Pagina 1 din 2

Scris: Mar Noi 23, 2010 11:45 am
de Taifunn
salut,
am si eu un lancer 08 2.0 diesel, si recent mi-am schimbat bara spate astfel incat no
ua bara are 2 decupari pt evacuare.
Ce m-ati sfatui sa fac? Ma gandeam sa tai teava care iese din toba finala si cu un cot dublu sa fac 2 iesiri. Ce parere aveti? Ce service mi-ati recomanda pt aceasta operatiune?

Scris: Mar Noi 23, 2010 11:52 am
de balishag
poate stie apple, a facut asa ceva parca

Scris: Mar Noi 23, 2010 12:09 pm
de cix
Arunca un ochi AICI.

Scris: Mar Noi 23, 2010 12:57 pm
de marius_EVO
multi dintre cei pe care ii stiu au facut la Stelco...unde am facut si eu....toti ca si mine au fost multumiti...acum vezi si tu unde iti convine mai mult

Scris: Mar Noi 23, 2010 7:15 pm
de radurin
Poti sa intrebi si aici ,eu mi-am montat un ornament de toba la ei si am fost multumit de pret si calitate.

Scris: Mar Noi 23, 2010 7:42 pm
de ra2marian
si eu tot stelco recomand. uite si dovada

Scris: Joi Noi 25, 2010 2:01 pm
de Taifunn
Multumesc pentru raspunsuri!
Am sunat azi la Stelco si ma duc sa ii vizitez pentru a vedea ce solutie imi propun cei de acolo. La telefon mi-au recomandat renuntarea la toba finala si inlocuirea ei cu o teava in Y, mi-au spus ca asta au mai facut pe Lancer. M-am interesat la un prieten mecanic si mi-a spus ca asta ar putea sa-mi creasca nivelul noxelor degajate in aer peste limita admisa si astfel sa-mi faca probleme la ITP.
Are cineva cunostinte in domeniu si poate sa ma ajute si pe mine cu un sfat?

Scris: Joi Noi 25, 2010 4:42 pm
de Andrei_RC
Pai cat te costa sa montezi inapoi toba inainte de vizita la ITP?
Noxele vor creste dar nu cred ca atat de mult in cat sa pice la tester. (date sigure nu am)

Scris: Vin Noi 26, 2010 4:52 pm
de alexutzu
Trece de ITP !
Ca sa treaca si repede, se foloseste vechiul sistem romanesc...dai un ban dar stai in fata !

Scris: Dum Noi 28, 2010 1:00 pm
de Taifunn
Am fost si la pilot auto si la stelco. La ambele mi-au recomandat sa renunt la toba finala ei spunand ca nu o sa se schimbe zgomotul prea mult si sa-mi montez direct teava in Y (pretul lor estimativ fara toba finala 8-9 mil, si 12-13 cu tot cu toba, nu e prea mult?)
Voi ce stiti, pe un motor 2.0 turbo diesel ar face zgomot urat fara toba? Eu nu imi doresc ca masina sa faca zgomot, adica as considera asta un inconvenient.