Mitsubishi Outlander Turbo 2.0l Cutie De Transfer Moarta

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
eth0tty1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 28, 2007 10:40 am

Mesaj de eth0tty1 » Dum Mai 20, 2012 10:47 pm

razvanl : eu nu cred ca sutn cel mai bun exemplu de urmat , eu FOLOSESC masina . Pentru mine masina este un OBIECT de care sa ma folosesc si sa-mi aduca satisfactii , nu un bibelou pe care sa-l sterg de praf toata ziua .
Likul va venii cat de repede pot sa centralizez toate gandurile care-mi umbla prin cap. Acest mdel este unul FOARTE REUSIT , dovada ca eu CRED ceea ce scriu acum, este ca mi-am mai cumparat inca o masina exact la fel !

Avatar utilizator
PROMitsu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 11:32 am

Mesaj de PROMitsu » Vin Iun 08, 2012 6:20 pm

QUOTE (eth0tty1 @ Apr 29 2012, 12:44 PM) ... ia cu tine o serie de sasiu de la un model 2.0L turbo si du-te la dealer si cere ulei pt cutia de transfer si o sa vezi ca iti da exact ce nu ar trebuii sa iti dea , din cauza ca mecanicii "stiu tot" si sunt " priceputi"

grrrrr

Si eu am acelasi model. In curand as vrea sa fac schimbul de ulei la diferentialele spate si poate si uleiul pentru cutia de transfer.
Cu ulei ar trebui sa pun (sau ce sa nu pun)?

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Lun Aug 13, 2012 5:02 pm

Conform specificatiilor din manual trebe ulei api gl5 sau superior sae90. Eu am luat castrol cu 25 ron/l. Trebuie sa scrie pe eticheta ca este pentru angrenaje hipoidale

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori