Scris: Dum Oct 10, 2010 12:30 am
QUOTE (dahntheboss @ Oct 9 2010, 08:23 PM) No bun, daca am reusit sa va atrag cu titlu topicului, sa va expun si problema mea.
Asadar de vreo 2 saptmani stau pe net si caut urmatoarea masina. Acum conduc un Megane 2. Pana acu' 2 saptamani eram fan declarat Honda. Accordu' era in poll position la mine. Si incep sa ma dau pe net. Si dai si sapa. Si asa aflu de Lancer ... Raillartu' fiind mai accesibil la pret, decat Evo. Buuun. Si ma apuc si citesc pe forumuri tot felu, compar statisticile oficial si neoficiale, reviewuri pe you tube, reviewuri de la Top Gear, etc. Inteleg io ca Raillartu ii mai sportiv da mai spartan, iar Accordu' e mai luxos da mai putin sportiv. Concluzia? Raillartu' ii ia fata Accordului in topul personal.
Buun. Si azi ma hotarasc sa dau gaura la macaroana. Si plec spre cei 2 dealeri din Timisoara.
Bineinteles incep cu Mitsubishi ca no ...... cam la asta ma tragea sufletu'. Si intru' in showroom. Aveau un Lancer ceva model diesel. Imi explica dealerul ca e cam aceeasi echipare si pe Raillart (lucru care-l cam stiam si io de pe net). No, si ma urc in ea ca doar trebuia facut si asta. Oricum stiam la ce ma asteptam asa ca nici o surpriza pt. mine. Volan avea, pedale avea, cadrane, scaune. Nimic impressive. Nu-i bai, ca doar nu de asta venisem, daca voiam asta mergeam direct la Honda. Si ma dau jos si intreb cand se poate face un test drive cu un Raillart ca doar asta ma convinsese. Feelingu' cand calci pedala, sau cand iei o curba cu viteze inabordabile cu alte masini. Dar stupoare! "Pai .... nu se poate test drive cu Raillart. Ca noi nu avem. Ca poate la Bucuresti.". Incerc sa intreb daca nu cunosc pe altii posesori prin oras care sa imi arate cum se simte. "Pai .... nu am vandut nici un model". ??!?!! ??!!?!! Insist daca totusi nu exista nici o posibilitate pt. un test drive....nope, nici gand.... decat poate la Bucuresti (sau Budapesta ma gandesc io ca ajung de vreo 4 ori mai repede). Si plec..... mega-dezamagit. Pai ce naiba au in cap astia de la Mitsubishi??! Aloo domnii de la departamentu' marketing Mitsubishi Romania, Japonia sau Worlwide, fara suparare da aveti tarate in cap?? Pai la ce bun sa tii in showroom Lanceruri normale? Cum sa speri ca convingi clientii sa cumpere masina cu interioarele normale, sau cu moatoarele available la test drive? (1.8 pe benzina, si ceva model diesel???). Mai bine de banii investiti in tot showromu' angajau un gigi si ii dadeau un raillart/evo de test drive sa convinga oamenii.
Ajung in parcare ma urc in batranu' si credinciosu' Megane si nu pot sa nu constat ca e cel putin la fel de spectaculos ca in Lanceru' din care ma dadusem jos... Pai ce naiba? Eu de aia m-am dus la Mitsubishi? Sa vad niste butoane din plastic? Pai m-am dus pt. 240hp@2L, 4x4, SST si credinta ca e printre cele mai manevrabile masini din categoria asta.... si nu numai . Insa in afara de dat pe net cum apuc sa ma conving de asta? Cum apuc sa stiu ca chiar imi place senzatia? Aiurea rau!!!
No bun, si plec si ajung la Honda. No si aici dupa cum ma asteptam....SF-uri. Nu detaliez ca nu-s pe forum de Honda, da concluzia a fost....Da domne' astia au cum sa farmece clientu' numa urcandu-l in masina si punand contactul. Nu-i nevoie de pornit masina. Oricum bineinteles ca pe saptamana viitoare am un test drive cu Accordu' de 2.4. Care probabil nu e aceeasi mancare de peste ca Raillartu la cum merge/se simte, dar o sa am io cu ce sa-l compar?? Nope! Plus ca preturile sunt aprox la fel.
Deci in concluzie..... ar trebuii sa fiu foarte fanatic ca sa continui cu Raillartu doar pe niste pagini de net. Si asta pt. ca astia de la Mitsubishi au proiectat/construit o masina la care nu poti incerca exact atuurile care te-ar face sa cumperi masina. Dimpotriva, le poti testa exact pe alea care te-ar face sa nu o cumperi. Ironic rau nu?
Imi permit sa fac quote aici la postarea lui dahntheboss pentru a putea continua discutia.
Asadar, uite cum vinde Mitsubishi masini in Ro... pe incredere. Daca ar face asta si cand e vorba de plata, ar fi echitabil, dar nu e cazul. Sincer, una dintre marile mele frustrari pe care le-am mai mentionat pe forum este faptul ca am comandat/platit masina fara sa testez una cu aceeasi motorizare. Mare noroc ca imi place si n-am fost dezamagit, ca cine stie unde ajungeam... imi puneam streangul de gat. Zicea Coobra la un moment dat ca ar fi prea scump sa existe atat de multe masini de test. Pot sa inteleg ca nu au cate un Ralliart si Evo la fiecare dealer din fiecare oras, dar macar ar putea sa te invite peste o luna la test-drive si sa faca rost intre timp de una de care vrei tu sa cumperi, de la importator sau de unde s-o putea, ca sa poti si tu sa te lamuresti pe ce dai banii. Altfel vorba lui dahntheboss: "am io cu ce sa compar???".
Asadar de vreo 2 saptmani stau pe net si caut urmatoarea masina. Acum conduc un Megane 2. Pana acu' 2 saptamani eram fan declarat Honda. Accordu' era in poll position la mine. Si incep sa ma dau pe net. Si dai si sapa. Si asa aflu de Lancer ... Raillartu' fiind mai accesibil la pret, decat Evo. Buuun. Si ma apuc si citesc pe forumuri tot felu, compar statisticile oficial si neoficiale, reviewuri pe you tube, reviewuri de la Top Gear, etc. Inteleg io ca Raillartu ii mai sportiv da mai spartan, iar Accordu' e mai luxos da mai putin sportiv. Concluzia? Raillartu' ii ia fata Accordului in topul personal.
Buun. Si azi ma hotarasc sa dau gaura la macaroana. Si plec spre cei 2 dealeri din Timisoara.
Bineinteles incep cu Mitsubishi ca no ...... cam la asta ma tragea sufletu'. Si intru' in showroom. Aveau un Lancer ceva model diesel. Imi explica dealerul ca e cam aceeasi echipare si pe Raillart (lucru care-l cam stiam si io de pe net). No, si ma urc in ea ca doar trebuia facut si asta. Oricum stiam la ce ma asteptam asa ca nici o surpriza pt. mine. Volan avea, pedale avea, cadrane, scaune. Nimic impressive. Nu-i bai, ca doar nu de asta venisem, daca voiam asta mergeam direct la Honda. Si ma dau jos si intreb cand se poate face un test drive cu un Raillart ca doar asta ma convinsese. Feelingu' cand calci pedala, sau cand iei o curba cu viteze inabordabile cu alte masini. Dar stupoare! "Pai .... nu se poate test drive cu Raillart. Ca noi nu avem. Ca poate la Bucuresti.". Incerc sa intreb daca nu cunosc pe altii posesori prin oras care sa imi arate cum se simte. "Pai .... nu am vandut nici un model". ??!?!! ??!!?!! Insist daca totusi nu exista nici o posibilitate pt. un test drive....nope, nici gand.... decat poate la Bucuresti (sau Budapesta ma gandesc io ca ajung de vreo 4 ori mai repede). Si plec..... mega-dezamagit. Pai ce naiba au in cap astia de la Mitsubishi??! Aloo domnii de la departamentu' marketing Mitsubishi Romania, Japonia sau Worlwide, fara suparare da aveti tarate in cap?? Pai la ce bun sa tii in showroom Lanceruri normale? Cum sa speri ca convingi clientii sa cumpere masina cu interioarele normale, sau cu moatoarele available la test drive? (1.8 pe benzina, si ceva model diesel???). Mai bine de banii investiti in tot showromu' angajau un gigi si ii dadeau un raillart/evo de test drive sa convinga oamenii.
Ajung in parcare ma urc in batranu' si credinciosu' Megane si nu pot sa nu constat ca e cel putin la fel de spectaculos ca in Lanceru' din care ma dadusem jos... Pai ce naiba? Eu de aia m-am dus la Mitsubishi? Sa vad niste butoane din plastic? Pai m-am dus pt. 240hp@2L, 4x4, SST si credinta ca e printre cele mai manevrabile masini din categoria asta.... si nu numai . Insa in afara de dat pe net cum apuc sa ma conving de asta? Cum apuc sa stiu ca chiar imi place senzatia? Aiurea rau!!!
No bun, si plec si ajung la Honda. No si aici dupa cum ma asteptam....SF-uri. Nu detaliez ca nu-s pe forum de Honda, da concluzia a fost....Da domne' astia au cum sa farmece clientu' numa urcandu-l in masina si punand contactul. Nu-i nevoie de pornit masina. Oricum bineinteles ca pe saptamana viitoare am un test drive cu Accordu' de 2.4. Care probabil nu e aceeasi mancare de peste ca Raillartu la cum merge/se simte, dar o sa am io cu ce sa-l compar?? Nope! Plus ca preturile sunt aprox la fel.
Deci in concluzie..... ar trebuii sa fiu foarte fanatic ca sa continui cu Raillartu doar pe niste pagini de net. Si asta pt. ca astia de la Mitsubishi au proiectat/construit o masina la care nu poti incerca exact atuurile care te-ar face sa cumperi masina. Dimpotriva, le poti testa exact pe alea care te-ar face sa nu o cumperi. Ironic rau nu?
Imi permit sa fac quote aici la postarea lui dahntheboss pentru a putea continua discutia.
Asadar, uite cum vinde Mitsubishi masini in Ro... pe incredere. Daca ar face asta si cand e vorba de plata, ar fi echitabil, dar nu e cazul. Sincer, una dintre marile mele frustrari pe care le-am mai mentionat pe forum este faptul ca am comandat/platit masina fara sa testez una cu aceeasi motorizare. Mare noroc ca imi place si n-am fost dezamagit, ca cine stie unde ajungeam... imi puneam streangul de gat. Zicea Coobra la un moment dat ca ar fi prea scump sa existe atat de multe masini de test. Pot sa inteleg ca nu au cate un Ralliart si Evo la fiecare dealer din fiecare oras, dar macar ar putea sa te invite peste o luna la test-drive si sa faca rost intre timp de una de care vrei tu sa cumperi, de la importator sau de unde s-o putea, ca sa poti si tu sa te lamuresti pe ce dai banii. Altfel vorba lui dahntheboss: "am io cu ce sa compar???".