Pornire Motor Din Telecomanda

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Sâm Dec 18, 2010 5:23 pm

As dori sa montez pe mitsubishi lancer 2009 motorizare 2.0 did un sistem de pornire motor Viper oferit de firma Falcon Electronics. Ei o tin sus si tare ca sunt parteneri autorizati de service mitsubishi si nu se pierde garantia masinii. Imi puteti confirma acest lucru?

Pe de alta parte as vrea sa vad daca mai are cineva montata chestia asta pe masina si ce neajunsuri/probleme/incompatibilitati apar?

Pe site zice ca:

Poate fi instalat pe vehicule echipate cu motor diesel - pornirea va fi activată numai după ce motorul a ajuns la temperatura optimă de pornire.

Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Sâm Dec 18, 2010 5:46 pm

"Pornirea va fi activată numai după ce motorul a ajuns la temperatura optimă de pornire" e probabil exprimarea gresita a faptului ca pornirea se face cu cateva secunde intarziere dupa ce se stabileste contactul, ca bujiile sa aiba timp sa se incalzeasca.
Dezavantajul la masinile diesel este ca ele nu se incalzesc repede ca un benzinar, mai ales la relanti, deci lasand motorul sa mearga dimineata cateva minute il va aduce putin in regim, dar numai mergand in sarcina se va incalzi si habitaclul.
Eu am montat acest sistem pe Evo, si nu am avut neajunsuri de vreun fel.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Sâm Dec 18, 2010 6:00 pm

Salut!
Eu am pe masina mea, din fabrica... mai exact de cand am cumparat-o, acest sistem de la Viper:

http://www.viper.com/ShopViperProducts/ ... Code=5702V

...dar, sincer sa fiu, nu stiu cine l-a montat (Falcon, dealer-ul de la Ploiesti, etc.).

Problema difera putin la mine, fata de tine, ca eu am benzina si nu stiu cum se comporta pe diesel.
Insa de sistem sunt foarte multumit, are o gramada de functii, din care, foarte multe, nu le-am folosit ca nu am avut rabdare sa citesc manualul, dar ca si functie de pornit motor din casa, este excelenta. Eu parchez masina in fata blocului, uneori si vis a vis de scara mea, deci peste DN cu 4 benzi, stau pe spate si tot functioneaza perfect. La mine porneste instant, se incalzeste foarte repede, circa 5 minute, masina sta pornita 15 minute, dupa care se opreste... si nu mai stiu ce sa iti zic...

Orice intrebare, la care stiu raspunsul, e binevenita.
Bafta si CURAJ! MERITA!

Ps: la noi e vreo 1500 RON cu tot cu montaj.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Dum Dec 19, 2010 11:07 am

La mine, la outlander (2.0 diesel), daca e frig afara, urca turatia la 1100-1200rpm pana se incalzeste motorul si baga caldura (nu ca o soba, dar baga). In plus, se poate lasa de seara cu aerul conditionat pornit, pe auto, si recirculare. Se va incalzi. Testat la alte masini diesel care nu au sistemul mitsubishi de incalzire la rece.

Avatar utilizator
zimbet
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Lun Iun 16, 2008 1:02 pm

Mesaj de zimbet » Dum Dec 19, 2010 2:48 pm

eu tot am vrut sa-mi activez optiunea asta, dar m-am razgandit...
mie frica ca chipul cheiei se afla mereu in masina, automat devine mai usor de furat...
nu ca n-ar fi posibil s-o furi fara chipul ala, dar paremise si casco nu-ti mai intoarce banii in caz ca ai nenorocul sa ti-o fure...

bafta si te asteptam cu noutati bune...

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Dum Dec 19, 2010 5:31 pm

Sper sa reusesc sa urc documentul atasat! Este vorba de un incalzitor (in Germania se poate monta ca obtional la Outlander!) si care incalzeste apa in motor si implicit masina prin ventilatie. Eu zic ca este nemaipomenit, iarna sa urci in masina calda, porneste mai usor, nu consumi bateria, etc. Consumul este mic si poate fi folosit oricand, de cate ori la drum lung nu poti sa te odihnesti pt ca se face frig in masina imediat, sau in situatii de blocaje! Pe e-bay este undeva la 1000 Euro!
Se monteaza dupa cum am vazut usor, poate legatura la sistemul de ventilatie sa fie putin mai complicat, dar...s-o gasi cineva!
Fişiere ataşate

[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]


Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Dum Dec 19, 2010 8:51 pm

Ceea ce ai pus tu e clasicul Webasto, exista si in Romania: http://www.webasto.ro/am/ro/am_automobile.html
E o optiune buna, doar costurile initiale sunt mai mari.

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Dum Dec 19, 2010 9:01 pm

QUOTE (zimbet @ Dec 19 2010, 02:48 PM) mie frica ca chipul cheiei se afla mereu in masina, automat devine mai usor de furat...
nu ca n-ar fi posibil s-o furi fara chipul ala, dar paremise si casco nu-ti mai intoarce banii in caz ca ai nenorocul sa ti-o fure...

Adica se demonteaza cheia, sau cum?

De unde stie casco ca eu am pornire din telecomanda, daca eu ii arat cele 2 chei + talonul, in caz de doamne fereste?

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Dum Dec 19, 2010 10:33 pm

eu am un vecin cu cu un hyundai santa fe diesel care iarna porneste motorul din telecomanda. eu plec inaintea lui si aproape intotdeauna are motorul pornit.

Avatar utilizator
66RRR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 19, 2010 1:01 pm

Mesaj de 66RRR » Lun Dec 20, 2010 10:34 am

@numai silviu : corect! Se demonteaza o cheie si se ia cipul din ea, cip care se ascunde in masina (nu mai stiu exact unde, mi s-a spus, dar nu mai tin minte). Astfel ca eu am o cheie normala, pe care o folosesc, iar a doua este lipita cu banda izoliera si o tin in casa. La CASCO nu mi s-au cerut cheile, decat am fost intrebat daca am 2 chei si daca ambele au butoane pe ele (armat/dezarmat masina), iar faptul ca am alarma (nu le-am mentionat de care este si ca am pornire din telecomanda) a fost un avantaj.

PS: oricum, stai linistit, eu pana m-am obisnuit cu masina deja pornita, apasam pedealele ca sa bag in viteza si uitam sa pun contactul, astfel se opreste motorul instant. Deci, daca dezarmezi masina din telecomanda alarmei, urci la volan si nu pui contactul pana la ultima treapta, nu trebuie sa atingi nicio pedala si nici sa muti schimbatorul pentru ca ti se opreste motorul automat.

PPS: sistemul pe care il am eu, are o functie prin care, in cazul uni soc asupra masinii, te avertizeaza sonor si vizual prin intermediul telecomenzii (adica aceasta bip-aie si pe ecran iti apare mesajul SOC), ceea ce te poate face sa cobori la masina sa vezi ce s-a intamplat. Eu am patit-o cu cineva care mi-a dat oglinda peste cap sau cu masinile de asfaltat care faceau sa vibreze masina.

Sper ca m-am facut inteles. Bafta!

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori