
oricum as&g tocmai in bucuresti isi dovedeste utilitatea, eu nu-l dezactivez niciodata, pentru ca el oricum nu intra in actiune tot timpul ci in functie de mai multi parametrii.
cat priveste mit motors, am facut si eu o revizie la ei, am mers cu uleiul meu, poti sa vezi masina din showroom printr-un geam, sunt ok.

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Joi Mai 24, 2012 1:06 pm

oricum as&g tocmai in bucuresti isi dovedeste utilitatea, eu nu-l dezactivez niciodata, pentru ca el oricum nu intra in actiune tot timpul ci in functie de mai multi parametrii.




Salut

Eu astept sa soseasca 1.8 DID 117 CP cu AS&G. Urban 5.5 litri . Aceasta optiune este una utila sau este doar o fita? Cum merge in Bucuresti?

Avatar utilizator
iceblitz80
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 19, 2012 7:19 pm

Mesaj de iceblitz80 » Joi Mai 24, 2012 4:53 pm

AS&G-ul sunt curios daca in timp genereaza ceva probleme...
MIT MOTORS mi s-a parut un pic mai profi pana acum decat M-CAR, cel putin in ceea ce priveste atentia fata de client (m-au sunat si dupa ce am cumparat-o sa ma intrebe daca sunt multumit de masina, mi-au raspuns foarte repede la cateva mail-uri pe care le-am trimis, etc.). Cred ca o sa merg pe mana lor la prima revizie.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Joi Mai 24, 2012 9:49 pm

eu nu am dezactivat niciodata as&g, pentru ca nu ma incurca la condus, si il consider util nu fita.
oricum ca sa plec de pe loc trebuia sa calc ambreiajul si sa bag viteza I, iar motorul porneste imediat cum atingi ambreiajul, deci nu faci nici o operatiune in plus.
probabil ca influenteaza si consumul in bine, pentru ca practic in momentul in care masina sta pe loc, motorul cam merge degeaba.
cand motorul este oprit toate sistemele functioneaza, iar daca masina "simte" ca numai are curent porneste motorul.
oricum o sa vezi in manual ca as&g intra in functiune daca sunt indeplinite cumulativ mai multe conditii: temperatura exterioara, timpul de la ultima pornire, daca dezaburirea este sau nu pornita, etc.
la benzina motorul fiind silentios aproape ca nu iti dai seama cand porneste, la diesel nu stiu ca nu am condus decat la un test drive prin septembrie anul trecut.
singurele probleme care ar putea sa apara banuiesc ca ar putea sa apara la electromotor si la baterie(pe baterie scrie ca e speciala pentru as&g), dar banuiesc ca acest sistem a fost testat inainte de a aparea pe piata.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Aug 05, 2012 7:13 pm

Ca sa nu mia deschid un topic nou, intreb aici desi poate e putin offtopic:

Stie cineva cat timp ofera garantie serviceul tiriac auto pentru lucrari la caroserie?

A inceput sa imi sara lacul de pe bara spate desi deocamdata zona e mica si nu prea ma deranjeaza pe viitor sigur o sa se extinda de la da jetul spalatoriilor auto.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori