Recomandare Service Esapament Bucuresti

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
Taifunn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 23, 2009 2:01 pm

Mesaj de Taifunn » Mar Noi 23, 2010 11:45 am

salut,
am si eu un lancer 08 2.0 diesel, si recent mi-am schimbat bara spate astfel incat no
ua bara are 2 decupari pt evacuare.
Ce m-ati sfatui sa fac? Ma gandeam sa tai teava care iese din toba finala si cu un cot dublu sa fac 2 iesiri. Ce parere aveti? Ce service mi-ati recomanda pt aceasta operatiune?

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Mar Noi 23, 2010 11:52 am

poate stie apple, a facut asa ceva parca

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Noi 23, 2010 12:09 pm

Arunca un ochi AICI.

Avatar utilizator
marius_EVO
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 27, 2009 4:50 pm

Mesaj de marius_EVO » Mar Noi 23, 2010 12:57 pm

multi dintre cei pe care ii stiu au facut la Stelco...unde am facut si eu....toti ca si mine au fost multumiti...acum vezi si tu unde iti convine mai mult

Avatar utilizator
radurin
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 02, 2009 5:05 pm

Mesaj de radurin » Mar Noi 23, 2010 7:15 pm

Poti sa intrebi si aici ,eu mi-am montat un ornament de toba la ei si am fost multumit de pret si calitate.

Avatar utilizator
ra2marian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 16, 2009 8:04 pm

Mesaj de ra2marian » Mar Noi 23, 2010 7:42 pm

si eu tot stelco recomand. uite si dovada
Fişiere ataşate
spate_mitsu.jpg
spate_mitsu.jpg (277.72 KiB) Vizualizat de 7146 ori

Avatar utilizator
Taifunn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 23, 2009 2:01 pm

Mesaj de Taifunn » Joi Noi 25, 2010 2:01 pm

Multumesc pentru raspunsuri!
Am sunat azi la Stelco si ma duc sa ii vizitez pentru a vedea ce solutie imi propun cei de acolo. La telefon mi-au recomandat renuntarea la toba finala si inlocuirea ei cu o teava in Y, mi-au spus ca asta au mai facut pe Lancer. M-am interesat la un prieten mecanic si mi-a spus ca asta ar putea sa-mi creasca nivelul noxelor degajate in aer peste limita admisa si astfel sa-mi faca probleme la ITP.
Are cineva cunostinte in domeniu si poate sa ma ajute si pe mine cu un sfat?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Noi 25, 2010 4:42 pm

Pai cat te costa sa montezi inapoi toba inainte de vizita la ITP?
Noxele vor creste dar nu cred ca atat de mult in cat sa pice la tester. (date sigure nu am)

Avatar utilizator
alexutzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 18, 2008 12:25 am

Mesaj de alexutzu » Vin Noi 26, 2010 4:52 pm

Trece de ITP !
Ca sa treaca si repede, se foloseste vechiul sistem romanesc...dai un ban dar stai in fata !

Avatar utilizator
Taifunn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 23, 2009 2:01 pm

Mesaj de Taifunn » Dum Noi 28, 2010 1:00 pm

Am fost si la pilot auto si la stelco. La ambele mi-au recomandat sa renunt la toba finala ei spunand ca nu o sa se schimbe zgomotul prea mult si sa-mi montez direct teava in Y (pretul lor estimativ fara toba finala 8-9 mil, si 12-13 cu tot cu toba, nu e prea mult?)
Voi ce stiti, pe un motor 2.0 turbo diesel ar face zgomot urat fara toba? Eu nu imi doresc ca masina sa faca zgomot, adica as considera asta un inconvenient.

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori