Martor "chekc Engine" Aprins - Lancer 1.5 An 2008

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iul 13, 2011 10:35 pm

QUOTE (Alex44 @ Jul 13 2011, 09:48 PM) as pune Shell Shell, Valvoline si Texaco n-as pune nici in 1310! Cind ai atitea uleiuri bune pe piata tu bagi Shell? Ia Mobil, ia Castrol, ia Aral, ce naiba sa faci cu Shell-ul?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Iul 13, 2011 10:58 pm

Inainte de Shell am folosit mult pt 3 revizii Aral in smart, 1 Mobil in suzuki si 2 Reinhol. La ambele s-a simiti o imbunatatire, ce-i drept mai mare la suzuki. Nu stiu ce experienta ai avut tu cu shell, dar a mea a fost f placuta, asa ca la urmatoarele revizii tot asta voi pune.

Si shell-ul si aralul mi le iau din Germania. Shell-ul bagat in primavara era facut in octombrie sau decembrie 2010, iar ce am gasit in comert la noi era din 2008, si costa 85 ron pe litru. In conditiile astea nici eu n-as baga, dar luat la un pret bun, de afara, calitate controlata, mi s-a parut mult si peste mobil

Avatar utilizator
Mau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Dec 21, 2007 4:56 pm

Mesaj de Mau » Mie Iul 13, 2011 11:03 pm

@Alex44: O sa le cer senzorul defect maine sau poimaine cand iau masina de la ei. Nu fac schimburile de ulei mai repede de 20.000 de km pentru ca 80% din drumuri la mine sunt in afara orasului, in oras merg doar la cumparaturi, vizite la prieteni, un restaurant o terasa sau la vreo intalnire de serviciu; din punctul meu de vedere uzura masinii mele ar trebui sa fie sensibil mai mica decat a unui alt autovehicul identic cu acelasi numar de kilometri care circula preponderent in oras. In plus, in ultimii 2 ani (aproximativ 40 de mii de kilometri) stilul meu de condus s-a schimbat, dintr-unul oarecum agresiv intr-unul temperat, fara accelerari si franari bruste etc.

@Marty: Am zis si eu ca la urmatoarea revizie sa trec, sau mai bine zis sa revin la Mobil, asta daca la mitsubishi continua cu texaco.

Avatar utilizator
gabriel_dohotaru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 06, 2012 3:11 pm

Mesaj de gabriel_dohotaru » Joi Iul 11, 2013 12:18 pm

QUOTE (Mau @ Jul 13 2011, 11:03 PM) @Alex44: O sa le cer senzorul defect maine sau poimaine cand iau masina de la ei. Nu fac schimburile de ulei mai repede de 20.000 de km pentru ca 80% din drumuri la mine sunt in afara orasului, in oras merg doar la cumparaturi, vizite la prieteni, un restaurant o terasa sau la vreo intalnire de serviciu; din punctul meu de vedere uzura masinii mele ar trebui sa fie sensibil mai mica decat a unui alt autovehicul identic cu acelasi numar de kilometri care circula preponderent in oras. In plus, in ultimii 2 ani (aproximativ 40 de mii de kilometri) stilul meu de condus s-a schimbat, dintr-unul oarecum agresiv intr-unul temperat, fara accelerari si franari bruste etc.

@Marty: Am zis si eu ca la urmatoarea revizie sa trec, sau mai bine zis sa revin la Mobil, asta daca la mitsubishi continua cu texaco.
Salut,

De o saptamana am si eu acelasi diagnostic cu senzor MAP care ar trebui inlocuit.
La mine masina merge in suturi si nu mai are vlaga, plus ca mai are un vibrat stanga dreapta intre 100 si 100km la ora si nu am aflat inca de la ce este, asta dupa nenumarate echilibrari, schimbat cauciucuri si mutat jenti de pe o parte pe alta sau de pe fata pe spate.
Poti sa-mi spui te rog frumos daca simptomele au disparut dupa ce l-au schimbat si care au fost consturile implicate pentru inlocuire ?
Astept cu nerabdare raspunsul tau.

Numai bine!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Iul 11, 2013 12:40 pm

Daca e senzorul MAP, costurile de inlocuire ar trebui sa fie de 2-3roni sau o cafea, e perfect accesibil, si e prins intr-un singur surub, timp estimativ de inlocuire 18-20 de secunde

Prima data incearca sa cureti senzorul, cu un spray de frane sau carburatoare sau fas-fas cu alcool izopropilic, sa nu dai cu WD-40 sau altceva.

Problema cu vibratia n-am inteles-o prea bine, incearca sa mai explici o data care-i problema si cum se manifesta.

Avatar utilizator
n3utryn0
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 26, 2008 6:22 pm

Mesaj de n3utryn0 » Mar Aug 05, 2014 10:07 pm

Buna seara !
Am si eu aceeas problema martorul de motor aprins!! Ce e de facut si unde e pozitionat senzorul Map sa il verific sau daca alex ma poate ajuta in dau o cafea ciuco bere ce vrea el

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Aug 05, 2014 10:42 pm

pune tester-ul pe masina si vezi intai care este problema, nu neaparat este senzorul MAP.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori