Vopsire Lancer Tiriac Auto Pitesti

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Mar Ian 10, 2012 4:18 pm

Da! Desi nu vreau sa divaghez de la subiect, vopsitoria nu e prima ta problema!
Ai grija cum rezolvi problemele de ordin juridic: ce poti face pe CASCO, unde, in ce suma te incadrezi la dauna, ce ti se despagubeste, problema ridicata mai sus (de care eu nu stiam), posibilitatea refuzarii lucrarii daca e de proasta calitate sau nu te multumeste...

Citeste contractul, sau mai bine mergi la asigurator si vorbeste cu un broker.

Bafta!

Avatar utilizator
Pili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:15 pm

Mesaj de Pili » Mar Ian 10, 2012 8:30 pm

Sper sa ma fi agitat degeaba si totul sa fie ok! In legatura cu casco, lucrurile au mers bine. Am intrebat cand am fost si de decontare si au zis ca rezolva ei ca au mai lucrat cu service-ul respectiv si e ok. Maine la 9:00 am programare la service.
Fiind varianta inform, manerele de la usi si carcasele oglinzilor sunt negre. Cred ca o sa cer si vopsirea lor, daca tot stau cu ea in service, in conditiile in care nu o sa coste prea mult.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Ian 10, 2012 9:47 pm

Vopsestele si pe alea, cu putin noroc nu o sa te coste nimic

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Ian 28, 2012 6:25 pm

ai terminat ? cum a iesit?

Avatar utilizator
Pili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:15 pm

Mesaj de Pili » Joi Mar 22, 2012 6:50 pm

A iesit bine! Nu se vede nicio urma, nicaieri. Cand am ridicat-o avea aproape toate geamurile gazate, inclusiv stopurile, dar au bagat-o inapoi, au sters-o cu un diluant, ceva, si s-a rezolvat. Pana aici, totul ok, doar ca aveam suporturile de nr schimbate! Avem unele de Hyundai! Cele initiale au fost cu Mitsubishi. I-am intrebat despre ce este vorba si mi s-a spus ca nu stie nimeni, ca probabil cei de la marketing au schimbat numerele:)) Parca faceau reclama la Hyundai pe Mitsubishi! Pana la urma mi-au pus unele cu Tiriac auto ca nu mai au deloc cu Mitsubishi. Am intrat la banuieli si m-am urcat in masina. Am verificat kilometrajul si nu mica mi-a fost mirarea sa vad ca aveam cu 27 de km mai mult decat atunci cand am lasat-o in service! 27! Am crezut ca innebunesc! Sa se fi plimbat toata ziua prin service si nu faceau km astia. Pentru mine e clar ca au fost schimbate numerele si a iesit de acolo masina. Cel caruia ii predasem masina era in concediu. Cand le-am spus despre ce e vba au plecat toti! Erau 5-6 mecanici langa masina si au disparut imediat cu treaba prin alta parte. A ramas doar cel care schimba suporturile de nr si nu stia cum sa termine mai repede. Cel care mi-a predat-o s-a facut ca nu stie despre ce este vorba si ca probabil a fost vopsita in alta parte, ca nu stie daca au obtinut inca avizul de mediu, ca nu s-au mutat de mult in acel sediu. Pai eu am dus masina la ei sa o vopseasca in alta parte?)
Imi cer scuze ca nu am postat mai de mult rezultatul, dar am fost prea nervos si am zis ca nu ma mai intereseaza nimic de masina asta si sa uit si sa nu ma mai consum. Initial am vrut sa ma duc la protectia consumatorului, dar am renuntat, gandindu-ma ca tot la ei ma voi duce sa fac reviziile. Am foaia de intrare in service cu nr exact de km si nu am ridicat masina pana nu mi-au dat alta la mana semnata si stampilata cu km cu care a iesit.

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Joi Mar 22, 2012 7:10 pm

Deaia nu e bien sa lasi masina in service nesupravegheata sau daca totusi esti nevoit(reparatie la caroserie) e bine sa faci zilnic sau chiar de mai multe ori pe zi vizite sa vezi in ce stadiu este masina si daca mai este in service. Nu ii ierta, fa plangere la protectia consumatorilor si poate chair in instanta sa le intre bine in cap celor din service zicala "clientul nostru,stapanul nostru". Pe astia din service ii doare undeva de masinile noastre, am vazut eu in multe serviceuri ce raliu fac cu ele prin incinta serviceulu icand clientul nu e prezent.

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Joi Mar 22, 2012 9:21 pm

Cum frate 27 de km...
Imi aduce aminte de o povestioara care am citit-o cu un BMW... ca a lasat-o in service cu nu stiu ce problema (care il costa 50 de mil. reparatia, iar la alt service autorizat 20) si dupa putin timp l-a depasit prin oras, el bun bazat ca masina e la reparatii. Continuarea nu-si are rostul dar ca idee...

Avatar utilizator
Pili
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:15 pm

Mesaj de Pili » Joi Mar 22, 2012 9:35 pm

Nici mie nu mi-a venit sa cred! ma asteptam la orice. sa nu iasa bine, sa imi strice ceva, dar la asta nu. probabil au pus numerele unei masini de la teste sa nu recunoasca cineva masina

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 22, 2012 9:49 pm

"Sa zici mersi" daca au schimbat numerele de inmatriculare cand au scos-o la plimbare, macar asa nu te trezesti cu vreo amenda.

Dar ce orori or fi facut cu masina ta... nici nu vreau sa ma gandesc. Mers la fetite, liniute, bas&ni in scaun sau alte prostii.

Daca eram acolo cred ca faceam infarct. Esti un mare domn daca nu ai pocnit pe nimeni.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Mar 23, 2012 6:38 pm

@Pili, din pacate cu oameni care gandesc ca tine, suntem unde suntem. Cum vine asta - M-am gandit ca tot la ei ma duc la revizii? Adica mai mult decat sa ai 27 km in plus la masina, ca sa faci scandal, ce voiai? Sa o faca praf? Sa miroasa a rahat in interior? Sincer, nu inteleg. Agita-te nene, da mail la Mitsubishi Europe, gasesti mail-ul pe site-ul European. Fa ceva daca te doare de aia 27 km. Pe asta se si bazeaza toate firmele din Romania, ca romanul e prost si nu face reclamatie de rusine sau frica. Daca ai tupeu, da mail la Mitsubishi Europe si scrie tot ce ti s-a intamplat. Evident in engleza.

http://www.mitsubishi-motors-europe.com ... dback.aspx

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori