Scris: Mie Dec 21, 2011 10:24 am
Salutare tuturor , sunt fericitul posesor al unui galant 2000d , masina are 200.000 de km, mergea brici ,tragea in toate treptele sunet frumos si continuu
- in vara iam schimbat kitul de distribuite , aici apare problema cind am desfacut capacul de la distributie am observat ceva lipsa, o curea , cureaua de la balansier la arbore , cum ziceam masina tragea de rupea , dupa ce am montat kitul nou plus acea curea lipsa , din ce motiv nusitu, pentru ca e dificil de montat sau demontat, masina merge mai greu parca are o retinere motoru (lag), iam facut si shimbul de ulei , iar situatia sa inrautait din nou cu ceva in plus.
-specialisti nu sunt pentru acest tip de motoare , in privinta acelei curele de la balansier, iar uleiul o sa bag Repsol Elite TDI , (cel care a aduso din Austria a zis ca asta era in motor)
O mina de ajutor , orice informatie care miar fi utila ar fi binevenita!
V-a multumesc o zi buna.
- in vara iam schimbat kitul de distribuite , aici apare problema cind am desfacut capacul de la distributie am observat ceva lipsa, o curea , cureaua de la balansier la arbore , cum ziceam masina tragea de rupea , dupa ce am montat kitul nou plus acea curea lipsa , din ce motiv nusitu, pentru ca e dificil de montat sau demontat, masina merge mai greu parca are o retinere motoru (lag), iam facut si shimbul de ulei , iar situatia sa inrautait din nou cu ceva in plus.
-specialisti nu sunt pentru acest tip de motoare , in privinta acelei curele de la balansier, iar uleiul o sa bag Repsol Elite TDI , (cel care a aduso din Austria a zis ca asta era in motor)
O mina de ajutor , orice informatie care miar fi utila ar fi binevenita!
V-a multumesc o zi buna.