Disponibilitatea unor modele pt test-drive

Discutii despre problemele tehnice cu care v-ati confruntat, rezolvarea lor, service-urile autorizate si dealerii Mitsubishi
Scrie răspuns
Avatar utilizator
las ruinas
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 04, 2010 11:41 pm

Mesaj de las ruinas » Mar Oct 12, 2010 4:13 pm

QUOTE (COObra @ Oct 12 2010, 11:58 AM) din pacate nu e ca la teve.
intra unu in showroom si imi zice "asx dala chel aveti? ca io vreau sa vaz pe ce dau banii....nu dau io banii asa aiurea, ca asa e normal, sa aveti variantele de echipare de baza, za vada lumea ce si cum"
peste juma de ora vine unu si zice "bai, io am bani, pac, pac si vreau sa vad asxu full, sa vada ochiu meu plafonul panoramic si ledurile"
mai stam un pic si vine altu "io am mers pe bemve si mergedes si vreau un ievo dala fulu....cum nu aveti la testdraiv, vai ce varza domne"
dupa care apare cineva care zice "pai cum ralliart nu e?, vaii....pai nici evo nu ma intereseaza ca ala arata altfel si nic lancer normal, sa aduceti domne ralliart sa vada si ochiu meu"

Nu cred ca e cazul sa-ti bati joc de clienti. Poate nu suntem toti "ca la teve". Si in fond, de pe urma acestor clienti traiti voi cei care vindeti masini. Nici eu nu am cerut ceva deplasat; am inteles si faptul ca nu e Ralliart pentru test-drive. Dar nu am inteles de ce vanzatorul nu a facut nimic pentru a-si vinde masina.
Si, deoarece lucrezi in bransa, ar trebui sa stii mai bine ca mine ca Ralliartul nu e o varianta de echipare a Lancerului standard. Am scris in alte posturi de ce am considerat util un test drive cu acest model. Nu ca "sa vada si ochiu meu" ci ca sa vad care e setarea suspensiei, rigiditatea masinii, zgomotul interior.
Din pacate modul tau de a prezenta clientii te discrediteaza. Si eu lucrez cu oameni diferiti, de toate categoriile sociale si cu toate tipurile de cultura si educatie. Dar nu-mi permit sa vorbesc despre ei ca despre niste idioti...
Revenind la Ralliartul nostru, situatia mea este de asa natura ca nu ma grabesc cu schimbatul masinii actuale. Daca aveam un pic de atitudine mai cooperanta din partea vanzatorului (inclusiv cu gasirea unei solutii pentru test drive), acuma eu ma plimbam in Ralliart iar el avea o vanzare de 30000 Euro. Asa mai analizez alte solutii, probabil ca voi reusi cumva sa ma lamuresc cu ce mi-e neclar referitor la Ralliart, dupa care voi face achizitia.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mar Oct 12, 2010 4:19 pm

COObra, mi pare rau, cred ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda. Nu stiu de ce ai devenit asa de defensiv, eu nu acuz pe nimeni de nimic. Poate exprimarea a fost un pic plastica, dar in nici un caz acuzatoare. Chiar am fost foarte multumit de toata relatia cu dealerul meu Mitsubishi (nu e important; nu e scopul meu sa fac reclama). Cat despre afacere, nu e treaba mea cat de bine merge. Ca client, cand nu imi convine ceva, schimb serviciul/produsul, etc. Aici nu e vorba de reprosuri.

1. Nu stiu situatia actuala, dar cand m-am interesat eu de un test-drive cu Evo, nu era niciunul (acum vreo 2 ani). Era oricum un long shot, am cumparat Outlander si nu m-a mai interesat. Oricum , fara o strategie unitara, imi vine greu sa cred ca este acoperita intreaga paleta de modele/motorizari. Eu nu stiu sa existe asa ceva.

2. "nu cred ca fiecare dealer e ca un butic care ia ce marfa vrea de unde vrea si o vinde cu ce adaos vrea."
Pai cum de unde am scos-o? Sustii contrariul? Un dealer Mitsubishi ma astept sa aiba un contract ferm cu importatorul si sa existe un cadru strict si anumite limitari. La asta m-am referit: exista limitari gen vinzi doar Mitsubishi si ai un pret de catalog, etc... Nu e treaba mea ce presupune contractul, am spus doar ca ar putea presupune si un acord de rotire a masinilor de test (poate proprietatea importatorului), contra cost sau nu (iarasi, nu e treaba mea cum isi fac/face reclama importatorul/dealerii si care sunt strategiile de marketing, cum este comunicarea cu clientii sau cum este promovat brandul in Romania; este cel mult o sugestie, dar nici atat).

Cred ca ai impresia ca te lupti cu cineva. Posturile mele sunt posturile unui om de buna credinta care nu reproseaza nimic nimanui. Eu am cumparat deja un Mitsubishi si nu ma intereseaza nimic in viitorul apropiat. Sugestiile mele pot fi sau nu luate in considerare, nici nu conteaza, eu doar vreau sa aduc o critica constructiva ca idee e poate prea mult. Degeaba ai atitudiea defensiva fata de mine.

Majoritatea potentialilor cumparatori nu vor intra pe forum sa se planga sau sa dea sugestii etc. Vor merge in alta parte si end of story. Daca voi* nu tineti seama (n-am spus nimic de decizii sau masuri; doar de a asculta) de un feedback bine-intentionat si gratuit este decizia voastra. Piata nu greseste niciodata!

My 2 cents!



*) ma refer la ansamblul importator/dealer pentru ca asta inteleg clientii prin Mitsubishi Romania; aici m-am referit la pasatul problemei: DACA exista vreo problema nu intereseaza pe niciun client relatia importator-dealer; pe el il intereseaza relatia Mitsu-client

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Oct 12, 2010 7:18 pm

Hai ca deja ajungem prea departe.

Nu stiu altii cum sunt, insa eu in postura unui vanzator de masini as fi pus pe ganduri daca un nene si-ar arata interesul pentru o anumita masina in repetate randuri.

Nu cred ca nu se pot stabili niste conditii cu respectivul client pentru aducerea unei masini de test-drive de la importator, cheltuielile de transport fiind suportate de catre dealer in cazul in care clientul cumpara masina sau de catre client in caz contrar.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Mar Oct 12, 2010 8:57 pm

eu sunt de acord si cu @the1, si cu @coobra, dar daca nu poti sa ii faci clientului pe plac cel putin sa-l faci din "vorbe frumoase" nu printr-un nu hotarat.
asa ca in bancul postat de @cristibna:
"ANUNT!!
"Angajam vanzatoare"
Se prezinta o fatuca la interviu, patronul o ia si o prelucreaza:
"Fata draga, noi nu zicem NU la clienti, chiar daca nu avem produsul in stoc... ii aburim, ii amanam..."
Zis si facut - trece o luna, prinde fata manevra, intra un cetatean:
- manusi aveti?
V: pai, sigur... de care sa fie? de piele? tricotate?
- de piele, normale.
V: cu un deget, cu 2 cu 5?
- normale, cu 5.
V: albe, rosii, verzi?
- negre, normale.
V: le purtati la palton sau la jacheta?
- la palton, ca vine iarna
V: domnule, eu va propun sa veniti maine cu paltonul, sa vedem ce se asorteaza.
Pleaca omul fericit ca-l bagase cineva in seama, dar - cand sa iasa pe usa - intra val-vartej un tip hiper-furios, cu un colac de buda intr-o mana si cu o placa de faianta in cealalta:
- Cucoana, uite: asta-i capacul de la buda, asta-i nuanta la faianta, curu' ti l-am aratat ieri: - ACUMA IMI DAI HARTIE IGIENICA???? "

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Oct 12, 2010 9:51 pm

coobra ...te-ai vaitat exact ca patronul roman ( nu toti binenteles ) mai ca era sa va plang de mila ......eu cred ca tu nu constientizezi suma pe care un client o da pe un rally sau evo ...TU IN CAT TIMP CASTIGI ACEASTA SUMA INCLUSIV BANII DE COVORASE? .....tu ai cumpara un apartament , garsoniera etc fara sa vezi imobilul ? ..chiar si in diferite stadii .....

masini se gasesc BANI NU sau nu ai inteles in ce consta de fapt criza...imi vine greu sa cred ca in tot buc nu ai gasit solutii sa faci un test drive cu un rally sau evo ( chiar si ca pasager )

subscriu la ce a scris las ruinas si binenteles interpreteaza postul meu ca pe o recomandare ...constructiva ...venita din partea unuia care a cumparat lancer (lansat recent ) pe netestate si stim cu totii ca nu este o masina tocmai ieftina .

ar trebui sa ai un pic mai mult respect fata de eventuali clienti care se intereseaza de un mitsu ................si poate sa le dai si covorase ca sa cumpere de la tine ?

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Mar Oct 12, 2010 10:01 pm

Sa nu tranformam topicul intr-un versus Coobra contra tuturor, pls.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Oct 12, 2010 10:08 pm

asa este ..dar nu m-am putut abtine .

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Oct 12, 2010 10:35 pm

Stati un pic ca coobra nu e dl. Mitsubishi, este aici ca un user ca oricare altul, dar ne si ne impartaseste mici secrete si povestiri din interior.

Este pacat de aceste masini grozave care sunt trase mult in jos de reteaua de dealeri. Este problema loc ca nu stiu sa ne ia banii. Eu, de exemplu, nu am avut cu cine sa ma inteleg la Nippon Car Cta ca erau toti atat de flegmatici si plini de ei ca am renuntat pur si simplu la garantie doar ca sa numai aud de ei.

Pana una alta: Ralliart vs. Accord! Una este o masina mai buna, cealalta (se pare) ca ofera servicii de vanzare si postvanzare mai bune. Alte argumente in favoarea sau defavoarea celor 2 masini in cauza? Ca de povesti cu si despre reprezentante e plin forumul...

Avatar utilizator
dahntheboss
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 26, 2010 1:24 am
Contact:

Mesaj de dahntheboss » Mie Oct 13, 2010 12:58 am

E bine totusi ca sunt unii oameni care s-au simtit. Recunosc ca postul meu original a fost poate un pic (mai mult?) cam agresiv. Eram insa destul de afectat de sentimentul pe care l-am incercat iesind din showroom. M-am dus cu intentia sa incerc ceva ca poate imi place insa am plecat asigurat ca nu se poate. Eram cam necajit. Nu de alta dar pierdusem cateva nopti inainte pe net citind despre si vazand filme cu Mitsubishi. Si acu' ca sa radeti bine precizez ca n-am condus nicioadata o masina cu mai mult de 150 de CP. Deci nici n-as stii cum se simte una de 240 CP, asa ca imi parea indreptatita pretentia mea de a gusta macar un pic ceea ce credeam ca mi-ar place sa cumpar.

Am folosit tonul ala agresiv tocmai cu speranta ca cineva se va sesiza. Dupa cum ziceam bine ca cuiva ii pasa, si de asta cred ca Coobra a luat un pic lucrurile personal. Il asigur ca nu asta intentionam, dupa cum sunt sigur ca nici el nu a intentionat sa ma atace pe mine sau pe Las Ruinas sau pe altii de pe forumul asta. Pur si simplu si-a expus un punct logic de vedere folosind un ton la fel de agresiv. Il consideram 1-1 si mergem mai departe - no harm done .

Acum ca mi-a mai trecut supararea.... inteleg si punctul de vedere a lui Coobra. La urma urmei dealerul are toate datele afacerii. Cate si ce fel de masini a vandut, care sunt cele mai cautate, care e profilul cumparatorilor, etc. etc. (n-am de unde sa stiu care sunt datele dar imi imaginez ca exista). Pe baza lor e corect sa ia cele mai bune decizii.

Punctul meu de vedere era pur logic si acum stand si analizandu-l el loveste fara sa vrea si in ceilalti posesori de Mitsubishi (excluzand Evo si Raillart). Pentru asta imi cer scuze, insa nu e nimic personal, fiecare are dreptul sa ia ce decizii vrea in viata, nu judec pe nimeni.Astea fiind spuse, voi repeta punctul meu de vedere ca sa fie clar: referindu-ma la modelele berlina,hatchback,break eu vad principala calitate a acestor modele raportul pret/comportament sportiv/dimensinuni masina familie ale modelelor Evo si Raillart. Celalalte modele (si aici repet nu e nimic personal) nu prea inteleg cu cine concureaza, sunt o gramada de alternative pe piata. Revenind la Evo si Raillart ..... se schimba un pic foaia ... nu prea exista competitori in gama asta de pret. Asa ca mi se parea logic sa se incerce sa se puna accentul pe astea.... insa intradevar s-ar putea ca oamenii care gandesc ca mine, asadar potentiali cumparatori sunt probabil putini. Si dupa cum zicea si Coobra e vorba de potentiali cumparatori. Deci s-ar putea sa nu renteze economic vorbind toata tevatura. Si atunci ajungem exact la concluzia mea: pacat ca s-a proiectat/construit o masina ca asta si totusi sa nu fie vanduta la adevaratul potential. Nu zic ca stiu cum, nu am solutia la problema asta, insa cu siguranta din postura in care ma aflu acum, de cumparator felul in care am perceput Mitsubishi a fost...sa zicem dezamagitoare. Am zis asta, cine a auzit a auzit, cine vrea sa foloseasca feedbackul meu bine, cine nu nu, nu-i nici o suparare.

Apropo de solutii, ce propune Andrei mai sus (cu costul transportului masini de test suportate de client in cazul in care nu o cumpara) poate fii o solutie. Trebuie sa recunosc ca pe mine unul m-a facut sa ma distrez copios si probabil ca auzind o asemenea propunere din partea unui dealer tot la acelasi rezultat as fii ajuns: parasit showromul cu zambetul pe buze . Nu de alta dar pot si acum sa imi suport transportul: costa aprox 400 RON si pot sa-l cumpar de la Tarom (Timisoara - Bucuresti si retur). Insa cum ziceam macar este o solutie. Si vorba aia: ..... decat nimic !!?? tot mai bine!!

Si ca sa inchei in spirit fair-play sa va tin la curent cu ultimele desfasurari. Se pare ca concurenta (a se vedea postul initial) care imi promisese drive test doarme in papucii statului. Ma asteptam sa ma sune luni, insa e marti si nimic. Asa ca dupa cum bine zicea Coobra nu sunt roz toate. Dar asta stim cu totii, cred.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mie Oct 13, 2010 7:29 am

QUOTE (dahntheboss @ Oct 13 2010, 12:58 AM) Trebuie sa recunosc ca pe mine unul m-a facut sa ma distrez copios
Asta spune multe despre reala ta intentie in achizitionarea automobilului. Sunt convins ca exista multe alte marci care nu au modelele mai "deosebite" disponibile pentru test-drive la orice dealer, iar motivul l-ai invocat chiar tu o idee mai sus: potentiali cumparatori putini.

QUOTE (dahntheboss @ Oct 13 2010, 12:58 AM) Nu de alta dar pot si acum sa imi suport transportul
Atunci de ce nu o faci? Ai irosi cu siguranta mai putina energie si daca faci rezervare din timp, e posibil sa mai scada si pretul biletelor.

Eu cred ca, cine vrea cu adevarat sa cumpere ceva e dispus si sa se deplaseze ca sa testeze daca insista (desi eu n-am propus asta, ci total altceva) sau sa astepte pana la organizarea unui eveniment de catre dealer in care are posibilitatea sa testeze modelul fara alte obligatii (vezi Mitsubishi Driving Days).

Scrie răspuns

Înapoi la “Probleme tehnice, service-uri si dealeri”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori