Vopsire Lancer Tiriac Auto Pitesti

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Pili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:15 pm

Mesaj de Pili » Dum Ian 08, 2012 3:31 pm

Din cauza vantului de vineri seara, mi-a cazut pe masina niste tencuiala din bloc!!! In urma acestui eveniment va trebui sa vopsesc capota, plafonul si portbagajul.
Masina va fi facuta pe casco. Intrebarea mea este daca a vopsit cineva masina la Mitsubishi Pitesti sau daca stie cineva ceva despre cat de bine se pricep. Receptia service e varza! Am fost pentru problema la pornire la Mitsubishi Lancer 1.6 si am plecat plin de nervi si cu problema nerezolvata, asa ca am dubii si in ceea ce priveste calitatea lucrarilor. Ma gandesc sa aleg service-ul Toyota Pitesti. Am avut o problema cu vechea masina si cei de acolo chiar au dat dovada de profesionalism! Nu am avut nimic de reprosat.
Exista riscul sa nu se nimereasca culoarea daca o vopsesc la Toyota?

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Ian 08, 2012 6:04 pm

Riscul sa nu nimereasca culoarea sau textura este la orice service, daca nu o sa fi multumit de reparatie sa nu iei masina pana nu iese asa cum trebuie.
Daca vopseaua nu e zgariata sau sarita iti recomand sa cauti o firma(service care poate sa iti indrepte tabla fara sa iti afecteze vopseaua. Am fost eu la niste baieti in galati si a iesit ca noua, aveam 2 infundaturi de la cei care deschid portierele pana lovesc masina parcata langa.

Oricum vopsitoria ca din fabrica nu o sa mia iasa in veci.

Pune niste poze cu indoiturile sa iti zic daca se pot repara fara vopsitorie.

Avatar utilizator
Pili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:15 pm

Mesaj de Pili » Dum Ian 08, 2012 6:19 pm

Nu am poze momentan, dar sigur nu se poate fara vopsit. Vopseaua e zgariata adanc, sarita. Tot ce mai pot sa fac e sa aleg un service bun. Ma gandesc ca riscul sa se vada vreo diferenta la vopsit e mai mic, tinand cont ca e alba. O sa le spun de cand las masina ca nu o ridic daca ceva nu e in regula. La ce ar trebui sa fiu atent? Mi-e teama sa nu observ prea tarziu ca nu s-a lucrat bine. Multumesc!
Masina are abia 2 luni si a fost singura afectata din parcare. Parca a fost la tinta! Sunt un mare ghinionist!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Dum Ian 08, 2012 6:35 pm

Avand in vedere ca e alba intradevar o sa se observe mai greu imperfectiunile vopselei. Inprimul rand verifici culoarea cel mai bine se vede la lumina puternica in aer liber cand bate soarele in ea, apoi verifici sa nu aiba efect de coaja de portocala si sa nu aiba impuritati mari in lac(de impuritatile mici nu ai cum sa scapi), verifici ca lacul sa nu aiba scursuri, te uti din diferite unghiuri la partile care au fsot indreptate sa vezi daca au iesit perfect drepte, verifici tapiseria daca a fsot bine fixata etc.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Lun Ian 09, 2012 9:59 pm

din experienta personala cu diferite masini de job, cele mai bune din Pitesti sunt HONDA caroserie si mecanica , TOYOTA mecanica , caroserie( nu cunosc),
pe caroserii bun este si Amat , pe mecanica ( nu stiu ) opel , peugeut nu am fost multumit

fiind pe casco mai depinde si unde te trimite asiguratorul.

la mitsu Pitesti, nu cunosc pe caroserie pe cine au , insa pe mecanica nu sunt de aruncat . ( daca vrei ma interesez)
mitsu meu a fost facut numai la ei ( revizii si placute - ca doar atat am avut nevoie) eu in prop de 75% sunt multumit -dureaza cam mult cei drept pana termina -. mai au ceva de lucrat , dar tot este o schimbare in bine de cand i-a luat grupul tiriac. la Pitesti poti sta tot timpul linga masina si asta conteaza enorm

legat de problema ta cu pornirea , nu stiu la cine ai picat cu masina ( ca si aici conteaza) vezi ca sunt 2 tipi buni care lucreaza pe elevatoarele din stanga -pe partea unde se repara Mercedes in general - cand intri cu masina in service . este un tip subtirel cu coada si cioc (parca ) si un tip mare si mai solid in jur demax 30 ani .
iti recomand sa incerci la ei si sa-i CERI lui Cristi ca vrei la ei .
sunt singurii pe care i-am vazut lucrand mai mereu la niste mertzane de cateva sute de mii de euro ale unor persoane cunoscute din oras ; si singurii pe care i-am vazut facand bucati motor+cutie mercedes clasa S , GL , AMG

ca sfat ....mare atentie la nr de km cu care intra masina si cu cati iese.....

pe alb nu o sa se vada nimic diferit , am avut si eu o zgaraietura de la o furtuna cu piatra , mica ,dar nu am rezistat pana nu am rezolvat-o. am fost la Honda ( asiguratorul mi-a dat de ales din mai multe firme). au fost ok . numai ca masina avea 0.5 km in plus la bord .macar au vazut si ei ce inseamna un mitsu

bafta si daca mai cunosti posesori de mitsu in Pitesti poate punem de o intalneala

Avatar utilizator
Pili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:15 pm

Mesaj de Pili » Lun Ian 09, 2012 10:42 pm

Multumesc pentru sfaturi!
Astazi am apucat sa fac si constatarea si programarea la service, asa ca dosarul a ramas la Mitsubishi. Sper sa fie bine. M-a asigurat ca nu se va vedea nicio urma pe nicaieri. In ceea ce priveste asiguratorul, cel de la constatari, care a facut pozele a fost super ok. Mi-am ales eu ce service am vrut, fara sa imi dea vreo lista.

Cand am fost cu problema cu pornirea, cel de la garantii era in concediu si am fost preluat de cel de la daune. La el ma refeream cand spuneam ca nu am fost deloc multumit. De asemenea, astazi am avut de a face tot cu el. Nici macar nu s-a deranjat sa se ridice de la birou sa vada masina, care era la 2 pasi de usa. Pentru pornirea dificila o sa revin la service doar dupa ce aflu o solutie sigura pe care a gasit-o cineva si a obtinut remedierea pe garantie. In continuare cel mai ok mi s-a parut tot reprezentantul din showroom, de la care am luat masina. El m-a indrumat de fiecare data, a iesit sa vada masina, s-a implicat, desi nu era deloc treaba lui sa ma ajute.

Pana la urma, ma gandesc ca se vopsesc si Mercedes-uri in acelasi loc, asa ca ar trebui totusi sa fie respectate niste standarde de calitate. Timpul lucrarii a fost estimat la o saptamana si ceva. Cred ca e ok, habar nu am. Cam la atat ma asteptam. Am de indreptat si vopsit cadru lateral dreapta, cadru lateral stanga, usa fata dreapta, capota, plafon si portbagaj. Aproape toata masina. Km nu am decat sa sper ca vor fi tot atati cu cat am lasat-o.

Cat despre posesori de Mitsubishi, am un cumnat si un prieten cu Lancer, dar ambii isi petrec majoritatea timpului in Bucuresti, asa ca e cam greu sa ii prind pe amandoi liberi.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Ian 10, 2012 10:15 am

Daca se va vedea diferenta la usa se va observa cel mai bine.
Ce inseamna cadru lateral, cumva marginile plafonului de deasupra usilor?

Avatar utilizator
Pili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:15 pm

Mesaj de Pili » Mar Ian 10, 2012 12:22 pm

Sper sa nu se observe.
Cadru lateral inseamna marginile plafonului de deasupra usilor cu tot cu aripa spate si pana in josul parbrizului, toata bucata aia.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mar Ian 10, 2012 1:20 pm

Eu spun ca iti faci probleme de pomana.
Instalatiile de vopsit si preparat culoarea sunt la standarde europene in orice service de dealer, cel putin si numai daca dai peste un cretin de vopsitor care sa aleaga alta nunanta de alb poate sa dea gres vopsirea, in res, albul tot alb este. Era mai greu la albastru sau rosu, chiar si negru, dar cred ca la alb nu sunt asa mari probleme (repet, decat sa nu iti iasa o nunata de crem). Alege pe cine vrei tu, in functie de referinte, dar ia in calcul ce iti ofera si asiguratorul. Exista posibilitatea ca daca iti alegi un service cu care nu are acord de plata, sa fii nevoit sa platesti tu reparatia, urmand ca ei sa iti deconteze devizul in termen de 30 zile.

Bafta!

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Ian 10, 2012 4:04 pm

vezi ca la unii asiguratori daca este necesara vopsirea a mai mult de 50% din suprafata masinii se vopseste toata masina. CITESTE CONTRACTUL CASCO!!!

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori