Pagina 1 din 1

Scris: Lun Noi 29, 2010 3:37 pm
de alexutzu
De curand mi-a aparut un vajait de la motor.

Se manifesta cam asa:

Motor cald .... turatie peste 2500 ...si piciorul in acceleratie. Suieratul normal de la turbina devine un vajait puternic(ca de geam deschis).

Am trecut pe la service dar distributia pare ok, si furtunele sunt la locul lor si nu se vede sa fie iesite.

Daca a mai patit cineva pana acum, v-as fi recunoscator sa-mi spuneti cum ati rezolvat.

Scris: Lun Noi 29, 2010 6:09 pm
de alexutzu
In seara asta cand am plecat de la birou,am avut surpriza sa vad ca a inceput sa se manifeste si cu motorul rece. In schimb, tind sa cred ca se intampla doar de la a 3-a viteza in sus.

Scris: Mar Noi 30, 2010 12:14 am
de Vibe
E un sunet metalic?

Scris: Mar Noi 30, 2010 9:30 am
de alexutzu
Nu.
Sunetul este asemanator cu cel al unui geam deschis.

Scris: Mar Noi 30, 2010 10:31 am
de Vibe
Ok, am citit cand ai scris asta, dar am crezut ca o da spre metalic , eu am un zgomot usor metalic la motor dar deabia se aude, am inteles ca ar fi de la o chestie ca un scut la motor sau ceva de genul, oricum , bafta in rezolvarea problemei.

Scris: Mar Noi 30, 2010 10:40 am
de cix
Pai daca e vajait ma gandesc ca e produs de aer. In acest caz banuiesc ca tot pe la turbina trebuie sa fie problema. Nu ai reusit sa localizez acel vajait? Se aude in interior sau in exterior? Comportamentul masinii s-a modificat in vre-un fel? Ma refer ca poate nu mai trage bine.
Verifica traseul de admisie, in special furtunele de la intercooler. Banuiesc ca se aude si daca stai pe loc si accelerezi un pic, nu?

Scris: Mar Noi 30, 2010 10:59 am
de alexutzu
Sunetul vine de la motor. Masina trage la fel de bine ca si inainte.
Am verificat traseul de admisie, m-am uitat dupa ceva pete de ulei...nimic, nimic !!

Ma gandesc sa nu cumva sa fie vreo fisura pe la evacuare ...o sa ma bag astazi sub ea, poate vad ceva gazat.

Scris: Mar Noi 30, 2010 11:21 am
de adrian lancer
Salut!
Vajait asemanator se aude si la un vw transporter de la serviciu, se pare ca buba (dupa parerea specialistilor de la vw) este la turbina, ceva legat de geometria variabila!

Scris: Mar Noi 30, 2010 11:56 am
de alexutzu
Ar fi culmea sa am iarasi probleme cu turbina....abia are 30-40 mii de cand a fost schimbata.

Scris: Mar Noi 30, 2010 5:24 pm
de alexutzu
Revin: nici evacuarea nu prezinta urme de gazare.