Curea Distributie Mitsu 1.6 Sdn

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Joi Oct 14, 2010 7:50 pm

Salutare!
Mitsu-ul meu are 4 anisori, cca 23.000 km si ma intreb daca o fi necesar sa schimb cureaua de distributie. Stiu ca tre' schimbata la 90.000, insa mai stiu ca materialul sufera din cauza "imbatranirii". Aia de Prestagent (Mitsu de Craiova) au zis si ca... ca si ca... ca, dar ca cel mai bine ar fi s-o schimb.
Intrebare: stie cineva cam care ar fi daunele la ruperea acestei cureluse?! Motorul are o singura axa cu came, insa are 16 valve. Am circulat cu un Opel Astra 1995 (motor cu o axa si 8 supape) caruia i s-a rupt cureaua si atat... fara daune colaterale.
Puteti sa deduceti ca mi-am asumat riscul de a o lasa mai pana-n vara, ca acuma plec din tara, masina va sta la tata si omul experimentat nu o va forja.
Cunoasteti oarece cazuri de curea de distributie rupta?! ... si cam cat costa distractia?!
Multam!

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Oct 14, 2010 10:42 pm

Curelusa aia despre care vorbesti tu este FOARTE importanta. Deschide un youtube si cauta broken timing belt
Chiar in acest filmuletz sunt explicate foarte clar si urmarile si tendinta clientilor dea se juca cu focul

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Joi Oct 14, 2010 11:16 pm

Eu am schimbat-o la 5 ani si 108k. Stiu ca se altereaza in timp cauciucul din care este facuta, dar ai totusi foarte putini km facuti.Eu as sta linistit inca 2 ani si vreo 40km cel putin. Oricum, daca se recomanda de catre serv schimbarea la 90k ea va tine mult mai mult.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Oct 15, 2010 8:08 am

se iexista doo posibilitati:
1 - camera de ardere este destul de mare si in chiuloasa (pentroof type) iar valvele deschise la maxim nu ating pistonul in punctul mort superior. asta e cazul fericit in care doar se rupe, ramai in pana, tre dusa la service, repusa la punct, inlocuita distributia, totoul ok.
2 - camera de ardere e mai mica, tolerantele spre 0, iar pistonul in punctul mort superior (sau chiar inainte de el), loveste supapele ramase deschise. urmarea cea mai fericita ar fi ca se indoaie tijele. urmarea mai naspa....supape rupte, chiuloasa sparta, biele indoite. (asta o stiu ca am patit-o la BMW)
concluzia - sa respecti ce zice producatorul, adica schimbi la 90.000 sau 5 ani. daca iti permiti schimbi mai devreme sa stai linistit, desi eu cred ca si producatorul a lasat ceva tolerante

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Vin Oct 15, 2010 9:47 am

Avand in vedere kilometrajul mic ai mai putea astepta macar un an.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Sâm Oct 16, 2010 5:30 pm

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Si eu tot pe considerentul kilometrajului relativ mic am mers. Sper sa nu am probleme. Oricum, multumesc!
Multa bafta tuturor!

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Oct 16, 2010 6:14 pm

Cu placere. Iti doresc sa nu ai niciun fel de probleme!

Avatar utilizator
mitsubishi2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 22, 2008 4:11 pm

Mesaj de mitsubishi2008 » Sâm Oct 16, 2010 8:14 pm

Eu am schimbat-o pe a mea la 50.000 km si 3 ani vechime deoarece aveam joc in rola intinzatoare si am decis sa schimb toata distributia.
Nu mai stiu cat am dat dar ceva in jurul a 100 lei de la www.unixauto.ro (doar pe curea).
Si in legatura cu imbatrinirea cauciucului asa este. A mea era cam crapata dar mai mergea.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Dum Oct 17, 2010 2:14 pm

Culmea e ca si eu vara asta am observat un mic joc insa nu la rola ci la fulie.
Astept sa termin leasingul si apoi ii bag si eu o revizie cu schimbat distributie, lichid de frana, antigel, placute spate... Pfff, cate se aduna.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Mar Oct 26, 2010 9:06 pm

Salutare!
M-am decis sa schimb cureaua de distributie, insa nu la Service Mitsubishi ci la Service Honda, in Craiova. Cost total: Kit format din Cureaua de distributie si rola intinzatoare + manopera = 675RON, bineinteles cu garantia oferita de service atat pentru piese (original Mitsubishi) cat si pentru manopera. Pentru acelasi lucru cei de la Mitsubishi au prezentat o oferta de 1000RON.
De altfel o diferenta uriasa exista intre ofertele pentru ITP: Honda = 49RON; Mitsu = 120RON .
Concurenta sa traiasca!
Multa bafta tuturor!

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori