sunt nou pe acest forum si nu am masina mitsu dar am un volvo s40 1.8 i 125 gdi
il am de vreo 2 ani si am cam inceput sa am probleme cu motorul
acesta trage cand are el chef relantiul oscileaza putin si de cand am schimbat bujiile a mers ceva vreme super bn si dintr-o data parca nu mai vrea sa traga
simptomele sunt astea la rece porneste cam la a 2-a cheie si pana se incalzeste putin merge bn apoi parca se ineaca si nu mai trage si merge intrerupt
asta cand am alimentat o data si cand am plecat parca a murit motorul ,se tureaza dar nu se duce parca merge in 3 pistoane
am fost cu ea la volvo si mi s-a spus ca are probleme cu alimentarea ca atunci cand se accelereaza presiunea de combustibil scade .nu au vrut sa imi spina exact ce are si ca toata treabba m=ar costA 1500 euro
asa ca am inceput sa caut rezolvari pe net astept sugestii de la voi ,am citit unele messaje pe forum cum ca ar fi pompa de inalta presiune si regulatorul de aer insaa nu stiu cuym sa ajung la ele ca nu as vrea sa ma duc la un service cu ea caci costa foarte scump
cine a mai avut asemenea probleme rog sa posteze pe post un raspuns ms
Probleme Motor 1,8 Gdi
volvo s40 / v40 si mitsu carisma sunt produse de nedcar si si-au impartit componentele ..
GDI-ul e un motor bun dar mai sensibil .. pierdere de putere se datoreaza in majoritatea cazurilor depunerilor pe canalele de admisie deoarece la amestecul de combustibil / aer se foloseste o parte din gazele esapate .. solutia e curatarea acestora si inchiderea ventilului EGR .. uita-te si la clapeta de acceleratie si vezi cum arata ..
daca arata ca aici sau mai rau e nevoie de o curatare .. poate sa ajute .. dar indicat e sa cureti si tractul de admisie ..
am uitat sa spun ca GDI-ul nu inghite orice bujie .. vazi sa ai cele recomandate ptr aceste motoare
si asa poate sa arate canalele de admisie la GDI de acea pierderea de putere
GDI-ul e un motor bun dar mai sensibil .. pierdere de putere se datoreaza in majoritatea cazurilor depunerilor pe canalele de admisie deoarece la amestecul de combustibil / aer se foloseste o parte din gazele esapate .. solutia e curatarea acestora si inchiderea ventilului EGR .. uita-te si la clapeta de acceleratie si vezi cum arata ..
daca arata ca aici sau mai rau e nevoie de o curatare .. poate sa ajute .. dar indicat e sa cureti si tractul de admisie ..
am uitat sa spun ca GDI-ul nu inghite orice bujie .. vazi sa ai cele recomandate ptr aceste motoare
si asa poate sa arate canalele de admisie la GDI de acea pierderea de putere
- ionutcomanescu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Ian 06, 2011 8:52 pm
merci pentru raspuns insa am facut mai demult aceste curatiri la clapeta de acceleratie si a fost murdara nu pot sa zic ca nu dar nu ca in poze
iar acum as vrea sa desfac poma de inalta presiune de pe motor da nu prea stiu care e aia si cum arata
mi-a scris un baiat lebediuc parca si mi-a povestit el ceva ca ar avea niste discuri in ea si ca alea s-ar fi blocat din cauza benzinei proaste
si as vrea sa o desfac sa o curat insa nu prea stiu pe unde e
si bujii i-am pus originale cu electrod de platina si merge mai prost decat cu astea pe care le am acum bosch cu 3 craci pe electrod
ms sper sa imi spui ceva
iar acum as vrea sa desfac poma de inalta presiune de pe motor da nu prea stiu care e aia si cum arata
mi-a scris un baiat lebediuc parca si mi-a povestit el ceva ca ar avea niste discuri in ea si ca alea s-ar fi blocat din cauza benzinei proaste
si as vrea sa o desfac sa o curat insa nu prea stiu pe unde e
si bujii i-am pus originale cu electrod de platina si merge mai prost decat cu astea pe care le am acum bosch cu 3 craci pe electrod
ms sper sa imi spui ceva
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator