Scris: Vin Apr 27, 2012 11:05 am
In anul 2005 luna 10 , s-a fabricat masina mea , intrant in posesia ei in februarie 2006 . Totul a fost perfect pana la primul schimb de ambreiaj , facut binenteles la reprezentanta . dupa aproximativ 10 mii km am inceput sa aud un fel de huruit ..... mai exact un sunet de autobuz daca va mai amintiti cum suna autobuzul pe vremea cand eram mici . La sfatul celor de la reprezentanta am schimbat rulmenti ...multi , aproape toti ..... binenteles ca sunetul era din ce in ce mai proeminent si mai mare ....... apoi au venit cu ideea geniala ca trebuie sa fie un rulment din cutia de viteze.
In fine, dupa o gramada de bani aruncati pe geam la sfaturile primite de la reprezentanta , o gramada de piese schimbate .... inevitabilul s-a intamplat .
Cutia de transfer din fata a murit .......
una noua are un pret exorbitant de 3 400 euro . Binenteles ca repreentanta a zis ca precis acolo era rulmentul cu problema si din cauza "exploatarii necorespunzatoare " s-a stricat. Cu alte cuvinte eu sunt un sofer prost si nu siu sa conduc masina , ei nu au nici o vina .
Dupa cateva luni de cercetari , telefoane in asia, SUA , Germania si UK , am strans ceva informatii despre aceasta masina .
Mai mult am facut si niste vizite la diferite ateliere din europa ( germania, ungaria , uk ) , ateliere in care se prepara evo-uri , se reconditioneaza cutii de transfer . Ceea ce am aflat este ca pinioanele din cutiile de transfer sunt fabricate in aceasi fabrica si din acelasi aliaj , la toate masinile mitsubishi , deci ele rezista la forte egal de mari . In 90% din cazuri cutiile de transfer "mor" la mica distanta dupa schimbul de ambreiaj sau de uleiuri din diferentiale .
Ceea ce pot sa spun sincer este ca cei de la reprezentanta sunt niste incompetenti si niste neglijenti din cauza ca NU le pasa de clienti si de masinile lor , pentru ca orice s-ar intampla este din vina "exploatarii necorespunzatoare"
Mie mi-a placut la nebunie mitsubishi , insa din cauza service-ului ma vad nevoit sa imi cumpar tot masina secondhand care sa ii fac service-ul eu , sau sa renunt la aceasta marca.
Noroc !
In fine, dupa o gramada de bani aruncati pe geam la sfaturile primite de la reprezentanta , o gramada de piese schimbate .... inevitabilul s-a intamplat .
Cutia de transfer din fata a murit .......
una noua are un pret exorbitant de 3 400 euro . Binenteles ca repreentanta a zis ca precis acolo era rulmentul cu problema si din cauza "exploatarii necorespunzatoare " s-a stricat. Cu alte cuvinte eu sunt un sofer prost si nu siu sa conduc masina , ei nu au nici o vina .
Dupa cateva luni de cercetari , telefoane in asia, SUA , Germania si UK , am strans ceva informatii despre aceasta masina .
Mai mult am facut si niste vizite la diferite ateliere din europa ( germania, ungaria , uk ) , ateliere in care se prepara evo-uri , se reconditioneaza cutii de transfer . Ceea ce am aflat este ca pinioanele din cutiile de transfer sunt fabricate in aceasi fabrica si din acelasi aliaj , la toate masinile mitsubishi , deci ele rezista la forte egal de mari . In 90% din cazuri cutiile de transfer "mor" la mica distanta dupa schimbul de ambreiaj sau de uleiuri din diferentiale .
Ceea ce pot sa spun sincer este ca cei de la reprezentanta sunt niste incompetenti si niste neglijenti din cauza ca NU le pasa de clienti si de masinile lor , pentru ca orice s-ar intampla este din vina "exploatarii necorespunzatoare"
Mie mi-a placut la nebunie mitsubishi , insa din cauza service-ului ma vad nevoit sa imi cumpar tot masina secondhand care sa ii fac service-ul eu , sau sa renunt la aceasta marca.
Noroc !