Pagina 1 din 2
Scris: Joi Oct 14, 2010 7:50 pm
de EvoX
Salutare!
Mitsu-ul meu are 4 anisori, cca 23.000 km si ma intreb daca o fi necesar sa schimb cureaua de distributie. Stiu ca tre' schimbata la 90.000, insa mai stiu ca materialul sufera din cauza "imbatranirii". Aia de Prestagent (Mitsu de Craiova) au zis si ca... ca si ca... ca, dar ca cel mai bine ar fi s-o schimb.
Intrebare: stie cineva cam care ar fi daunele la ruperea acestei cureluse?! Motorul are o singura axa cu came, insa are 16 valve. Am circulat cu un Opel Astra 1995 (motor cu o axa si 8 supape) caruia i s-a rupt cureaua si atat... fara daune colaterale.
Puteti sa deduceti ca mi-am asumat riscul de a o lasa mai pana-n vara, ca acuma plec din tara, masina va sta la tata si omul experimentat nu o va forja.
Cunoasteti oarece cazuri de curea de distributie rupta?! ... si cam cat costa distractia?!
Multam!
Scris: Joi Oct 14, 2010 10:42 pm
de Andrei_RC
Curelusa aia despre care vorbesti tu este FOARTE importanta. Deschide un youtube si cauta broken timing belt
Chiar in acest filmuletz sunt explicate foarte clar si urmarile si tendinta clientilor dea se juca cu focul
Scris: Joi Oct 14, 2010 11:16 pm
de AndreiS
Eu am schimbat-o la 5 ani si 108k. Stiu ca se altereaza in timp cauciucul din care este facuta, dar ai totusi foarte putini km facuti.Eu as sta linistit inca 2 ani si vreo 40km cel putin. Oricum, daca se recomanda de catre serv schimbarea la 90k ea va tine mult mai mult.
Scris: Vin Oct 15, 2010 8:08 am
de COObra
se iexista doo posibilitati:
1 - camera de ardere este destul de mare si in chiuloasa (pentroof type) iar valvele deschise la maxim nu ating pistonul in punctul mort superior. asta e cazul fericit in care doar se rupe, ramai in pana, tre dusa la service, repusa la punct, inlocuita distributia, totoul ok.
2 - camera de ardere e mai mica, tolerantele spre 0, iar pistonul in punctul mort superior (sau chiar inainte de el), loveste supapele ramase deschise. urmarea cea mai fericita ar fi ca se indoaie tijele. urmarea mai naspa....supape rupte, chiuloasa sparta, biele indoite. (asta o stiu ca am patit-o la BMW)
concluzia - sa respecti ce zice producatorul, adica schimbi la 90.000 sau 5 ani. daca iti permiti schimbi mai devreme sa stai linistit, desi eu cred ca si producatorul a lasat ceva tolerante
Scris: Vin Oct 15, 2010 9:47 am
de the1
Avand in vedere kilometrajul mic ai mai putea astepta macar un an.
Scris: Sâm Oct 16, 2010 5:30 pm
de EvoX
Multumesc frumos pentru raspunsuri. Si eu tot pe considerentul kilometrajului relativ mic am mers. Sper sa nu am probleme. Oricum, multumesc!
Multa bafta tuturor!
Scris: Sâm Oct 16, 2010 6:14 pm
de the1
Cu placere. Iti doresc sa nu ai niciun fel de probleme!
Scris: Sâm Oct 16, 2010 8:14 pm
de mitsubishi2008
Eu am schimbat-o pe a mea la 50.000 km si 3 ani vechime deoarece aveam joc in rola intinzatoare si am decis sa schimb toata distributia.
Nu mai stiu cat am dat dar ceva in jurul a 100 lei de la
www.unixauto.ro (doar pe curea).
Si in legatura cu imbatrinirea cauciucului asa este. A mea era cam crapata dar mai mergea.
Scris: Dum Oct 17, 2010 2:14 pm
de gabitzu
Culmea e ca si eu vara asta am observat un mic joc insa nu la rola ci la fulie.
Astept sa termin leasingul si apoi ii bag si eu o revizie cu schimbat distributie, lichid de frana, antigel, placute spate... Pfff, cate se aduna.
Scris: Mar Oct 26, 2010 9:06 pm
de EvoX
Salutare!
M-am decis sa schimb cureaua de distributie, insa nu la Service Mitsubishi ci la Service Honda, in Craiova. Cost total: Kit format din Cureaua de distributie si rola intinzatoare + manopera = 675RON, bineinteles cu garantia oferita de service atat pentru piese (original Mitsubishi) cat si pentru manopera. Pentru acelasi lucru cei de la Mitsubishi au prezentat o oferta de 1000RON.
De altfel o diferenta uriasa exista intre ofertele pentru ITP: Honda = 49RON; Mitsu = 120RON .
Concurenta sa traiasca!
Multa bafta tuturor!